Dík za INFO
Už mám ty levný hydroštely koupený. Auto je teď tichounký, že je vůbec neslyším. Tak nevím, co s nima. Jestli to vůbec měnit. Schovám původní,když tak půjdou zpět. Naštěstí ventildekl není tak složitý na montáž.
Chtěl jsem i těsnění dříků nový ale to je velký zásah, a když nežere ani nečudí olej, tak nechám hlavu na místě.
Mám i novou LAMBDU sondu-má se měnit asi po 80tis., mám najeto 170 tis.,spotřebu asi 8 litrů.
Preventivně asi vyměním. Ale hlavně, proč do toho polezu-na straně rozvodů kape trochu olej tak to chce nový gufera,tak preventivně i vodní pumpu.
Jsou údajně stejná na klice i vačce. A dám nový rozvod kladky a řemen. Za 15let jsem na to ještě nesáhl.
Kdybych si svoji blbostí nesroloval blatníček a nezablbl kontakt v rozdělovači na Hallovo čidlo, tak to auto nestálo za 15 let žádný další výdaje. Krom přeplátování nosníků.
Pak když slyším, že cizí auta stojí jenom hrozný prachy, že Škodovka je lepší...že to všude opraví. Auta jsou všechna podobná akorát PROBE navíc vypadá i po létech jako fáro a budí vždy pozornost.
Ještě bych chtěl názor ,jaký mot.olej na nový hydroštely použít.
Teď tam mám 15W40 z Lídlu(měním i 2x ročně)a starý hydroštely nejsou vůbec slyšet.
Změny na jiný olej motor zvládá(už jsem pročistil 5W30)a zase se vrátil k 15W40.Mám pocit, že při tužším oleji nebo při nezahřátým motoru zvedátka nemlátila tolik(v době,když ještě mlátila). Tak nevím,jestli vůbec řešit hydroštely.Když mlátila, bylo to jako když třískají ojnice.(kovový klepání)
Ještě prosím o INFO, jestli jdou rozvody dělat přes ten držák motoru, co vede hned před tím.A jestli nejsou potřeba nějaký přípravky-není tam moc místa. DÍK.