logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
relátko
vladoprobe89 Offline
#1 Vloženo : pátek 2. října 2015 20:42:11 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
[img]http://ulozto.sk/xrLzf4Zu/rele-jpg[/img] Nazdar probáci, neviete načo slúži toto relátko, alebo aké má aspoň označenie? sú to také dve relátka hneď vedľa seba upevnené na prednej stene, viac menej medzi stenou a poistkovou skrinkou. Dík za každú radu :)
white power Offline
#2 Vloženo : sobota 3. října 2015 18:18:07 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jedno z btěch relátek je na vnitřní ventilátor, to druhý nevím
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
vladoprobe89 Offline
#3 Vloženo : pondělí 16. listopadu 2015 21:39:44 (UTC)

Registrován: 10.09.2014 (UTC)
Příspěvků: 84
Bydliště: Hrochoť

Poděkoval(a): 7x
no viem, že my prestalo zopínať ventilátor na chladiči a taktiež zároveň nefungovalo ani kúrenie a má modrú päticu. Nevieš kde by som také zohnal?? a je to 5pinová pätica. BigGrin
jubileus Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 24. listopadu 2016 18:27:51 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Vyhřívání zadního OKNA se děje taky přes RELATKO, tak se zeptám tady.
P1 2,2 LX. Najednou přestalo zadní okno vyhřívat anebo jsem na to přišel,až se potí okno...

Nedávno jsem řešil BLINKRY-přerušovač (flascher), který byl umístěn nad pedály. Bylo tam víc relátek ale tehdy mě ostatní , než blinkry nějak nezajímaly... Nepamatuji ostatní možnosti...relátka..
Ale rád bych se na to připravil. Otázka zní, jestli někdo neví, kde to relé je, jestli někdo neřešil. Podle nákresu ( v něm. verzi je) vedle relé , kde je relé na blinkry-nad pedály ale je to z pohledu nákresu kdekoli. A ještě , jestli to relé někdo už nenahrazoval - a jakým...

Rozdělal jsem to zezadu - od okna (fastony-svorky na okno...), protože spinač svítil a to relé mi došlo až později...Při rozpojení svorky mají 12V napětí.Dráty taky dobrý.. A při připojení 00 nic.Jakoby se to ztrácí v drátech nebo někde to topí "na trase"... (nyní už vím, možná RELE)

Jinak jsem STARTER nyní nechal nakonec repasovat, protože jsem to vůl neudělal v létě a teď je potřeba spolehlivý vůz, a tak jsem si užil, protože jinak spolehlivá autodílna nasadila původní(starý) Faston-svorku-nastrkovací na repasovaný startér opačně, takže nezacvakla a po příjezdu na barák kočičky kožíškem za dvě hodiny toto rozpojily....
Naštěstí jsem toto v poslední chvíli nahmatal shora s baterkou a rukou kdesi za motorem a spojil to . Říkám paní pojede to- a jelo to... Domluvil jsem REKLAMACI a druhý den na zvedáku - A O TO NAKONEC PORAD od začátku SLO, protože byla už kosa. Faston-svorka už držel, protože jsem ho schválně nasadil opačně - aby to držel alespoň překroucený drát a on zrovna zaskočil aretaci. Ale byl už stejně sežraný a tak dali nový a já si ho tam na zvedáku pojistil dvěma stahovacíma páskama - aby to svině s kožichem zase nerozpojily.

PROTOŽE, když má "horší" kontakt, tak nám to nechce začít startovat. Fakt svorka vypadala věrohodně ale bylo to zoxidovaný,unavený.
Nakonec jsem rád, že je to nový i s připojením, protože i repasovaný startér s "blbým "připojením je pořád nespolehlivýýýýý...

A na konec TELERADA, když milujete kočičky a chcete aby vydržely.....třeba u televize?

Ze zadu je vykuchejte a vražte do nich vaše "filcáky" - a máte TELEBOTY s vašimi kočičkami napořád......

No nic, jen doufám, že nejste nikdo moc kočičkofil anebo na toto říkání zapomeňte. Angry BigGrin Blink Blushing Flapper Laugh
Už i před barákem byla přejeta KUNA a když byla opřená za vratama, tak tuhá vypadala hrozně-hlavně měla sviňa drápy dlouhý a nohy jako vlčák. Když se toto hrabe po teplým motoru, tak je zázrak, že toho není urvanýho a sežranýho víc.
V práci jsme měli SUZUKI VITARA 2005 a tyto japonský bužírky jim šmakovaly. 2x sežraný přívod k AC pumpě. Až kovová bandáž ze sprchhy pomohla- a to dělala firma....
Mám teď všechno repasovaný-altík,starter , motor je jako z gumy- necvaká, tak ať to vydrží věčně, vždyť to auto jezdí jenom o víkendech 10 km... A taky vypadá, jako nový.... Jezdilo jen 6 let v USA (pořád pod kobercem nacházím zlaťáky z USA) a pak přes učitele s Trabantem jezdí se mnou na víkendy 10 km k baráku... Dík, když někdo víte o RELE k zadnímu oknu-vyhřívání.............
teď to to zase "jede"... dík ahojCool
white power Offline
#5 Vloženo : pátek 25. listopadu 2016 5:43:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ahoj, na vyhřívání zadního okna myslím že relé není, v pojiskový skříňce vedle pedálů je tepelná pojistka tak se na ní podívej, mě když přestalo topit zadní okno tak to bylo spečenýma kabelama u konektoru pod plastem vedle zadního okna. Podle toho že ti do kabelů jde proud a při zapojení na okno tam už nic nejde bych to tipnul že ta pojistka je už vyhřátá a při zvýšeným odporu se rozepne, je v ní bymetalovej pásek.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#6 Vloženo : pátek 25. listopadu 2016 9:38:13 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Díky. Ve schématech jsem tuto pojistku dřív objevil, ale i relé. Jsou to německý schémata pro P1 2,2 GT.
Možná relé je OK a bimetal pojistka je unavená. Teď se dívám a skutečně popsaná-odolnost proti přetížení vyhřívání.Mrknu prvně na ni.
Dík za informaci.Cool
jubileus Offline
#7 Vloženo : neděle 27. listopadu 2016 20:26:25 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
OPRAVENO-ale
Tak jsem to celé znovu prošel ale měl jsem prvně šahat na konektor nad zadním pravým světlem.Tam to bylo brutálně zapečeno v konektoru.
Po roztržení jsem drát nadstavil a proletoval na přímo a zaizoloval. Takže opraveno.To se stalo až na konci opravy-odpoledne. Naštěstí počasí přálo...
Ale před tím jsem prověřil bimetalovou pojistku nad pojistkami vedle dveří. Ta jde celá vytáhnout ze soklu tahem a pak lze do ní vlést, když se vycvaknou záklapky na těle krabičky. Uvnitř to vypadalo jako nový. Podle německých schémat to sedělo. Na těle krabičky(proudového omezení) je uprostřed asi 5mm průměru tlačítko,které když dojde k proudovému omezení, tak bimetal neudrží proud a přepne uvnitř kontakt,že už přes něj neprojde impulz do relé..a tento camprdlík trčí ven -asi o 5 mm .Když nevede,tak trčí nad obal 5 mm..Po zamáčknutí je opět funkční a vede dál..Jde případně jednoduše nahmatat hned nad krytem s pojistkami u dveří řidiče. Pak jde signál do relé který je vedle nad pedály a pak už to jde přes kufr sloupkem do husího krku(jsou tam 3 dráty pro brzdový světlo a topení okna.Pak ve víku je další spoj přes konektor, který byl taky pěkně zpečený.Ale hlavní špatný spoj byl v kufru nad pravým zadním světlem.

Takže ve spínání v kapličce je vypínač s časovačem, pak to jde přes bimetal.pojistku do relé u pedálů-to je ověřeno a z něj slabým drátem přes konektor v kufru nad pravým zadním světlem do husího krku do víka a na zadním okně zase přes konektor drátem na okno(zezadu na pravo +).
Netušil jsem, že je v cestě tolik konektorů a tak jsem si myslel, že je v kufru jen jeden konektor-ten ve víku...a tak jsem už na konec šel od víka přes husí krk do auta. A nakonec objevil ten vyhořelý....

Není divu, že je tam časovač na 15 min, protože tak slabým drátkem krmit velký příkon vyhřívání okna a ještě k tomu dva konektory -v cestě. To chce fakt odvahu. Není divu,že jsou zpečený konektory--to ještě tak slabý dráty musí vyzářit 1/3 výkonu pro výhřev okna. Dám si asi pozor, když budu používat- na nezbytně nutnou dobu....

Snad to někomu pomůže,když to bude opravovat.Cool
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.