logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
voda v motore?
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : středa 8. října 2014 12:56:59 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Caute borci.. bol som sa dnes vozit a stale ide z vyfuku biely dym na volnobehu som si to vsimol. Neviem ci aj za jazdy.... na viecku dekla je biely humus. Ale olej je krasne zlaty priesvitny .. nabehane ma motor 158km po GO... ako je to mozne? Nemal by byt olej biely a mazlavy?.....

Aky moment sa utahuje na P1 hlava z kovovym tesnenim? Daval som tusim 109nm a ci nebude problem v presaku vody cez tesnenie. Musim kupit nove tesnenie a sroby? Ci staci len dotiahnut na xy moment?

Dik potrebujem to vedet lebo sa bojim ze znicim motor ked budem natom behat teraz....
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#2 Vloženo : středa 8. října 2014 15:33:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já jsem těsnění pod hlavou utahoval na 140Nm když jsem ho měl utažený na 100 tak mi prosakovala voda ven.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#3 Vloženo : středa 8. října 2014 20:29:46 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
A mozem nehat to stare tesnenie len to dotahnem na 140nm a snad to pomoze....

Na Probech ne0raska hlava ze .....
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 9. října 2014 6:14:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já jsem to tak udělal, ale nic jsem s autem nenajel, po smontování jsem ho nastartoval a když se začlo ohřívat tak jsem si všimnul že mezi hlavou a těsněním lehce prosakuje voda, tak jsem ho po vychladnutí dotáhnul.
U P1 jsem prasklou hlavu ještě neviděl, zato jsem jich měl v ruce několik zkroucených do luku náslekem přehřátí po jízdě bez vody.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Ludas Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 9. října 2014 11:38:47 (UTC)

Registrován: 20.01.2014 (UTC)
Příspěvků: 70
Bydliště: Hradec Kralove

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Vodu v oleji nemám, ale po každé jízdě bych mohl dolívat vodu do přepadovky... je tam pořád na dně. Auto se nepřehřejvá, chová se jak má. Hlavně mi to dělalo každý Probe a nikdy jsem neuvařil, tak to neřeším :D to dělá určitě turbo, co? Když je chlazený vodou... fakt ve všech pěti Probe se mi ztrácela voda, ale auto jezdilo do alelůja dál... jednou bych to chtěl vyřešit
5x Ford Probe 2,2 gt ♥
white power Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 9. října 2014 13:54:07 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
OhMyGod Tak tohle bych já osobně asi řešil, protože tohle se určitě stávat nemá. Když je motor v pořádku tak si nevezme ani kapku vody.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Andrew Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 9. října 2014 16:17:30 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Me u jednicky ta voda taky furt mizela
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Ludas Offline
#8 Vloženo : pátek 10. října 2014 14:10:56 (UTC)

Registrován: 20.01.2014 (UTC)
Příspěvků: 70
Bydliště: Hradec Kralove

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Já se toho u svého prvního Probe lekl, ale upřímně jsem neviděl jediné Probe, kde voda držela... ona tam je, ale vždy klesne na úplné minimum.. když zmáčknu hadice tak v tom šplouchá. Ale ne moc BigGrin Chtěl bych stejně dávat větší turbo, asi Garret t25 z Fiatu Coupe, ale je to problém, když Ihi je chlazené vodou a Garret olejem?
5x Ford Probe 2,2 gt ♥
white power Offline
#9 Vloženo : pátek 10. října 2014 14:22:05 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Turbo za ztrácení vody nemůže pokud není prasklí, ale to by šla voda do oleje. Jestli si nikdy neviděl P1 ze kterýho nemizí voda tak se přijeď podívat na to moje, mě se voda nestrácí.

Problém s výměnou turba za chlazený olejem by být neměl, olej turbem stejně protejký kvůli mazání.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#10 Vloženo : středa 15. října 2014 20:39:39 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Skumal som vsetko a netuzim kde my voda moze ist do oleja.... ako je mozne ze olej na ryske a asi aj v motoru je krasny zlaty a na veku a pod vekom ventylou je biely sajrajt? Ked uz tece voda nemala by byt v celom oleji? Nemoze to byt v tom chladici oleja co je pod olej. Filtom?

Dakujem
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#11 Vloženo : středa 15. října 2014 20:51:36 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Kolik toho sajrajtu pod tím víkem je, pokud jezdíš jen na krátký trasy (do 20ti Km), kdy se motor pořádně neprohřeje tak se pod víkem vždycky nějakej ten sajrajt usadí, zvlášť v tomhle počasí, vzniká to ze vzdušný vlhkosti.
Pokud ten chladič oleje není děravej tak se z něj voda do oleje nemá jak dostat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 9:00:00 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Tak asi pomerne dost. Jazdim 5km tam a 5 naspak takze skoro sa nezohreje. Ale teraz utrem vrchnak dekla a za 10 minut jazdy je uplne biely az to steka na ventyli.

Vo vode som si nevsimol olejove oka ale v expanske je taky divny bordel. Cierne kusi jak keby silikonu coz nechapem. Zeby sa ten olej zrazal v expanske a tam sa z neho stala silikonova sracka?

Pridam foto nech sme mudrejsi :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#13 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 9:15:15 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Dej fotku to bude asi nejlepší. Ještě se zeptám jak si dotahoval hlavu ? Je na to danej postup a když ho nendodržíš tak těsnění taky nebude držet, to samí při použití kovovýho těsnění je dost důležitý nechat zbrousit hlavu i blok motoru opravdu do roviny, klasický těsnění nejaký nerovnosti vyrovná ale kovový se nikam nevymáčkne.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#14 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 9:34:03 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Tak teraz som z toho v prdely. Olej smrdy samy benzin. Moze to byt aj z toho biely sajrajt? Hlavu aj blok som zarovnaval a utahoval od stredu na kraj ako spiralu.. od stredu pokraj.benzin smrdy ako benzin a voda chladenia G11 je teraz cista voda co ukazuje -2 stupne povodny G11 ukazoval -25 takze sa neco musi v aute diat.tesnenie som utahoval tusim 120nm alebo tak nejak ked pojdem do servisu utahnem to na 140.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 9:47:02 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Halva se utahuje do spirály od středu, než si dal šrouby tak zkontroloval si že v dírách v bloku motoru není žádný olej ? pokud tam byl tak mohlo dojít při dohování hlavy k prasknutí bloku, další věc je že šrouby a pohložka se má lehce máznout olejem a samotný šrouby se dotahujou postuně v několika krocích a poslední krok je že se každej šroub povolí o 90° a znova dotáhne na předepsanej moment.

Pokud je olej cítit benzínem tak to znamená že nějakej válec nespaluje benzím zkrz kroužky protejká do oleje.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 9:58:23 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Diery boly ciste kedze je to Go motor . Sroby som utahoval do spiraly a v krokoch ako v manuali. Najprv 50nm potom 80nm potom 100 a nakonec na 120nm nepovoloval som nic. Ako moze nespalovat ked auto taha jak besne a nepozorujem vyn3chavanie. Akorat ze mam otacky 700 nekedy aj menej
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#17 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 10:10:34 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Otáčky na volnoběh si nastavíš šroubem na škrtící klapce, pokud máš benzín v oleji tak se tam jinak než přes pístní kroužky dostat nemůže, toreticky tam může benzín i protýct netěsným vstřikem v dobu co je motor vypnutej protože palivová lišta zůstane natlakovaná a benzín přes netěsnící vstřikovač může stýct do válce a pak přez kroužky do oleje a pokud jezdíš do 5ti km tak se nestine z oleje odpařit.
Zkus ještě jednou přetáhnou to těsnění a projet se na delší trasu tak 100km v kuse a uvidíš co se bude dít.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#18 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 10:21:29 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Skusim to co vravis a uvidim. Nebuchne motor ked je v oleji ten benzin? A docela sa aj bojim jazdit viac ako 20 km lebo mam vyfuk 5cm od nadrze a bojim ze buchnem :-) ale risknem to nech zistim kde je chyba. Bojim sa ze sa nejak posunuli piestne kruzky a zamky a preto preteka benzin. Ale ked zmeram kompresie tak by to malo ukazat ci som neco posral alebo ne. Ale ako odstranim to ze sa my asi zrazila G11? V expanske mam blato cierne a z g11 je obicajna voda a plavaju tam kusky bordelu v chladici ked som odpustil 1liter.da sa to necim preplachnut? A co sa mohlo stat ze sa to zrazilo? Nemiesal som len som tam nalial 3litre g11 a zbitok destil.voda
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 16. října 2014 13:35:35 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
co se stalo s chladící kapalinou netuším, na proplach chladiče můžeš použít třeba tohle http://www.auticko.eu/tu...-CISTIC-CHLADICE-300-ml nebo něco podobnýho a pak tam nalej kapalinu G48 ta je do Probe vhodnější protože je určená pro kombinovaný motory ocel/hliník, G11 je pro celohliníkový motory.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#20 Vloženo : středa 3. prosince 2014 22:16:47 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Caute chlapci konecne som sa dostal k autu a nechapem ze olej je krasne jak med...ostava otazka preco je hadicka z odfuku veka ventylou plna bielej sracky? Dokaze to tahat od nekal vodu? Ventily a veko je krasne ciste no vicko ventilu a ta odfuk hadicka je biela sracka vsade. Maly st3 s tym nekdo problem?



Dik
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.