logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Přehřivani a odvzdušnění
DIBLIK Offline
#1 Vloženo : úterý 17. listopadu 2015 11:36:40 (UTC)
Registrován: 17.11.2015 (UTC)
Příspěvků: 5
Bydliště: Bohumím

Poděkoval(a): 3x
Po chvilce se mi zapnou ty přídavné chladici ventilatory a zda se mi že v hadicich je při zmačknuti malo vody dík moc za rady. Ford Probe 2.5 V6 24v RV1993
Ford Probe 2.5 V6 24v RV1993
white power Offline
#2 Vloženo : úterý 17. listopadu 2015 12:00:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Napiš u jakýho auta.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Palo Offline
#3 Vloženo : úterý 17. listopadu 2015 14:42:18 (UTC)
Registrován: 20.06.2015 (UTC)
Příspěvků: 49
Bydliště: Třinec

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Mě se to nepřehřívá, ale v expanzce mám nad max, v hadici, která je na straně spolujezdce, tak moc vody není, ale ne a ne si to nabrat...
Vypustila se všechna voda, náplň má být 7,5l, nalilo se asi 6 nebo 6,5l a expanzka tvrdí, že jí tam je moc :)
Ford Probe 2.5 V6, ´95
white power Offline
#4 Vloženo : úterý 17. listopadu 2015 14:57:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zkus vyměnit tlakový víčko na chladiči, pokud je špatný tak voda z chladiče po ohřátí nateče do expanzky, ale při schladnutí si jí už chladič nenasaje zpátky, ale nasaje si jen vzduch přez netěsnící víčko a motor je pořád zavzdušněnej. Jinak když vypustíš vodu z motoru tak nikdy nevyteče úplně všechno, nějaká voda zůstane v radiátoru i v samotným motoru takže 6-6,5 je asi tak to co se dá vypustit. Těch 7,5 je celová náplň v chadícím okruhu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DIBLIK Offline
#5 Vloženo : úterý 17. listopadu 2015 15:03:43 (UTC)
Registrován: 17.11.2015 (UTC)
Příspěvků: 5
Bydliště: Bohumím

Poděkoval(a): 3x
Dik moc za radu a nevíš náhodou jestli je ukazatel rychlosti lankový?
Ford Probe 2.5 V6 24v RV1993
white power Offline
#6 Vloženo : úterý 17. listopadu 2015 15:14:38 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U druhý gen. nevím já mám P1.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
DannyW Offline
#7 Vloženo : sobota 21. listopadu 2015 16:31:47 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
a nemuze byt spatne dotahnute vicko, ze by podfukovalo? ja si myslim ze vypadaly dobre obe vicka...

TO:DIBLIK tachometr i otackomer jsou eletricke, lanko tam neni

jinak vitej na klubu ;) ukaz par fotek sveho mazlika :)
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
1 user thanked DannyW for this useful post.
DIBLIK Offline
#8 Vloženo : sobota 21. listopadu 2015 18:41:55 (UTC)
Registrován: 17.11.2015 (UTC)
Příspěvků: 5
Bydliště: Bohumím

Poděkoval(a): 3x
No na palubce mi funguje skoro všechno jen mi neukazuje rychloměr nevíš čim by to mohlo byt ? Po případě jak to opravit, jinak jsem rád že jsem mezi vámi zde v klubu a Probaka jsem teprve nedávno dovezl takže foto teprve dodám ale bohužel to bude chtít ještě hodně prace. Dík všem za rady.
Ford Probe 2.5 V6 24v RV1993
martinm Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 26. listopadu 2015 10:34:18 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Já bych zkusil dotáhnout nejprv všechny šroubky za budíkama. Vyšroubuj tři šrouby ve stínění budíků, a zespoda šrouby s matkama, abys mohl odsunout plasty, až to budeš vyndavat, dej dolu volant (páčka vlevo u volantu) a bacha ať se pak neurve tlačítko parkovaček. Budíky a plast odpojíš od asi 4 kabelů. Očistil bych ty kontakty pod šrouby a pak je dotáhl, je to nejjednoduší, proto bych začal tím.
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
1 user thanked martinm for this useful post.
bobisek_cz Offline
#10 Vloženo : sobota 26. prosince 2015 8:01:51 (UTC)
Registrován: 23.04.2014 (UTC)
Příspěvků: 14
Bydliště: Bílina

Poděkoval(a): 1x
Ahoj, ja mam tez problem s chladicim systemem uz od doby, kdy jsem probe zdedil ( 2.5 V6 ) voda v expanzce mi nemizi, za to v okruhu ano. Kdyz se motor zahreje, tak se system tak natlakuje, ze hadice neni mozne zmacknout... Prestane topit topeni a auto zacne se zacne prehrivat, ikdyz voda v systemu je... Bojim se, ze je foukle tesneni pod hlavou:(
vaman Offline
#11 Odesláno: : sobota 26. prosince 2015 8:25:00 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Vojtík Offline
#12 Vloženo : úterý 12. ledna 2016 5:00:51 (UTC)

Registrován: 16.02.2015 (UTC)
Příspěvků: 11
Bydliště: Praha

Ja mam problem v létě s klimou na dvoulitru... Když jezdím po městě do cca 50km/h, kolony atd. se zaplou klimou, najednou mi začne stoupat teplota a to docela dost, přičemž klimatizace začne foukat o poznání méně studený vzduch, než je zvykem... Jakmile se rozjedu, plynula jízda nad 50, ci dalnice apod. Není problém, krom pocitu, že auto není tolik živé, jako by mě někdo do 3500-4000ot. držel lehce za kufr při akceleraci, ale to je myslím relativne normální...
Dělá to jen s klimatizaci...
Pokud je klima vypnutá, v jakémkoliv jízdním režimu včetně plné, nebo vyšší zátěži motoru, teplota nestpupne ani o píď a drží se uprostřed budiku...
Vyměnil jsem chladicí kapalinu, vyčistil systém přípravkem k tomu určeným několikrát (žádný humus nevytekal), sahara spíná jak ma, voda nezmizí, tak nevím... Poradi někdo čím to, nebo co s tím?
Diky
Ford Probe 2.0, 16v, r.v.97
vojta.jonas@gmail.com
Bladzej Offline
#13 Vloženo : úterý 12. ledna 2016 17:52:27 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Vojta: To vypadá na špinavej kondenzátor, nestíhá se chladit při malém proudění vzduchu (=pomalá jízda). Zkontroluj čistotu kondenzátoru (=chladič klimy). Pokud je čistý, tak pak i množství chladiva.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
vladoprobe89 Offline
#14 Vloženo : pondělí 15. února 2016 23:35:42 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
Nazdar chlapy. Ja mam zase taky problem, ze voda je v pohode, aj pod vieckom na chladici je stale voda po vrch viecka, v expanzke je stale rovnako,ani neubuda ani nepribuda, ale nemoze sa poriadne zohriat, stale my to po "zohriati" ukazuje na spodnej ryske na budiku.. Mam na mysli tak,ze ako mate rozmedzie normal,tak na spodnej ciare,medzi nulou a zaciatkom rozhrania normal. Lamem si s tym hlavu uz dlho,lebo vzdy sa ohreje len na tuto teplotu aj to asi po 5km a nie a nie ist vyssie a tym padom my aj z kurenia ide len letny vzduch a nie teply ako by mal. Nemate s tym niekto skudenosti? Ja som rozmyslal nad tesnenim pod hlavou,ale nemam ani vodu v oleji a ani olej vo vode, termostat som vybral a dal do horucej vody a pekne fungoval.
white power Offline
#15 Vloženo : úterý 16. února 2016 6:58:08 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Dej jinej termostat, tenhle asi zůstívá pootevřenej nebo otvírá moc brzo, to vhozením do horký vody nezjistíš. Těsnění pod hlavou to nebude.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vladoprobe89 Offline
#16 Vloženo : neděle 28. února 2016 11:00:56 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
no konecne som sa dostal k vymene termostatu, dal som cisto novy, ale nepomohlo stale sa to tak slabo hreje, neviem si s tym rady. aj som sa bol previest, dolial som chladiacu kvapalinu a stale nic...
jubileus Offline
#17 Vloženo : pondělí 29. února 2016 7:28:46 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Už to tu někdy bylo.
Jestli je vše OK, tak je poslední naděje, že jsou zkorodované-menší(nebo už uhnily) lopatky vodní pumpy a tak čerpadlo nehoní rychle vodu a ta se nestačí chladit. Za 1500kč nová pumpa stojí za to. Záleží, jak kdo měnil náplně chladiče. Některý jsou agresivnější a tak je to docela možné. Já měnil loni rozvody,pumpu atd, a ty lopatky- nic moc.

Už to tu dřív taky někdo popisoval- pumpa byla téměř bez lopatek.
V létě by s tím nešlo jezdit.
Cool
vladoprobe89 Offline
#18 Vloženo : pondělí 29. února 2016 9:20:14 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
ano cital som to vlakno, kde sa to riesilo a mam v plane aj menit vodnu pumpu, uz len z principu, kedze budu zhodene rozvody... a vedeli by ste niekto aka sa my tam hodi? pocet zubov a podobne udaje aby som nekupil zlu?? :) co som nasiel na mazdu 626, tak v alternativach, kde su typy aut, na ktore pasuje nebolo probe uvedene. bol tam pocet zubov 20 a priemer remenice myslim 59mm.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.