logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
martinm - cuir
martinm Offline
#1 Vloženo : pátek 27. března 2015 0:31:06 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Tak jsem Thullovi prodal svého šediváka a vzal si od něj Cuirovo ex, (dále už jen cuira). Přestože jsem si myslel, že budu mít šediváka do doby, než mi doslouží a teprve pak koupím 2.5litr, viděl jsem tu vínovou nádheru a říkal jsem si, že by mi taky mohl ujet vlak, pardon, Ford.
I když pro mě tuning není žádná hitparáda a radši volím konzervativnější origo stav, není to na cuirovi tak moc na škodu, a dá se to hlavně vrátit. Ok, ze sníženého podvozku jsem, když to srovnám s fabrikou, vyklepanej jak vejce v aspiku. Jiné jízdní vlastností s tyči v kufru nebo bez ní jsem také nepocítil, ale rallye s tím nejezdím, takže těžko říct. Blink SW místo rezervy mi nevadí, postačí mi vozit s sebou lepicí sadu a můžu teď alespoň poslouchat dechovku na plný kule.
Cuir tady přiznal, že kufr už si stran nehod zažil svoje, vepředu je vidět, že u světlometu to malinko nelícuje, ale dá se to. Tmavé fólie mohly být trošku líp lepené a zadní destičky by za chvíli chtěli der Wechsel, ale jinak skvělý, je to starý 20 let, tak nebudu citlivka... Stav je výbo a je to od Thulla, takže to je jistota.
Pro mě to byla každopádně láska na první pohled, vínový 2.5 litr Drool ...
Horší bylo, když jsem zjistil, že mám nejspíš v prdeli těsnění pod hlavama, ale to Thullo nemohl vědět. Příští týden to konečně můžu dát k mechanikovi, aby natlakoval i hlavy, zda nejsou prasklé a vyměnil to těsnění. Podle všeho to bude jinak ok, uvidím za týden. Upřímně, to těsnění je v pytli jenom z jednoho důvodu: předchozí majitel s tím asi jezdil trochu jako prasátko. (No, kam se na mě po včerejším zážitku hrabe... viz P.S.) Abych citoval zdejšího 37 Probe Ownera: "netočim to do vysokych otaček, dokud se motor nezahřeje." Thullovi to stálo před domem, a nemohl to zjistit, pač se to projevilo až při delší trase (350 km). Thullovi i přes komplikace (nebo možná právě i díky nim), MOC DÍKY za Tvou pomoc, čas, díly, pokec a vůbec celkový kamarádský přístup!! ThumpUp Hlavně teď posílám ty prachy. BigGrin

V sobotu se chystám dát do cuira Veramon PP, jsem na to zvědavý.
Časem, až se někde objeví, chci sedačy v černé kůži, jako má Juraj (vtipné, že jsem ho potkal v jendom týdnu 2krát v Pze).

Nakonec chci přidělat tempomat, i když to asi bude stát s prací tak desítku... Tak sem pak hodím nějaké to foto.
O Cuira se chci dobře postarat.
Btw Thullo, neměl by se šedivák jmenovat spíš wise než clever? LOL


P. S.: Jo, jen tak pro "zasmání", včera jsem manželce totálně Scared zrušil auto, jsem rád, že jsem to přežil... Souhra okolností, (jako třeba zimní gumy v teple, písek na vozovce, spěch do práce, debilní zatáčka, ale hlavně protože jsem jel jak krypl) způsobila, že jsem dostal smyk, následovala menší srážka s protijedoucím vozem, dvakrát 360 stupňů kolem vlastní osy, a srážka se svahem, který mi bez nadsázky zachránil zdraví a možná i život a manželky autu urazil zadní nápravu... O čem ale nepochybuju je: v cuiru bych se nevysekal, protože jízdní vlastnosti Ford Probe vs. Renault Thalia jsou přeci jen decánko jiné... Cursing
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
martinm Offline
#2 Vloženo : pátek 27. března 2015 0:48:27 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Horší je, že teď musím do práce na kole nebo tyčí a vzhledem k tomu, že dělám dopoledne jinde než odpoledne je to dost v prdeli, eufemisticky řečeno... nestíhám. už aby byl cuir v cajku a mohl jsem šetřit na novou Thalii. Sleep
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
Luke Offline
#3 Vloženo : pátek 27. března 2015 6:57:25 (UTC)

Registrován: 14.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Karviná

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak doufám že s ním dojedeš na sraz.. Smile Jinak ten tempomat by nemusel vyjít draho.. na ebay se dají sehnat originální funkční tempomaty za dost slušnou cenu a i s poštovným to vyjde lépe než nechat montovat nějaký univerzální... popř. zkusit poláky... na allegru jsem taky občas viděl tempomaty z rozebraných probat Wink

Btw: tím že jsi zrušil tu thalii jsi udělal světu službu Laugh
______________________________________
Probe II 2,5 V6 - Black Batmobile :)
martinm Offline
#4 Vloženo : pátek 27. března 2015 7:23:40 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Luke: Mám od Thulla navíc pytel s ovládáním tempomatu. Ale i kdybych sehnal další díly, sám si to tam nedám. S tou Thalií - spíš bych službu všem motoristům prokázal, kdybych prděl do hlíny já BigGrin
Se srazem počítám!
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
Juraj Offline
#5 Vloženo : pátek 27. března 2015 19:13:05 (UTC)

Registrován: 01.08.2014 (UTC)
Příspěvků: 81
Bydliště: Praha

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Ahoj, ten inzerát na kožené sedačky už jsem nenašel. Zřejmě to už je déle, co jsem ho viděl, než jsem si myslel. Budeš holt muset čekat a lovit.
Doufám, že budeš mít auto brzo v cajku, určitě dej info, čím to je.
A třeba se zase někde potkáme, ale většinou vyjíždím jen o víkendu na kochačku. :-)
Ford Probe II 2.5 V6 24V r.v.96
martinm Offline
#6 Vloženo : úterý 19. května 2015 16:25:10 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Tak už mám konečně vyměněné těsnění pod hlavama, plus nový řemen, termostat a čerpadlo. Všechny díly mi poskytl Thullo, přesto práce stála 13 litrů.
Malé intermezzo ke kartelovým cenám servisů:
Asi 3 pražští mechanici, 1 z Dobříše a 1 z Kladna (u kterého jsem to nakonec dělal, protože měl jediný volno), si za výměnu těsnění pod hlavama řekli deset tisíc. Nepočítám tlakování a broušení hlav. To se za jednu pohybuje od sedmi stovek taky do 2 a půl litru, a hlavy jsou dvě...
Přitom jiný mechanik odhadoval stejnou práci na dva tisíce. Rozhodně to netrvá víc jak deset hodin, a litr na hodinu, to je docela slušný.
Po opravě se mi pro změnu posral větrák na sahaře. Teď to mám zas v kladně a prý z toho odněkud ještě teče voda. Když se daří, tak se daří.

Psal jsem Jirkovi, ještě to zkusím tady: nevíte, případně kde nalézt info o barvě kabelů pod volantem, které vedou k budíkům na palubce? Zajímá mě tachometr, nádrž a pod kapotou kam dát kabel k vstřikovači.
Dík
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
dany651 Offline
#7 Vloženo : středa 20. května 2015 21:19:32 (UTC)
Registrován: 05.12.2013 (UTC)
Příspěvků: 25
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Kdy mi ukazes svou novou karu?..:)Když budeš v Praze a budeš mit chvili tak dej vedet..Drool
martinm Offline
#8 Vloženo : úterý 2. června 2015 16:11:41 (UTC)

Registrován: 12.12.2014 (UTC)
Příspěvků: 43
Bydliště: Plzeň, Praha

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
dany651 poslal jsem sz..
Automat 2.5
2.5 manuál "cuir"
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.