logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
EGR ventil, klapka sání, silentblok motoru a jiné
Palo Offline
#1 Vloženo : středa 8. června 2016 18:00:46 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj chlapi,

měl bych pár dotazů.
Jelikož se předtím v mém autě hrabal nějaký odborník, tak mě občas něco překvapí :)
Každopádně, mám dole sání, čistím klapku apod. a zjistil jsem, že klapka se hned na začátku lehce zadrhne a při použití větší síly se pak otevírá dále -> je to tak správně nebo je tam něco špatně? Myslel jsem, jestli to není kvůli volnoběhu např., nějaká nastavená poloha pootevření.

2) Nemáte někde výkres těsnění na klapku? Moje těsnění je úplně KO na několik kusů. Vím, dá se obkreslit, ale nebude to asi úplně ono. Navíc jsem nesehnal těsnící papír, dle některých stačí klasická tvrdá A4 - fakt stačí?

3) Když už mám přístup k EGR ventilu, zaslepil bych ho. Jsou vidět shora 3 šroubky, ale těsnění je na dvou větších - k němu se dostanu po odšroubování zmíněných šroubků (viz obrázek) nebo jsou tam šrouby k demontování celého EGR někde schovány?

4) Na obrázku v červeném kroužku je vidět zaslepení 21.století - předpokládám, že je to hadička od EGR, ale jistý si nejsem - mohli byste mi poradit, kam případně s ní?

5) Jak je vidět na obrázku, mám totálně stržený zadní silentblok motoru - měnil jste to někdo? Kudy na to? shora? zespoda? Nějaký návod, jak to udělat co nejjednodušeji? Případně kdyby někdo měl k prodeji ....

Zatím díky moc za rady, ono se určitě ještě něco objeví, jelikož tam není nic tak, jak by mělo být.



Ford Probe 2.5 V6, ´95
Palo Offline
#2 Vloženo : pondělí 13. června 2016 18:30:21 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Díky
Ford Probe 2.5 V6, ´95
white power Offline
#3 Vloženo : pondělí 13. června 2016 18:52:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na těsnění bych normální papír nedával, zajdi někam kde prodávaj instalatérský potřeby a papír na těsnění tam koupíš.
Silentblok motoru vyměníš po sundání kola a motor si podlož heverem.
Na zapojení tý hadičky se mrkni ke mě do galerie dal jsem tam schemata podtlaků.

S ostatním ti musí poradit někdo jinej kdo má P2.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Palo Offline
#4 Vloženo : sobota 9. července 2016 17:04:50 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Mám další dotaz.
Nevím, kdo tohle vymyslel, když by to šlo dát krásně z druhé strany a bylo by to bez problémů, nicméně:
Jak dostat ten šroub zadního silentbloku ven, když tam tomu brání ta brzdová trubka?
Dá se to dělat bez toho, abych tu brzd. trubku musel vyšroubovat? Toto mi hlava nebere.

Ford Probe 2.5 V6, ´95
vaman Offline
#5 Vloženo : neděle 10. července 2016 18:49:47 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Palo přinejhorším ten šroub uřežeš a zbytek vyklepneš ven , než ho budeš řezat tak ho trochu namaž a chvilku s ním toč aby šel potom snadno ven , pokud to tak dali soudruzi v Bundesrepublik tak jsou oslíci ale už to mohl někdo později předělávat .
Palo Offline
#6 Vloženo : neděle 10. července 2016 19:51:33 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
vaman: Vypadá to, že to tak je opravdu z výroby. Nechápu, proč ten šroub nedali opačně, kde je spoustu místa a šel by v pohodě ven. Měl jsem původně výborný nápad, že motor přizvednu a tím pádem se dostanu nad tu trubku, ale zatím se mi to nepodařilo, nehlo se to ani o milimetr :) Našel jsem to i v jedné diskuzi na UK fóru, bohužel, fotky už nejedou, tak nevím, ve kterém místě to přesně přizvedl. Ale tohle řešení fakt nechápu, stačí ten šroub dát opačně...Jinak ven jde snadno, v tom není problém. Spíš s tím místem na řezání, to ho spíš nahřeju a ohnu :)
Ford Probe 2.5 V6, ´95
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.