logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
vyfuk P1
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : pondělí 3. března 2014 11:02:34 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Caute chlapci. Nikde na sk nedokazem zohnat vyfuk na moje probe. Nemate nekdo doma pohodeny alebo nejaku stranku kde sa da kupit? Potrebujem cely vyfuk alebo aspon prvy a druhy diel.

Dakujem
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#2 Vloženo : pondělí 3. března 2014 19:51:49 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Na druhej díl se vyprdni, udělej si jen 2 příruby a mezi ně navař trubku, ten středovej tlumič je tam zbytečnej (taky ho tam nemám)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
kefa Offline
#3 Vloženo : úterý 4. března 2014 11:28:04 (UTC)

Registrován: 18.08.2013 (UTC)
Příspěvků: 99
Bydliště: chomutov

ahoj ja mam svody ,vlnovec misto katu trubku pak pruchozi stredak a pak ladak a jsem spokojen,kdyz jsem vyndal kat tak jsem poznal zmneny auto zivejsi na akceleraci pac jsem to s katem mnel priduseny.........
Ford Probe 2.2GT turbo
jubileus Offline
#4 Vloženo : úterý 4. března 2014 12:14:09 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Když je tam jen katalyzátor, místo středního dílu mezi přírubama trubka a místo zadního dílu taky trubka, tak zvuk stojí za to. Ale je to ještě únosný rachot, když je motor v tahu.

Běžně ale jezdím pouze bez zadního dílu a zvuk je tak akorát.

Když tam přidělám na technickou všechno , co tam patří tak neslyším motor- prostě MAZDA.
To se pak dají v autě poslouchat i PINK FLOYDi.
Nikdy jsem nedemontoval katalyzátor a taky spotřeba byla vždy výborná. Myslím, že po jeho demontáži půjde rapidně nahoru.
Střední díl jsem sehnal nedávno za pár stovek (Auto Matějček) polský ale vypadá věrohodně- už jezdí - a normál, stejný jak za 3,5 tis. zatím.Cool Huh Blink Cool
jubileus Offline
#5 Vloženo : úterý 4. března 2014 17:15:45 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
http://www.youtube.com/w...edded&v=FmNolu_ZUpk

Je to bez pořádný zadní trubky o "trochu" lepší než na tom videu ale rozdělit na konci výfuk na víc trubek a navlíknout na ně duše z kola by rozhodně udělalo větší poprask v ulicích, než pořádnej laďák.

Na prskavku s dušema by svědci na ulicích jen tak nezapomněli.

A o to tu přece jde.BigGrin BigGrin
Matoprobe Offline
#6 Vloženo : úterý 4. března 2014 21:35:23 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
WP: to jako mas len rovnu trubku az po zadny tlmic?? :-D ... ja tam nemam ani pletenec coz nechapem jak moze byt auto bez pletenca .... a ten vyfuk je robeny tusim z lesenarskych trubek preto zhanam novy alebo aspon v lepsom stave
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#7 Vloženo : středa 5. března 2014 6:28:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
výfuk je z několika částí, koleno za turbem, katalizátor, střední díl s tlumičem, trubka okolo nádrže co vede přez zadní nápravu a pak zadní tlumič.
u GT není vlnovec, ale je tam jen takovej kloub před katem. Jinak já mám vejfuk z nerezu od katu až k zadnímu tlumiči z jednoho kusu.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#8 Vloženo : středa 5. března 2014 7:51:46 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
U LX mám taky jen ten kloub s pružinama před katem,jinak nic + další dva origo díly výfuku.

Ten kloub už vypadá nějak unaveně ale pořád to těsní dobře. Přes silenbloky a výfuk to drží motor při záběru "ve šprajcu". Proto to chce, když se s autem dělají rychlý rozjezdy pevný uložení motoru v kastli--
jinak hodně mechanicky trpí výfuk.
Asi je důležitý, když výfuk drží za původní gumové držáky- je jich tam dost a síla se tak pěkně rozloží, místo toho aby to táhalo (spíš vyvracelo) první montovaný spoj za motorem.

Ten kloub před katalyzátorem je dobrá věc, myslím, že rozhodně lepší než ta pletená punčocha, co se musí umět natahovat a ještě dobře těsnit tlak. Levná rozhodně není.
Kdyby tak šel ten kloub někde sehnat.

Věci okolo výfuku, když není nájezd nebo montážní jáma jsou dost komplikovaný. Většinou nesedí ty držáky do gum -stačí pár milimetrů a komplikuje se to. Příruba katalyzátoru se taky pořád při každé montáži olupuje- ještě , že jde kdesi levně nový sehnat.(už to tady někde bylo).
Kdybych řešil výrobu výfuku, tak bych rozhodně použil možnost přichytit ho původníma gumama ke kastli na všech místech ,co tam jsou. Víc gum = víc udrží.Cool Glare
Matoprobe Offline
#9 Vloženo : středa 5. března 2014 22:18:39 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ja mam len koleno a hned potom povareny vyfuk z jedneho kusu az pred zadnou napravou a tam potom prisrubovany uz koncovy tlmic :-D proste nekdo to bastlil doma jak dement nemam tam ani klb a ani to nesedy na gumickach ze 6 gum to je mozna na 3 :-D a jeste se to aj o karoseriu opiera tam pri nadrzi proste preto chcem novy vyfuk ako je alebo nekde si to budem muset dat spravit kvalitne

som myslel ze sa este nekde da kupit cely vyfuk na to ale asi ne
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 6. března 2014 6:46:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jestli máš aspoň to koleno od turba tak se máš od čeho odpíchnout, já bych za koleno navařil vlnovec (předpokládám že ten kloub co je mezi ním a katíkem taky nemáš), za něj trubku průměr 60mm a pak jen koupil tu část přez nápravu http://www.zbozi.cz/?q=BS+838-441 příruby si dokážeš vypilovat sám a dozadu si dáš tlumič jakej se ti líbí.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#11 Vloženo : úterý 22. dubna 2014 14:05:19 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Ví někdo kde koupit výfuk a kat na P1? Nepasuje tam třeba z nějaký mazdy? Nikde na netu nemůźu nic najít ...Crying
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#12 Vloženo : úterý 22. dubna 2014 15:31:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
na GL je stejnej jako na Mazdě 626 GD vyráběla se v letech 88-92
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.