logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Voda
Juraj Offline
#1 Vloženo : neděle 26. července 2015 21:49:34 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ahoj,
rád bych poprosil o radu než zběsile začnu měnit všechno co mě napadne.
Problém se týká vody.
Auto nekouří, teplota je v pořádku v normálu-nekolísá, topení topí, termostat sepne když třeba zastavím-čili funguje asi správně. No a chyba je v tom, že mám expanzní nádobku prázdnou. Pod víčkama je voda normálně. Když doleju expanzku třeba na polovinu, tak po normální jízdě, když zastavim cca do minuty vyteče voda ven. V podstatě to co tam naleju mi Probátko vyplivne ve stejném množství na zem. Dneska jsem vyndal chladič a všechny hadice. Hadice vypadaji v poradku nejsou ucpane, chladič proplachnut, voda tekla proudem, žádný bordel. Pozoroval jsem, když jsem zastavil, kde to teče a vypadalo to jakože někde dole. Nevím hadice z chladiče, expanzka, těžko říct.
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
Juraj Offline
#2 Vloženo : neděle 26. července 2015 21:51:57 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Dělá to od začátku co ho mám, když tam do expanzky nedám auto je bez jakéhokoliv problému i delší dobu, ale prostě se mi to nelíbí. BigGrin
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
DannyW Offline
#3 Vloženo : neděle 26. července 2015 23:02:42 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Tuším dole na chladiči u spolujezdcova kola je vypušťák a možná je v něm i přetlakový ventil. Ale je to divné, při studeným motoru by v expanzce mělo něco zůstat. Nedělal jsi v poslední době něco z těsněním pod hlavama nebo něco podobného? Nebo předchozí majitel?
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Juraj Offline
#4 Vloženo : pondělí 27. července 2015 8:19:12 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Teče to na druhé straně - u řidiče. Je prostě divné, že to teče, jen když to doleju. Mohlo by to teda být těsnění pod hlavou?
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
DannyW Offline
#5 Vloženo : pondělí 27. července 2015 8:56:53 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
No na straně řidiče nad převodovkou jde do motoru hadice a je tam i termostat. Může být špatně nasazená. Mě se to stalo mezi hlavama. Nasadil jsem tu sponku jinak než měla svoje vytlačené místo na hadici a už to kapalo. Jinak jsi si jistý že je termostat OK? Podle toho co píšeš, bych řekl, že možná ani ne. Zkus ho povařit doma ve vodě jestli cvakne. Vím že jednou taťkovy taky doma fungoval ale v autě ne. Tím těsněním pod hlavou to asi nebude, to by kouřilo na bílo z výfuku a už bys to dávno uvařil.
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
martinm Offline
#6 Vloženo : pondělí 27. července 2015 9:56:00 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Jirko, těsněním by spíš voda do nádobka natekla, je tam velký tlak, ne podtlak. No good luck, to těsnění ti nepřeju..
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
white power Offline
#7 Vloženo : pondělí 27. července 2015 18:01:17 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Vyměň tlakový víčko na chladiči.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Juraj Offline
#8 Vloženo : úterý 28. července 2015 8:17:16 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Víčko na chladiči je tlakové, ale to u motoru je jiné, že jo? Nebo se pletu?
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
white power Offline
#9 Vloženo : úterý 28. července 2015 8:38:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U V6 je to trošku jinak než jsem zviklej, musíš vyměnit to co má zespoda pružinu tak to bude nejspíš to na motoru.
Jde o to že špatný víčko neudrží v chladícím okruhu vodu pod tlakem a ta po ohřátí nateče do expanzky a odtud přepadem pod auto a když voda zchladne tak to co nevyteklo se vrátí zpět do chladícího okruhu a proto máš tu nádobku pořád prázdnou a pod autem kaluž.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Juraj Offline
#10 Vloženo : úterý 28. července 2015 15:26:05 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Děkuji, to zní tak logicky, že by to mohla být i pravda.LOL
To tlakové s pružinou mám u chladiče. Neví někdo nebo nepodíval by se někdo moc hodný, jak to je u V6? Možná je mám špatně. Abych věděl co mám vlastně koupit.
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
Juraj Offline
#11 Vloženo : úterý 4. srpna 2015 20:45:16 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Tak problém vyřešen. Bylo to tlakové víčko. Příště stačí vyměnit víčko a nemusím kvůli tomu rozebrat půl předku. Na druhou stranu alespoň vím, že chladič i hadice jsou v pořádku. BigGrin
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
Juraj Offline
#12 Vloženo : úterý 4. srpna 2015 20:48:00 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Mimochodem, zatím všechny věci co jsem potřeboval, věděl WP. Nebo to tu už dříve napsal. Velké dík.
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
white power Offline
#13 Vloženo : středa 5. srpna 2015 5:35:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Není zač, když vím tak rád poradím.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Palo Offline
#14 Vloženo : pondělí 14. prosince 2015 17:29:30 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Už jsem to řešil jinde, u rozvodů, ale ať je to ve správném tématu.

Vyměnila se chladící kapalina, ale problém je ten, že v expanzce je stále moc vody a chladící okruh si ji není schopen natáhnout.
U spolujezdce na venitilu jsem něco upustil, asi 0,5l, termostat spíná, víčko vyměněno, ale u motoru, když otevřu víčko, tak je sucho, žádná voda, expanzka plná, prostě si to nenatáhne. Nějaký nápad?

EDIT: Teplota nekolísá, drží se stejně na normálu, ale je tam prostě sucho :(
Ford Probe 2.5 V6, ´95
vaman Offline
#15 Vloženo : pondělí 14. prosince 2015 17:58:08 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Palo tak tohle jsem řešil hodně dlouho , jen jsem se s tím tady nechlubil a až jsem se po tý dlouhý době nas...l tak jsem implantoval tu černou plastovou expanzku ( teda jestli se tomu tak dá říkat ) a zapojil jsem místo toho expanzku klasickou z úplně jinýho auta a od tý doby mám pokoj , jen musím občas trochu chladícího média dolít , , asi tak po 1000 km 2 deci . Origo zásobníku co je v podběhu si vůbec nevšímám , tam ale voda nemizí a - což je prapodivné - ani nepřibývá , měl jsem za to že z důvodu přetlaku se bude přeplňovat , neděje se tak . Jednou bych rád celý ten pro mě nepochopitelný systém chtěl vidět kompletně rozebraný abych viděl jak to tam vypadá , podle mě tam někde na vedení k tomu zásobníku musí být nějaký zpětný ventil který reaguje na tlak a buď pouští jedním směrem a nebo druhým v závislosti na tlaku nebo podtlaku v systému , ale asi nám mnohým nefunguje jak má což soudím podle toho , že tam někdo v nádobce u motoru nemá vodu , jiný ji musí dolívat protože mu mizí a ani neví kde a proč atd....
1 user thanked vaman for this useful post.
Palo Offline
#16 Vloženo : pondělí 14. prosince 2015 18:06:01 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
a máš někde nějaké fotky nebo aspoň radu, jak, kde a co zapojit?

A jak teď postupovat? dolít vodu do hadice u motoru a jak to odvzdušnit tak, aby to bylo ok?
Nechci hned novou vodní pumpu odrovnat...
Ford Probe 2.5 V6, ´95
vaman Offline
#17 Vloženo : sobota 16. ledna 2016 12:17:02 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Původně odesláno: Palo Jdi na citovaný příspěvek
a máš někde nějaké fotky nebo aspoň radu, jak, kde a co zapojit?

A jak teď postupovat? dolít vodu do hadice u motoru a jak to odvzdušnit tak, aby to bylo ok?
Nechci hned novou vodní pumpu odrovnat...

Je to jednoduché , expanzku s 2ma vývody nejlépe jeden výš a druhý níž , hadici od chladiče napojíš výš .
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.