Je důležitý hlavně to mít vůbec něčím zaplácaný.
Pro tyto účely jsem si nádobu stříkací pistole dal asi na 75cm hadici aby se barva při stříkání nahoru nevylila. Tak se dá s takovouto pistoli stříkat nahoru-pod zvednutým autem.
Spodek auta stačí mít ometený od zaschlého bláta,šupiny barvy pokud možno odstranit-kde se to loupe. Menší případné díry, které jsou jinak neškodné stačí zatmelit-třeba Rapid tmelem(před tím plech natřít řídkou syntetikou(černá lesklá vypadá dobře)aby to dobře chytlo. Jak je to před nástřikem vyvařený nebo vytmelený-to je věc každého-co a za kolik chce.
Pak se dá v nouzi dát hadry přes kola aby se nezastříkaly disky nebo dát auto na špalky a kola oddělat.
Pak se dá pěkně spodek,nápravy ,prahy podběhy,blatníky vystříkat napřed velmi řídkou syntetickou barvou. Po zaschnutí opakovat už hustší stejnou černou lesklou. A už to vypadá jako nový a je to chráněný proti vlhku. A máš to za 250 Kč hotový. Stačí dvě plechovky.
A pak už je to na vodu neprodyšný, kdo chce třeba na prahy pružný další nátěry-kvůli odolnosti proti odlétávajícímu štěrku ....
Nebo můžeš do nekonečna nakupovat různý drahý serepetičky a stříkat to na spodek. Stejně po čase musíš někde opět přetřít.
Takto upravenou pistoli se dá snadno nanášet barva nahoru, štětcem natírat podlahu je za trest. Řídká barva pěkně všude navzlíná a syntetika se neloupe. Na ni se dá naplácat další ale mě vyhovuje pouze syntetika, protože při dalším nátěru to na sebe pěkně chytá a je to pořád stejná barva. Spodek auta vypadá nastříkaný excelentně a na technické vždycky boduje. A máš to hned hotový. Celá "věda", jestli díry zalepit nebo zavařit???? Někdy se dá i zalepit-v některých místech, kde vedou dráty,trubky atd.a demontáž pro vaření by byla složitá. Chvíli to taky vydrží. Jestli nejezdíš denně, tak to ošizený taky vydrží..Ale když to chceš jako nový, tak to zavařený jako nový stejně nebude, protože to bude rezivět dvakrát tak rychle i po natření. Takže prohlížet a natírat pořád dokola. Když jsem nějaký auto takhle nový po pěti letech nastříkal, tak to za pár měsíců pořád vypadalo dobře a syntetická řídká barva stále dobře držela.
RYCHLE, DOBŘE A LEVNĚ
takto to dělám a funguje to. černý P1 LX AHOJ