Rozhodně se nevyhnete tomu, to prakticky vyzkoušet na autě, kdy se to sepne nebo rozepne-při jaké teplotě a tak dál.
Jestli víš parametry toho čidla-hlavně teplotu, kdy spíná(nebo rozpíná). Asi ne- tak to zjistíte, jestli to při zahřátí udělá změnu. Buďto připojenou zkoušečkou-jeden konec na +baterie a druhý na kontakt čidla(nějak to tam přiděláš aby to mohlo být propojený za chodu zkoušky. Nastartuješ a čekáš. Jestli je čidlo origo, tak jak se zahřeje motor tak zhasne, když je čidlo opačný, tak po zahřátí se rozsvítí zkoušečka a potřebuješ opačný relé. Ale některý relé umožňují i zapojení opačné. Takže to chce jen vyzkoušet. Už se tu v popisu řešení opakujeme a chce to prakticky na autě vyzkoušet. Ty sám se do toho asi pustit nechceš... ale tady se nedá nic pokazit. Stačí ti jen 12V žárovka v objímce s drátama nebo OHMETR, který prozradí, kdy se změní stav čidla. Ten propojit na kostru a na vývod čidla. Pak otestovat relé, jestli vypíná po přikostření drátu(na kostru-plechy), co vede k čidlu a je to jasný.
Jen vidím O kroužek na čidle. Na takový montáže pozor, protože celý moment dotažení drží pouze zmáčknutý gumový O kroužek, který když praskne tak je čidlo prakticky volné neutažené. Takové montáže s O kroužky vyžadují precizní "protějšky" a rozhodně, když to dáváte jinam, kde nejsou je nutné těsnit to něčím, co jde utáhnout "na krev". Použijte jiný nepružný těsnění. Podobně těsněný bývají pračkový ventily, kde je krátký volný závit a těsní to pouze O kroužek, který se nedá pořádně utáhnout. Když to někdo takhle přece jen nechá, tak se po pár otevíraní a zavírání kohoutu skrze povolovací knoflík pohne celý tělo kohoutu, který drží jen zmáčknutý gumový O kroužek.
JE TO ČASOVANÁ BOMBA KAŽDÝHO BYTU a když už to někdo chce namontovat, tak tam do závitu narvěte alespoň trochu koudele nebo papír pásku s Alkaprenem aby se to prostě jednoduše nemohlo povolit.
Protože závity u těchto kohoutů jsou krátký a nekónický-tak se samy k sobě neutahují. Prostě guma to nejistí spolehliě!!!! ani tady
Omlovám se, že to píši polopatě alespoň je to jasný hned.
Když už jsme u toho a teď větrák sleduji-když spustí, tak jen na asi půl minuty a vypne se.. a tak po chvíli zas.
Jako by hned dosáhl teploty anebo má jet jenom takhle krátko??? Teplota je ale OK. Co ty na to WHITE...
Hodně šťastných letních kilometrů a ať to neuvaříme.