Tak zpátky po krátké neaktivitě tématu, včerejším dnem je auto již oficiálne plně pojízdné, nebo ono bylo už minulý týden ale opět mě trápily natlakované hadice, takže proběhla výměna vodní pumpy a chladiče, který jsem nechal původní, snad ani nechci vědět jestly byla vadná pumpa nebo chladič protože hlavní důvod výměny motoru byly právě ty natlakované hadice, a když člověk přehodí motor a ono je to stale stejné je to fakt k vzteku, takže si to moc nepřipouštim ale myslim že za vše mohl ten chladič
a muj původní motor mohl mit problemi uplně někde jinde nevim a radši nad tim nepřemýšlím
stejně sem za výměnu rád ikdyž muj původní motor nebyl uplně tak neživý, tak po výměně (z 96 na 93) byl pro mě šok první projíždka auto je podstatně živější, čož má nasvědomí zřejmě to že transplantovaný motor měl podle všeho naběháno necelých 100 000...Stále však musím dořešit podstatnou věc což je tlak oleje, takže začnu klasicky (pístek, pružinka) , přetěsnění vany, a toho kolínka se sítkem v ní, vezmu to přes čidlo až po kvalitní olej a uvidí se, podle vyzáže vnitřku ventilových vík bych se nemusel bát lepšího oleje, protože byly fakt krásně čisté a nezanešené...Jinak fotodokumentace bohužel neproběhla, protože jsem si vetšinu práce dělal sám a na foták jsem ani nepomyslel :-D za to o jiných věcech a částech auta se mi bude ještě dlouho zdát :-D
Stím se mi nabízí jeden dotaz : Pokud je ten tlak nízký a občas jsou slyšet vačky může to mít nasvědomí muj olej 10w40 pokud by předtím byl nalíván např. 5w40 nebo nějaký jiný?? jak poznám jestly bude pro muj motor lepší řidší ne hustší olej?? dopředu všem děkuji za odpověď.