logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Spojka P1
Diablo V6 Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 4. června 2015 22:30:56 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Ahoj, dnes jsem konecne vymenil spojku a nedari se mi odvzdusnit spojkovy valec. Hledal jsem na netu ale kazdy tam pise neco jineho. Jedine co jsem pochopil ze je na to jiny system nez pri odvzdusnovani brzd. Muzete mi prosim poradit jak to nejlepe u Probe udelat??
P.s. jeste jsem si po vymene spojky vsimnul ze je vypinaci vidlicka loziska ted cca o 1 cm dale (vice v pravo)od spojkoveho valecku a jeho pistek je take vice vylezly nez byl drive u stare spojky. Nebude v tom nejaky problem??Scared Predem diky za pomoc.
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
Juraj Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 4. června 2015 23:14:33 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Zkoušel jsem klasiku, injekce s DOT do odvzdušňováku, tlačit nahoru a bez výsledku. Pak mi tady WP poradil
"dolejt nádržku povolit odvzdušňovák nasadit na něj hadičku kterou strčíš do skleničky a rukou párkrát zapumpuješ pedálem, pak dotáhneš odvzdušňovák a je hotovo." Popř. nekolikrát opakovat a vždy jen nahoře dolejváš, hotovo tak za minutu. :-)
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
Diablo V6 Offline
#3 Vloženo : pátek 5. června 2015 0:18:13 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Diky za odpoved. Hned rano to vyzkousimThumpUp
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
Diablo V6 Offline
#4 Vloženo : úterý 9. června 2015 21:48:17 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Tak odvzdusneni spojky probehlo v pohodeThumpUp Mam ale trosku vetsi problem. Kdyz jsme vyndavaly prevodovku tak se dal kousek hadru do diry po nahonu tachometru. Dnes jsem si vsiml ze tam ten hadr neni a nemuzu si vzpomenout jestli jsem ho vyndal nebo neScared Auto jsem zatim nestartoval ale pretlacoval jsem ho cca 3 metry v garazi. Je mozny ze by se pri tom jak jsem ho pretlacoval ten hadr nejak namotal na to plastove kolecko v prevodovce a zkoncil uvnitr prevodovky?? Da se s tim delat neco jineho nez vyndat a rozpulit prevodovku??Bored
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
Diablo V6 Offline
#5 Vloženo : neděle 14. června 2015 19:49:40 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Tak problem s hadrem vyresenSmile Auto je uz slozeny a jezdi jako novyThumpUp Jenom bych mel jeste jeden dotaz. Dohaduji se s jednim mechanikem ohledne serizeni vule na spojce. Chapu dobre ze kdyz ma Probe hydraulickou spojku kde by se mela vule serizovat automaticky je vypinaci lozisko ve stalem kontaktu s talirovou pruzinou??? On tvrdi ze se to lozisko nesmi vubec dotykat, jinak velmi rychle odejde. Predem diky za odpoved.
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
white power Offline
#6 Vloženo : neděle 14. června 2015 20:09:54 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
mě se taky dotýká jestli je to špatně nevím ale má ho už min 10tis km a nic nepozoruju nechal jsem ho tam i když jsem měnil spojku za keramickou protože tam raději nechám zánovní sahs než abych dam dával novou čínu co byla v sadě.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Diablo V6 Offline
#7 Vloženo : neděle 14. června 2015 20:39:46 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Diky za odpoved. Ja si myslim ze se ma urcite dotykat. Kdyz tu tycku co vede ze spojkoveho valecku zatlacim dovnitr (jde to tak o 2 mm) tak se zase pomalu vrati zpet na vidlicku a tudis lehce pritlaci i na lozisko. Nenapada me nic jak by se tam stelovala vule aby se to nedotykalo.
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
jubileus Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 25. června 2015 6:51:45 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Zdravím ve spolek,
v žádným případě se to nemá dotykat. Mechanicky je to nové vždy ošetřeno nějak aby to na sebe nedosáhlo - v klidu.
Je to i v manuálech k autům-při seřizování pedálů spojky.
Ta počáteční vůle pedálu je právě na TOTO.
Když to nemá vůli tak se ložisko stále při provozu točí s klikou motoru a i když je kvalitní(zapouzdřené) tak to co motor nevydrží. Takže se má točit jen , když se šlape na spojku.Cool
vladoprobe89 Offline
#9 Vloženo : pondělí 8. února 2016 9:44:25 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Zdravim. Budem tento vikend davat dole prevodovku koli vymene spojky. Chcem sa opytat,ci olej,ktory v nej je vytecie,alebo tam ostane. Nech viem,ci mam aj ten kupit,aby som vikend nestal koli oleju s autom v garazi :-)
white power Offline
#10 Vloženo : pondělí 8. února 2016 10:26:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Když nebudeš vytahovat poloosy tak nic nevyteče, jen je musíš rozpojit ve vnitřních kloubech, takže si kup vazelínu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#11 Vloženo : pondělí 8. února 2016 11:27:35 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Aspon,ze tak, dik za radu a este sa chcem opytat, kade by bolo najlepsie tu prevodovku dat prec,aby som spojku vybral. Lebo ked som ju mal naposledy von,tak bola von aj s motorom :-) nejake rady alebo tipy?
white power Offline
#12 Vloženo : pondělí 8. února 2016 12:09:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já to tahám nahoru i s motorem, ale pokud máš zvedák tak by to mělo jít sundat převodovku i spodem, protože GL má menší převodovku než GT jen bude potřeba sundat rám pod motorem.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#13 Vloženo : pondělí 8. února 2016 12:22:09 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
no ja mam GT :) sakra, cakal som, ze by to mohlo ist aj bokom :D
white power Offline
#14 Vloženo : pondělí 8. února 2016 12:51:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U GT by to mělo jít taky spodem jen musíš motor vyvěsít, ale nikdy jsem to nezkoušel. Pro mě bylo vždycky jednoduší motor odpojit a vytáhnout to i s převodovkou nahoru.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Diablo V6 Offline
#15 Vloženo : pondělí 8. února 2016 15:38:07 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Nevím přesně jak to je u GT, ale u mého Probe jsem musel vymontovat nápravnici abych mohl vyndat převodovku spodem.
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
white power Offline
#16 Vloženo : pondělí 8. února 2016 16:25:42 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U GT je to stejný.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.