Vyhřívání zadního OKNA se děje taky přes RELATKO, tak se zeptám tady.
P1 2,2 LX. Najednou přestalo zadní okno vyhřívat anebo jsem na to přišel,až se potí okno...
Nedávno jsem řešil BLINKRY-přerušovač (flascher), který byl umístěn nad pedály. Bylo tam víc relátek ale tehdy mě ostatní , než blinkry nějak nezajímaly... Nepamatuji ostatní možnosti...relátka..
Ale rád bych se na to připravil. Otázka zní, jestli někdo neví, kde to relé je, jestli někdo neřešil. Podle nákresu ( v něm. verzi je) vedle relé , kde je relé na blinkry-nad pedály ale je to z pohledu nákresu kdekoli. A ještě , jestli to relé někdo už nenahrazoval - a jakým...
Rozdělal jsem to zezadu - od okna (fastony-svorky na okno...), protože spinač svítil a to relé mi došlo až později...Při rozpojení svorky mají 12V napětí.Dráty taky dobrý.. A při připojení 00 nic.Jakoby se to ztrácí v drátech nebo někde to topí "na trase"... (nyní už vím, možná RELE)
Jinak jsem STARTER nyní nechal nakonec repasovat, protože jsem to vůl neudělal v létě a teď je potřeba spolehlivý vůz, a tak jsem si užil, protože jinak spolehlivá autodílna nasadila původní(starý) Faston-svorku-nastrkovací na repasovaný startér opačně, takže nezacvakla a po příjezdu na barák kočičky kožíškem za dvě hodiny toto rozpojily....
Naštěstí jsem toto v poslední chvíli nahmatal shora s baterkou a rukou kdesi za motorem a spojil to . Říkám paní pojede to- a jelo to... Domluvil jsem REKLAMACI a druhý den na zvedáku - A O TO NAKONEC PORAD od začátku SLO, protože byla už kosa. Faston-svorka už držel, protože jsem ho schválně nasadil opačně - aby to držel alespoň překroucený drát a on zrovna zaskočil aretaci. Ale byl už stejně sežraný a tak dali nový a já si ho tam na zvedáku pojistil dvěma stahovacíma páskama - aby to svině s kožichem zase nerozpojily.
PROTOŽE, když má "horší" kontakt, tak nám to nechce začít startovat. Fakt svorka vypadala věrohodně ale bylo to zoxidovaný,unavený.
Nakonec jsem rád, že je to nový i s připojením, protože i repasovaný startér s "blbým "připojením je pořád nespolehlivýýýýý...
A na konec TELERADA, když milujete kočičky a chcete aby vydržely.....třeba u televize?
Ze zadu je vykuchejte a vražte do nich vaše "filcáky" - a máte TELEBOTY s vašimi kočičkami napořád......
No nic, jen doufám, že nejste nikdo moc kočičkofil anebo na toto říkání zapomeňte.
Už i před barákem byla přejeta KUNA a když byla opřená za vratama, tak tuhá vypadala hrozně-hlavně měla sviňa drápy dlouhý a nohy jako vlčák. Když se toto hrabe po teplým motoru, tak je zázrak, že toho není urvanýho a sežranýho víc.
V práci jsme měli SUZUKI VITARA 2005 a tyto japonský bužírky jim šmakovaly. 2x sežraný přívod k AC pumpě. Až kovová bandáž ze sprchhy pomohla- a to dělala firma....
Mám teď všechno repasovaný-altík,starter , motor je jako z gumy- necvaká, tak ať to vydrží věčně, vždyť to auto jezdí jenom o víkendech 10 km... A taky vypadá, jako nový.... Jezdilo jen 6 let v USA (pořád pod kobercem nacházím zlaťáky z USA) a pak přes učitele s Trabantem jezdí se mnou na víkendy 10 km k baráku... Dík, když někdo víte o RELE k zadnímu oknu-vyhřívání.............
teď to to zase "jede"... dík ahoj