U LX mám taky jen ten kloub s pružinama před katem,jinak nic + další dva origo díly výfuku.
Ten kloub už vypadá nějak unaveně ale pořád to těsní dobře. Přes silenbloky a výfuk to drží motor při záběru "ve šprajcu". Proto to chce, když se s autem dělají rychlý rozjezdy pevný uložení motoru v kastli--
jinak hodně mechanicky trpí výfuk.
Asi je důležitý, když výfuk drží za původní gumové držáky- je jich tam dost a síla se tak pěkně rozloží, místo toho aby to táhalo (spíš vyvracelo) první montovaný spoj za motorem.
Ten kloub před katalyzátorem je dobrá věc, myslím, že rozhodně lepší než ta pletená punčocha, co se musí umět natahovat a ještě dobře těsnit tlak. Levná rozhodně není.
Kdyby tak šel ten kloub někde sehnat.
Věci okolo výfuku, když není nájezd nebo montážní jáma jsou dost komplikovaný. Většinou nesedí ty držáky do gum -stačí pár milimetrů a komplikuje se to. Příruba katalyzátoru se taky pořád při každé montáži olupuje- ještě , že jde kdesi levně nový sehnat.(už to tady někde bylo).
Kdybych řešil výrobu výfuku, tak bych rozhodně použil možnost přichytit ho původníma gumama ke kastli na všech místech ,co tam jsou. Víc gum = víc udrží.