logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
výfuk / výkon
Lenny_GM Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 19:33:54 (UTC)

Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava

Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li může výfuk snižovat výkon? Mám P216V zřejmě domácky vyrobený čtyřkoncový výfuk (již jsem to s ním koupil). Mám za to, že většinou se to řeší dvěma koncovými tlumiči pokud člověk chce mít čtyři koncovky. Kdežto u mě z koncáku vedou dvě trubky. Jadna přímo a druhá o něco málo tlustší na druhou stranu. Bylo mi řečeno, že mi ten výfuk hodně snižuje výkon a já bych rád věděl jestli to je možné popř. pochopil proč tomu tak je .. díky moc

Přikládám foto
http://thullo.rajce.idne...us/#055_-_29.03.2012.jpg
white power Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 19:50:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
myslím že tohle řešení nebude horší než origo výfuk takže to výkon snižovat nebude a nebo v nejhorším případě to ubere 1-2 koně takže to stejně nepoznáš, jinak 2 koncovky výfuku nutně neznamená mít 2 tlumiče, třeba u camara to mám řešený podobně jako na týhle fotce (originálně)
https://encrypted-tbn0.g...ZRtiWE81nmp2kAtTjj6ARGwQ
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Lenny_GM Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 19:55:40 (UTC)

Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava

nj surfuju a taky jsem na netu viděl tlumiče ze kterých šly dvě větve. Ale další věc je, že když se jedná o úplný konec výfuku, tak jak to může ovlivňovat výkon ??? Tam už jde prostě kouř do luftu a nic víc ne ?
white power Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 20:01:06 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
i když je to konec výfuku tak to ovlivněju výkon víc než si spousta lidí myslí, na tlumiči záleží tlak v celím výfukovím systému a pohlcujou se v něm tlakový vlny, zkus si někdy tlumič sundat a projet se když pominu ten kravál co z auta půjde tak ti to bude z výfuku střílet při každým ubrání plynu a taky to auto moc nepojede hlavně v nízkých otáčkách
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Lenny_GM Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 20:08:57 (UTC)

Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava

Hmm, ok tak ti mnohokrát děkuju za informace. Díky bohu za chytré lidi:). Co se týče mého výfuku, tak teda mi bylo doporučeno zaslepit tu větev navíc. Vím, že jsou lidi, co si dávaj na auto falešné výfuky, ale mi to přijde kýčovité a co nefunguje podle mě je na hovno. Takže to tak zřejmě nechám. A tež se mi to líbí .. Díky moc za radu Smile
Tomio007 Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 23:53:18 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Mám stejný názor jako white ThumpUp Jinak ty kola tomu sednou jako prdel na hrnec, jsem rád že šly do dobrých rukou :)
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Thullo Offline
#7 Vloženo : pátek 15. listopadu 2013 23:01:54 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
BigGrin
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Lenny_GM Offline
#8 Vloženo : sobota 16. listopadu 2013 17:32:42 (UTC)

Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava

jj díky moc, kola jsou krásné a jsem za ně rád jak jinak Smile
JM Offline
#9 Vloženo : pondělí 18. listopadu 2013 17:09:35 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Taky jsem to měl jako ty a výkon šel nahoru ale to záleží na tlumiči, ne kolik z něj jde trubek Mellow a 90% Probe to má řešeno takhle, protože ani rezerva ani nádrž nedávají moc místa okolo. Jen Pepa na cabru, co hodil nádrž do kufru, měl tlumiče dva BigGrin
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
Thullo Offline
#10 Vloženo : úterý 19. listopadu 2013 7:31:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 JM:
Pepa tam neměl tlumiče, ale ZESILOVAČE :o) jak jsem s tím jel, neslyšel jsem ani vlastní myšlenky :o) hihi
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Lenny_GM Offline
#11 Vloženo : pátek 22. listopadu 2013 8:01:42 (UTC)

Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava

Ta příčná trubka není stejně hrubá na jednom a druhém konci a je podstatně hrubší než ta co jde přímo. To prý je špatně. Ale ať už to je tak nebo tak, já to asi nechám jak to je. Zdá se mi zbytečné řešit nějaké 2k co by mi to mohlo přidat a falešné výfuky mi přijdou jako kýč. Mám rád, když věci fungujíSmile
pavli Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 19. června 2014 15:54:26 (UTC)

Registrován: 19.06.2014 (UTC)
Příspěvků: 8
Bydliště: jihlava

Poděkoval(a): 2x
zdravim vsechny prosil bych o radu chtel bych predelat komplet vyfuk dat rezonator a ladenej vejfuk z R1 jen my lezi v hlave aby se to treba nedusilo neboi to nezhorsilo vykon auta dekuju za nazory
white power Offline
#13 Vloženo : pátek 20. června 2014 19:28:16 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
tohle si budeš muset vyzkoušet sám, myslím že to nikdy nikdo nedělal takže v tomhle směru budeš průkopník
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#14 Vloženo : pátek 20. června 2014 22:00:20 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
R1 je motorka? To bude jen rvat... Kazdy atmosfericky motor musi mit ve vyfuku protitlak, jinak to zeslabne a bude vic papat. Neco jine by bylo, kdybys zacal uplne u hlavy, svody, trubky, rezonator a tlumic.
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Verunka Offline
#15 Vloženo : neděle 22. června 2014 8:23:12 (UTC)

Registrován: 26.10.2006 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Chomoutov-Olomouc

Poděkoval(a): 1x
Ahoj my tam máme dva rezonátory, jeden místo katu a druhej místo středovýho dílu výfuku. Vzadu mám normální průchozí výfuk. Výkon to asi nesnížilo stejně by to nebylo ani poznat a žere to pořád stejně a má to zvuk jak motorka. Teď budem měřit výkon a přes zimu dáme svody a pár drobností jako třeba odlehčenej setrvák a zaslepíme EGR a pak naměříme znovu. Tak uvidíme.... BigGrin



Ford Probe 2.5 GT
Wesker Offline
#16 Vloženo : neděle 22. června 2014 20:28:16 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja sem zeda vychazel z otunene felcky, to uz sem zazil, vyfuk jak okapova roura, 300 koni, ten jeden vstrikovac by se mohl zblaznit jak to tam pral, a ten frajer co tuhle "strelu" kratkeho doletu pilotoval si myslel buhvi jak to netahne... No, i ja sem zacinal Blushing A s tim lehkym setrvakem to bude chtit zvysit volnobeh, aby to pri vyrazeni nechcipalo ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Matoprobe Offline
#17 Vloženo : úterý 24. června 2014 11:43:21 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Ten koncovi tlmic ta kolko stal? Zhanam tiez plne priechodny ale vstup 70mm alebo 76mm neviem ake sa vyrabaju.... ale nikde som nenasiel maximal e 64 mm ale to je malo kedze mam 70 potrubie. Dik za pomoc
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Verunka Offline
#18 Vloženo : středa 25. června 2014 17:39:02 (UTC)

Registrován: 26.10.2006 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Chomoutov-Olomouc

Poděkoval(a): 1x
Matoprobe: mám 64mm, dostala jsem je kdysi pod stromeček, ale mám tam stále jeden. Doktoři ve spei výfuky mi řekli, že tam neumí dát dva. A to mi ten jeden ještě k tomu pěkně sprasili.
Wesker: měli jsme v plánu koupit odlehčenej setrvák fidanza, ale podle špatných recenzí jsme od toho upustili. Nevíš z které mazdy je lepší? Z 2.0 nebo z 1.8? Popřípadě jaké má označení?
Díky BigGrin
Ford Probe 2.5 GT
Bladzej Offline
#19 Vloženo : čtvrtek 26. června 2014 20:01:38 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tady mám tabulku průměru výfuku vůči objemu motoru. Jako poznámka je tam psáno vnější rozměry. Nicméně člověk, od koho ji mam, dodával, že to je pro vnitřní rozměry, což zní i logičtěji...
Takže pro 2.5 motor použít vnitřní rozměr 2.25" (56.25mm) portubí.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
1 user thanked Bladzej for this useful post.
DaPavlis Offline
#20 Vloženo : pátek 27. června 2014 13:33:41 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Verunka Jdi na citovaný příspěvek
Matoprobe: mám 64mm, dostala jsem je kdysi pod stromeček, ale mám tam stále jeden. Doktoři ve spei výfuky mi řekli, že tam neumí dát dva. A to mi ten jeden ještě k tomu pěkně sprasili.
Wesker: měli jsme v plánu koupit odlehčenej setrvák fidanza, ale podle špatných recenzí jsme od toho upustili. Nevíš z které mazdy je lepší? Z 2.0 nebo z 1.8? Popřípadě jaké má označení?
Díky BigGrin


Ahoj, urcite bude lepsi z dvoulitra.Z 1.8 je jeste lehci ale bude to delat neplechu jak fidanza ;-)
PGT V6 Turbo T3/T4
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.