logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Výměna motoru V6
Wesker Offline
#21 Vloženo : středa 19. března 2014 12:04:03 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to WP: Ja sem si tam nalil od PARAMA 75W LF, jen z toho duvodu, ze sem jezdival sprinty a s originalnim olejem mi to nechtelo radit ve vysokych otackach z 1 na 2. Jinak mam brzdou zmereno a protokolem dolozeno, ze pri pouziti 75W LF sou o 5 kW mensi ztraty na prevodovce. Jinak ho tam mam uz sedmym rokem a prevodovka furt radi jak nova ThumpUp Samozrejme nechci nikoho presvedcovat, kazdy at si tam nalije podle vlastniho uvazeni Smile
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Nemo Offline
#22 Vloženo : úterý 1. dubna 2014 8:30:55 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
Tak zpátky po krátké neaktivitě tématu, včerejším dnem je auto již oficiálne plně pojízdné, nebo ono bylo už minulý týden ale opět mě trápily natlakované hadice, takže proběhla výměna vodní pumpy a chladiče, který jsem nechal původní, snad ani nechci vědět jestly byla vadná pumpa nebo chladič protože hlavní důvod výměny motoru byly právě ty natlakované hadice, a když člověk přehodí motor a ono je to stale stejné je to fakt k vzteku, takže si to moc nepřipouštim ale myslim že za vše mohl ten chladič Cursing a muj původní motor mohl mit problemi uplně někde jinde nevim a radši nad tim nepřemýšlím Laugh stejně sem za výměnu rád ikdyž muj původní motor nebyl uplně tak neživý, tak po výměně (z 96 na 93) byl pro mě šok první projíždka auto je podstatně živější, čož má nasvědomí zřejmě to že transplantovaný motor měl podle všeho naběháno necelých 100 000...Stále však musím dořešit podstatnou věc což je tlak oleje, takže začnu klasicky (pístek, pružinka) , přetěsnění vany, a toho kolínka se sítkem v ní, vezmu to přes čidlo až po kvalitní olej a uvidí se, podle vyzáže vnitřku ventilových vík bych se nemusel bát lepšího oleje, protože byly fakt krásně čisté a nezanešené...Jinak fotodokumentace bohužel neproběhla, protože jsem si vetšinu práce dělal sám a na foták jsem ani nepomyslel :-D za to o jiných věcech a částech auta se mi bude ještě dlouho zdát :-D

Stím se mi nabízí jeden dotaz : Pokud je ten tlak nízký a občas jsou slyšet vačky může to mít nasvědomí muj olej 10w40 pokud by předtím byl nalíván např. 5w40 nebo nějaký jiný?? jak poznám jestly bude pro muj motor lepší řidší ne hustší olej?? dopředu všem děkuji za odpověď.
vaman Offline
#23 Vloženo : úterý 1. dubna 2014 18:52:51 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Nemo , K výměně pístku a pružiny regulace tlaku oleje : já jsem to měnil vloni za nový a skoro žádný výsledek se nedostavil , ručička na palubce se pozvedla oproti předchozímu stavu sotva o 2-3mm , tak jsem vyšrouboval čidlo tlaku oleje a vyčistil otvor vedoucí k němu , žádný výsledek , buď je špatný čidlo nebo je to u toho pístku už vychozený , zatím to neřeším . K cvakajícím hydroštelům ( předpoládám , že se ti ozývají , i když píšeš že jsou slyšet vačky ) já používám taky 10W40 a to Castrol Magnatec , za studena se hydroštely ozývají asi tak 5 minut , pak se ztiší . Tak můžu dumat , jestli je to nižším tlakem , nebo hydroštelama.
1 user thanked vaman for this useful post.
Wesker Offline
#24 Vloženo : neděle 6. dubna 2014 20:15:04 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Cau, ja sem puvodni cidlo kopl do skarby a nahradil jinym s budickem tlaku oleje STRI. Ukazovalo to jine hodnoty nez puvodni orientacni system mereni. Jeste nez bych se zacal stourat v tom proc to nemaze, bych nejdriv zmeril tlak za tepla mechanickym tlakomerem. Ten ukaze to, co elektricky treba ne.
A k tem hydrostelum, kdovi jak s tim jezdil majitel pred tebou a co tam lil, olejovou historii se asi nedovis,
ale ja sem svoje hydra rozebral, vycistil a dal zpatky, i kdyz maji naskakano 200000 km. A sou krasne tiche i s pouzitim zabehoveho mrdky oleje od BP Smile
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
1 user thanked Wesker for this useful post.
Nemo Offline
#25 Vloženo : úterý 8. dubna 2014 21:55:42 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
To: Wesker,Vaman...Díky za reakci nicmene jsem koupil nove čidlo tlaku oleje a najednou je tlak v normálu bez jedineho pohnutí až teda na naběhnutí budíku :-) a to za jakychkoliv otáček, pořád stejný tlak na písmenu R ;-) co se tyče těch hydrostavu, onten motor dluho stal tak nevim jak je na tom ale mam nalítáno asi cca. 1000 km a myslim že je to lepší a lepší, tak po cca 3000 vyměním zase olej a uvidíme mezitim ješte asi prohodim filtr :-) tak bych se chtel optat na Castrol Magnatec 10w40 nemá nějak extremě žravé učinky na ten bordel co je tak kde usazený?? aby mi to pak nezačlo žrat olej a abych nemusel lít 1/100 :-) 10w40 jako takový mu zřejmě sedí ale nevim jestly ten castrol nebo jemu podobné lepší oleje pak nebudou delat problémi, ale rozhodně tam nechci lít žádný patok, nejsem nijak přecitlivělý ale lejt tam neco co ten motor bude zasírat čím dál více se mi nechce, navic ventilová víka byla dost čistá takže v motoru asi zas tolik bordelu není...Díky za vaše názory Nemo ;-)
white power Offline
#26 Vloženo : středa 9. dubna 2014 18:13:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Magnatec je dost žravej olej, já jsem ho tam nalil po letech používání sraček a pak následovala GO motoru protože spotřeba oleje cca litr na 500km bylo pro mě dost, ale na druhou stranu se ten motor krásně vyčistil a teď už nedávám nic jinýho.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Nemo Offline
#27 Vloženo : středa 9. dubna 2014 18:21:44 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
To white power: Tak to bych to asi neměl radši riskovat motor jde pekne tudiž GO pro me ted nema žádný vyznam :-) a čistě náhodou jiný olej od castrolu např GTX 10w40 je mín žiravý nebo co castrol to žiravina?? diky Nemo
white power Offline
#28 Vloženo : středa 9. dubna 2014 18:57:10 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
s GTX zkušenost nemám, jen vím co mi na motoru plným karbonu napáchal magnatec, ale na druhou stranu pokud pod ventilovýma výkama máš čisto tak bych se nebál ani toho magnatecu.
Ale jak teď koukám tak GTX je Part synthetic (polosyntetika) takže by neměl bejt tak žravej, Magnatec je synthetic oil (plná syntetika).
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
1 user thanked white power for this useful post.
Nemo Offline
#29 Vloženo : středa 9. dubna 2014 19:04:46 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
jj díky taky jsem koukal že je to polo, tak ja ho zkusim Smile a koupim dva filtry radši, no a popřípadě za 14 dní založím téma s názvem (černý kouř z výfuku) Laugh
Nemo Offline
#30 Vloženo : středa 9. dubna 2014 19:12:38 (UTC)

Registrován: 14.07.2013 (UTC)
Příspěvků: 30
Bydliště: Broumov

Poděkoval(a): 15x
To White power: ještě jsem ted koukal na ty foto a na magnatecu 10W40 bylo take napsane Part Synthetic, tak sem nakej zmatenej z toho :-D
white power Offline
#31 Vloženo : středa 9. dubna 2014 19:33:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
asi jich dělaj víc já dával tenhle (po GO dávám 5w40), ale s popiskem part synthetic jsem taky našel

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
white power Offline
#32 Vloženo : čtvrtek 10. dubna 2014 19:57:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
někdo možná jo ale já to nejsem Confused
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#33 Vloženo : čtvrtek 10. dubna 2014 19:58:16 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
já mám nachystaný tento



páč Castrol je v každé podobě žíravina!!! Razz
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Wesker Offline
#34 Vloženo : čtvrtek 10. dubna 2014 20:01:03 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
někdo možná jo ale já to nejsem Confused

Sorac, nevsiml sem si ze sou tam dve stranky Smile podme se venovat tematu ThumpUp
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#35 Vloženo : čtvrtek 10. dubna 2014 20:03:06 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
OK, jen si mě vystrašil že je tady nějakej záškodník
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.