Nemyslím si,že by mezi součástkami různých výrobců byl až takový vliv, jestli to brzdí víc nebo jestli je nutné brzdit nohama ale jde tady o to, že když se to hodně vyhřeje-někdy(jezdil jsem služebním autem na PRADĚD) a věřte, že se člověk krom brždění motorem neubrání občas přibrzdit brzdou, tak byly brzdy vždy po dojetí dolů na čas paralyzovány a pak chvíli brzdily "vlažně" ale přežily to.
Jde tady o to aby toto vydržely (ne pouze jednou-naposled)-si tedy myslím.
A nepopraskaly kotouče, obložení a tak... ATE je že prý značka a není to drahý- tak jsem se tomu nebránil. Ono si člověk asi v ničem hubu nerozbije akorát ty levný nevydržej všechno, co osvědčený značkový. U starých škodovek nikdy s kotoučema nebyly problémy, nevím proč by si lidi měli dávat na auta něco podřadnýho. Normální je, že se brzdy neposerou, když se s nima brzdí. A to je pouze normální, co mají dělat.
Proto ta dneska značkovost mezi různejma polskejma a čínskejma šméjdama.
I když může být dobrej , levnej šmejd--ale když je dobrej a dělá si za malou cenu reputaci. Ale kdo nemá čas na testování, musí věřit osvěčeným firmám.
Vyrábí to, co lidi koupí- a lidi koupí mnohdy to , co je levný bez ohledu na to , že je to brzdí před smrtí.
už to zase stačilo tak ahoj