Zdravím Vás pánové,
o víkendu jsem byl na návštěvě u Thulla ( koho taky jiného, že
) a přivezl jsem si od něho Probe 95´ 2.5 V6.
Přiznám se, že jsem si nikdy nemyslel, že si ho pořídím, srdce je totiž italské :)
Původně mělo být pro kamaráda, který ho nakonec nevzal a tak správný počet válců a objem větší, než lahev Mattoni rozhodl o tom, že se majitelem stanu já :)
Motor a převodovka se zdají být v dobrém stavu (což tvrdil i Thullo), díry v podlaze taky nejsou, takže to podstatné je snad ok :)
Samozřejmě, nějaké chybky se najdou jako na každém starším autě, ale jedná se spíše o kosmetiku. Každopádně auto si v minulosti zažilo svoje, jak zásahy nějakého tuzera, tak drobnou nehodu na PP kolo až se na něm vyřádil taky mechanik od Thulla.
Fotogalerie je zde:
http://thullo.rajce.idne...2C5_V6_-_1995_Winracer/ Nějaké ty chyby:
1) Potřeba opravit ruční brzdu - dají se lanovody přitáhnout i u třmenu?
2) vlnovec malinko profukuje
3) Přední okno oblepené tmelem, bude třeba to udělat lépe s novým těsněním
4) Někde to profukuje kolem pravých dvěří, od 100km/h je to hodně znatelné, i zrcátko vibruje
5) pneu sjeté na hrany - Od Thulla jsem k tomu grátis dostal další sadu, ale stav byl víceméně stejný a tak už jsou objednány nové papučky Pirelli P7 :)
6) Ventilátor jede pouze na nejvyšší rychlost
7) Plastový box, který je u ventilátoru a rozvádí vzduch dále je prasknutý a tak mám klimatizovanou přihrádku :D
- Je třeba dát dolů palubku - máte někdo nějaké tipy či návod?
8) Bliká kontrolka airbagu - tuším 41 - co jsem četl popis, tak někde je špatný odpor - máte tip, který to je a kde ho najdu?
Samozřejmě hned první den veselo, když jsem vezl auto domů. Cesta klasika Ostrava - Frýdek - Třinec, téměř doma hlídka a kontrola výbavy. V autě samozřejmě vůbec nic
, ale stovečka na pivo to napravila a úspěšně jsem dorazil domů. Až dnes jsem si uvědomil, že tam není ani dálniční známka :)
Doufám, že bude dobře sloužit a že se potkáme někde na sraze, abych Vás taky poznal. Pokud někdo máte nějaký servisní manuál či aspoň nějaké tipy k chybám, které jsem vypsal, budu jen rád. Hlavně, co se týče té palubovky, toho se trochu děsím :)
Díky moc za rady i připomínky, třeba i Thullo k tomu napíše ještě něco více :)
A samozřejmě na závěr bych chtěl tímto Thullovi veřejně moc poděkovat za vřelý a férový přístup, rady a trpělivost, kterou se mnou má ;)
Ford Probe 2.5 V6, ´95