Tak co, zkusil jsi něco, nějaký čas uběhl a já jen po ujetí dalších stovkách kilometrů musím konstatovat, že po výměně oleje a delší cestě motor je teď klidnější. Prostě mě nesere při jízdě řachtání hydroštelů , jako šicího stroje. Fakt je to tak , že je motor absolutně tichoučký.
Není samozřejmě problém při vyšších otáčkách i na volnoběh vyprovokovat řachtání. Třeba ,když blondýna parkuje a zbytečně točí.
Ale i kdyby jsi měl pocit, že to musíš řešit výměnou zvedátek, tak je myní cena materiálu zanedbatelná (asi 1000 zvedátka a 1000 vedení zvedátek) ale nevím jestli je potřeba i to vedení, a pokud nemáš další resty okolo hlavy, tak dáš těsnění a jedeš bez cvakání-- anebo s cvakáním ale máš pocit, že jsi pro to udělal všechno.
Chtělo by to reakci někoho, kdo zvedátka už měnil, řekl na jakým oleji jezdil (to je asi dost důležitý), když jsou tlakem oleje "spravována" a jak se mu to po opravě jeví, jestli jde taky vyprovokovat "cvakavý zvuk" (v nějakým režimu).
Mě by zajímalo, jestli tyto motory někdy mohou "zacvakat hydroštelama" i když byly zánovní a nebo je to prostě jev typický u motorů se samostavitelnými ventily a když to není "moc rušivý" tak to tak svět bere.
Jen my, co to sledujem nějak veteránsky si toho víc všímáme.
Život mi teď nějak přihrál do rodiny mechanika, co motory denně dělá a ten se divil, že tenkrát bylo PROBE už podtlakově děláno. Teď na tom jedou OKTAVKY.
To mi připomíná, když jsem sháněl brzdovou hadici 1985 na CAPRI tak konečně začaly pasovat z FAVORITA, jestli si ty roky snad pamatuji dobře.
Prostě amíci jsou pořád vpředu a EVROPA je "nějak"dohání. Dneska je už svět globalizovanej a tak není problém chytnout infekci stejně rychle , jako lidi na rovníku.
Už jsem se zase vymluvil ale odpovědi na HYDROŠTELY zůstávají opět otevřeny.
Už to tu bylo vícekrát ale v hodně starých tématech se někdy těžce hledá a doba jde dál a někdy se dají stejný věci řešit "moderněji".
To mi připomíná "zatěsnění" topení u MAREY jakýmsi křemičitým písečkem, co se dal do chladící vody. Některý auta prostě nemají topení na celý život a předpokládá se, že se radiátor topení bude měnit nebo Okroužky- do něj přivádějící... Katastrofa. Zlatý FORDY- to jsem nepotřeboval ještě nikdy.
Tak se někdo ozvěte, kdo jste zvedátka měnili, a jak to potom "zvedalo" a nebo "cvakalo" ať se dopátráme, jak je normální , aby to "cvakalo "normálně a v jakých situacích.
Je jasný napřed olej a filtr a pak dál.... Nevím, čím to je ale PROBE ví hned, když šlápnu na plyn, co má dělat--to C5 se vrtí, kolíbe ale hlavně "nejede hned" až při 3000--to PROBE vůbec nepotřebuje aby se normálně pohybovalo.
Ty Vaše TURBO dakoty 2,2GT bych chtěl taky vidět ale asi náběh výkonu začíná hned po tom "mým"snění o výkonu bez turba. Ale C5tky prostě bez otáček jedou "zdechle"-i když to má mraky sraček řízených dalším počítačem--ale po vytočení do otáček to potvora jede asi víc než PROBE bez turba. Ale vypadá to hrozně,2,2 HDi, nesmrdí to benzínem--ale nejvíc mě zaráží rozdíl, mezi tím, jak to jede, když to člověk trochu "dusí" a když se to přestane dusit av otáčkách zabere biturbo.
Chlap to asi pochopí ale blondýna?? TO Probe 2,2 TURBO alespoň jedou i bez plnění hned a pak už jenom čučíte na měřáky, jak se to to tam tlačí..... No dnes už to zase stačilo, tak kdo měnil HYDROŠTELY ať se ozve dík