logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Silne klepanie z nicoho nic
livedjmalo Offline
#1 Vloženo : neděle 29. června 2014 22:58:33 (UTC)

Registrován: 21.02.2011 (UTC)
Příspěvků: 86
Bydliště: livedjmalo

Poděkoval(a): 41x
Ahojte.ako som uz pisal na fb...Vcera mi z nicoho nic zacali klepat silne hydrostely..Olej som skontroloval,tlak je na normale a hydrostely klepu..Nevite mi povedat jestli vyplach motora tym olejem bude stacit? nebo musim menit celu hlavu? kdyz vymenim hlavu za znizenu o cca 0,8 mm tak aky budem mat narast vykonu? pro a contro? dekuji
Ford Probe Gt turbo
Wesker Offline
#2 Vloženo : úterý 1. července 2014 16:51:38 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Cau, a sou to opravdu hydra? Takovy ostry zvuk? A zniceho nic? Huh
To je divne, vetsinou zacne cvakat tak jedno nebo dve. Vyplach motoru nejspis nepomuze, kup nove a vymen.
Kdyz das snizenou hlavu, tak vykon nenaroste, mozna tak kroutak, ale nejaka citelna hodnota to asi nebude, motor bude nachylnejsi k detonacnimu spalovani, a aby ti turbina dobre jela, tak potrebujes spis snizit kompresni pomer a nacpat tam vic vzduchu...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
jubileus Offline
#3 Vloženo : středa 2. července 2014 7:51:17 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ahoj,olej je nový.
Začal bych výměnou oleje a hlavně filtru oleje.
Po výměně oleje se hydroštely vždy zklidní.
Když je motor v tahu, tak to nejsou hydroštely ale třeba ojnice (jestli je to turbo auto)
Ale za pokus to stojí.
Je ještě dobré odšroubovat čidlo oleje a protočit na 2 sek. motor aby se vyfrkl bordel v "mazacím kanálu"
což je za filtrem-ono totiž, když je filter oleje plný, tak to jde přes jeho propoušťák a nefiltruje. Tak je olej nefiltrován a zasírá mazací otvory celýho motoru a na konci je pak malý tlak.(teoreticky by měl být větší,protože se "utěsňuje" motor ale někde to zasere mazání, co jde nahoru a závada je tady.Cool
1 user thanked jubileus for this useful post.
jubileus Offline
#4 Vloženo : středa 2. července 2014 20:06:21 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Z motoru mě šly taky hrozný kovový řinčivý zvuky, říkal jsem si, že udělám generálku a po pokusném "harakiri" motor zase šeptá minimálně o polovinu méně "cvakavě".

Už jsem to tady taky psal, tak jen krátce.
Používal jsem 15W40 a motor jsem týden propláchnul 5W30 z Lídlu. Říká se , že toto je SMRT pro motor ale naše vyklechtaný dakoty, co mají něco na ložiskách naběhaný , to asi dají.
A pak jsem olej zase vyměnil za původní 15W40 a měnil filtry oleje.

Výsledek stál za to. Filtry byly těžký -plný bordelu. Vyměníl jsem je asi 5krát během asi 2 měsíců- asi 1000 km a olej 2krát.
Stačil šmejdovej nalívanej olej, takže to účel splnilo a nebylo to drahý.
Ani, jak se říká, že povolí těsnění a gufera - tak to se taky nestalo.

Motor se fakt zklidnil a přede jako kočka. Olej používám buďto šmejd z Lídlu (specifikaci má) nebo supermogul - od kámoše z náklaďáku na kartu( ale to je asi stejný). Prostě najedu 1000 km ročně a olej měním, aby to bylo cajk. Ale nedovedu si představit měnit jinak, než ročně, protože olej vypadá někdy hrozně, přestože je motor ve výborné kondici-tlaky OK, žádný únik vody, odpich se taky Policii po kontrole líbil- dokonce na mě při dalším potkáním mávali ale olej byl jak černá sračka s hrudkama pudingu. Hrůza.
Protože jsem si po "HARAKIRI " s olejem dal místo čidla tlaku u P1 čidlo z MAZDY III( 0,4 atm), koupil jsem i nový a byla srdeční záležitost pořád sledovat tlak oleje, když jsem si s ním tak zahrával. Tak jsem dal jiný čidlo a pípák , když nemaže a je to špica i v letních dnech, kdy světýlka nejsou vidět a pípák pípá, dokud nemá čidelo dost. Bomba věc- do všech aut si udělám, protože člověk nikdy nečumí na kontrolky ale když něco pípá, tak to slyší.

Takže zase kecám až moc, prostě vyměnit olej a hlavně FILTR a hurá překonávat rekordy obecních radarů.
Ahoj--------- snad to nebude nic horšího Cool Cool Flapper
jubileus Offline
#5 Vloženo : středa 2. července 2014 20:55:53 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)



Je dovolená -a tak mám čas na blboviny-----do třetice.

Jestli máš Probe -legendu DAKOTU v turbu a hledáš její hranice- tak si pořiď maximální GOLU, ať ti to jde všechno povolit a jestli chceš honit nový "kanÓny" tak na to zapomeň. Nebo pořiď opravný sady. Ale budou drahý.

Probe 1 sice jede co šlápneš ale všechny kvalty to má jdou do 100 km. Takže 1 3 5 a co dál.

Já nemám turbínu a naprostá spokojenost--jezdím 1 3 5 a v pohodě nic nekurvím (tedy po rovině).

Je faKT, ŽE UŽ JSEM 2KRÁT 50 DĚDEK ALE POMALU JEZDIT nemusím.

Tato auta ,-----už když se někde objeví, tak budí pozornost----kvůli tomu je máme, tak bych jim neskřípal "tipec" abych si dokázal, že mají nějaký tabulkový ALLL RIGHT.

Prostě lidi můžou být rádi, že jim tady udržujem na voko pěkný fára , krom těch všude přítomných ----především ŠKODOVEK.

Prostě moje PROBE 1 je pěkný fáro a ani C5 ve kterým je pěkný svezení a na muldách vůbec neskáče se mu nevyrovná , protože neslyším motor. Ale skutečně --v C5 příčná stružka není cítit---to v P1 mě volant může vyrazit zuby, jak se to zavlní.

C5 to dává líp ale NEVRČÍ----zvuk je pro mě důležitý, takže vyhrává tvrdá motokára P1.Laugh BigGrin Blink Blushing LOL
jubileus Offline
#6 Vloženo : úterý 8. července 2014 9:34:39 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
S autem běžně jezdím jen pár kilometrů- do 10 v tahu, a tak se motor pořádně neprohřeje.

To bude mít taky vliv na usazování nebo spíš na "nevymetání" usazenin hydroštelů.
Po olejovém HARAKIRI se u mého hydroštely zklidnily na přijatelnou mez ale jezdím jen pár kilometrů vtahu.

Ovšem před pár dny delší výlet asi 90 mil způsobil další věc. Během té jízdy se mi zdálo, že občas zaslechnu něco zacvakat jinak a po celé jízdě neslyším při přeřazení žádný zacvakání hydroštelů.
Ono se to asi potvora pořádně prohřálo a hydroštely se novým olejem nějak zázračně propláchly a zůstávají víc tlakovány a nejde při běžné jízdě ani vyprovokovat aby zařechtaly.
Ventilátor chladiče myslím spíná normálně(když čidlo teploty ukazuje asi v polovině). V létě sepne zkoro při každé i krátké jízdě.

Asi záleží u těchto motorů aby se občas projel více a na hydroštely by si nikdo ani nevzpomněl.
Ale , my , co máme tato auta jen pro zábavu anebo moc nepotřebujeme jezdit je to pro život motoru a jeho neduhy složitější.

Tak už jsem se zase vykecal a dám chvíli pokoj.RollEyes Wink
jubileus Offline
#7 Vloženo : neděle 20. července 2014 21:14:01 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
ThumpUp Smile Tak co, zkusil jsi něco, nějaký čas uběhl a já jen po ujetí dalších stovkách kilometrů musím konstatovat, že po výměně oleje a delší cestě motor je teď klidnější. Prostě mě nesere při jízdě řachtání hydroštelů , jako šicího stroje. Fakt je to tak , že je motor absolutně tichoučký.
Není samozřejmě problém při vyšších otáčkách i na volnoběh vyprovokovat řachtání. Třeba ,když blondýna parkuje a zbytečně točí.
Ale i kdyby jsi měl pocit, že to musíš řešit výměnou zvedátek, tak je myní cena materiálu zanedbatelná (asi 1000 zvedátka a 1000 vedení zvedátek) ale nevím jestli je potřeba i to vedení, a pokud nemáš další resty okolo hlavy, tak dáš těsnění a jedeš bez cvakání-- anebo s cvakáním ale máš pocit, že jsi pro to udělal všechno.

Chtělo by to reakci někoho, kdo zvedátka už měnil, řekl na jakým oleji jezdil (to je asi dost důležitý), když jsou tlakem oleje "spravována" a jak se mu to po opravě jeví, jestli jde taky vyprovokovat "cvakavý zvuk" (v nějakým režimu).

Mě by zajímalo, jestli tyto motory někdy mohou "zacvakat hydroštelama" i když byly zánovní a nebo je to prostě jev typický u motorů se samostavitelnými ventily a když to není "moc rušivý" tak to tak svět bere.
Jen my, co to sledujem nějak veteránsky si toho víc všímáme.
Život mi teď nějak přihrál do rodiny mechanika, co motory denně dělá a ten se divil, že tenkrát bylo PROBE už podtlakově děláno. Teď na tom jedou OKTAVKY.
To mi připomíná, když jsem sháněl brzdovou hadici 1985 na CAPRI tak konečně začaly pasovat z FAVORITA, jestli si ty roky snad pamatuji dobře.

Prostě amíci jsou pořád vpředu a EVROPA je "nějak"dohání. Dneska je už svět globalizovanej a tak není problém chytnout infekci stejně rychle , jako lidi na rovníku.

Už jsem se zase vymluvil ale odpovědi na HYDROŠTELY zůstávají opět otevřeny.

Už to tu bylo vícekrát ale v hodně starých tématech se někdy těžce hledá a doba jde dál a někdy se dají stejný věci řešit "moderněji".
To mi připomíná "zatěsnění" topení u MAREY jakýmsi křemičitým písečkem, co se dal do chladící vody. Některý auta prostě nemají topení na celý život a předpokládá se, že se radiátor topení bude měnit nebo Okroužky- do něj přivádějící... Katastrofa. Zlatý FORDY- to jsem nepotřeboval ještě nikdy.

Tak se někdo ozvěte, kdo jste zvedátka měnili, a jak to potom "zvedalo" a nebo "cvakalo" ať se dopátráme, jak je normální , aby to "cvakalo "normálně a v jakých situacích.

Je jasný napřed olej a filtr a pak dál.... Nevím, čím to je ale PROBE ví hned, když šlápnu na plyn, co má dělat--to C5 se vrtí, kolíbe ale hlavně "nejede hned" až při 3000--to PROBE vůbec nepotřebuje aby se normálně pohybovalo.

Ty Vaše TURBO dakoty 2,2GT bych chtěl taky vidět ale asi náběh výkonu začíná hned po tom "mým"snění o výkonu bez turba. Ale C5tky prostě bez otáček jedou "zdechle"-i když to má mraky sraček řízených dalším počítačem--ale po vytočení do otáček to potvora jede asi víc než PROBE bez turba. Ale vypadá to hrozně,2,2 HDi, nesmrdí to benzínem--ale nejvíc mě zaráží rozdíl, mezi tím, jak to jede, když to člověk trochu "dusí" a když se to přestane dusit av otáčkách zabere biturbo.

Chlap to asi pochopí ale blondýna?? TO Probe 2,2 TURBO alespoň jedou i bez plnění hned a pak už jenom čučíte na měřáky, jak se to to tam tlačí..... No dnes už to zase stačilo, tak kdo měnil HYDROŠTELY ať se ozve dík ThumpUp Smile

Rohan77 Offline
#8 Vloženo : pondělí 5. srpna 2024 10:19:04 (UTC)
Registrován: 05.08.2024 (UTC)
Příspěvků: 2

I recently experienced a loud, unexpected knocking sound that came out of nowhere, and it was quite alarming. It started suddenly, with a series of sharp, rhythmic thuds that seemed to come from outside my home. At first, I thought it might be something related to construction or a neighbor, but the noise persisted without any clear source. The intensity of the knocking was unsettling, and it felt as though it was right outside my door. I couldn't determine what caused it or where it was coming from, which made the situation even more disconcerting. If anyone has experienced something similar or has any insights, I’d appreciate your input.
Rohan77 Offline
#9 Vloženo : pondělí 5. srpna 2024 10:21:30 (UTC)
Registrován: 05.08.2024 (UTC)
Příspěvků: 2

Thank you...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.