Co se týče otáček ventilátoru(všech rychlostí)- to je věc předřadných odporů, které jsou na destičce u motoru ventilátoru. Jsou v potrubí, co vede vzduch aby se chladily.Je to v místě, kde má spolujezdec špičky bot. Na jednom šroubku(myslím drží 5x5 cm deštička s drátovými odpory asi 2 Ohmy přibližně každý.
Píšeš ale, že auto divně topí- až na 3. Další věc bude klapka, kterou vybíráš, jaký vzduch chceš pustit do auta.Teplý nebo mix nebo jen studený. Pohyb klapky-to jsem tu ještě mezaznamenal, že by někdo opravoval ale ty odpory se řeší, když jede větrák jenom na plno (napřímo bez odporů). Chce to trochu odšroubovat okolo schránky spolujezdce a přepálené odpory nahradit novými nebo alespoň znovu připojit ke kontaktu, kam vedl než se přepálil.
Někde to tu už bylo i s fotkama.