logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
6 Stránky«<3456>
Probeštein aneb Moje probátko
white power Offline
#81 Vloženo : středa 1. května 2013 13:55:24 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ventildekl mám na silikon.
Když do motoru naleješ olej tak nic nezjistíš protože steče dolů do vany, jeniný co bys viděl že ti propuští vypoušťák, motor usíš nastartovat aby čerpadlo olej natlačilo všude tam kam patří a taky aby se ohřál.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#82 Vloženo : sobota 8. února 2014 4:54:57 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200993764440827&set=vb.1668335577&type=2&theater


tak tu ej video prvého startu :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#83 Vloženo : sobota 8. února 2014 6:56:13 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ThumpUp ještě to doladit a máš čím jet na sraz
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#84 Vloženo : sobota 8. února 2014 13:54:44 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Doladit asi ani neni co namontuje sa vyfuk zapoji sa lambda od turba a uvidime.... ale nejak neukazuje fuel ale asi 7 litrou je malo na pohnutie rucicky.. a tlak turba nic neukazuje do 3 tis a potom trochu hopsne.... uvidim ci do zrazu vidrzi
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Ludas Offline
#85 Vloženo : sobota 8. února 2014 14:11:38 (UTC)

Registrován: 20.01.2014 (UTC)
Příspěvků: 70
Bydliště: Hradec Kralove

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak ten špatnej start je kvůli lambdě + výfuku? Jinak to stálo asi dlouho, tak jestli si jen hodil baterku a chytlo to, tak dobrý :o)) Zajímavej zvuk BigGrin škoda, že si to ještě nenechal chvíli ohřát a nesešlápl, to musí bejt slyšet turbo jako sviňa bez výfuku Cool
5x Ford Probe 2,2 gt ♥
white power Offline
#86 Vloženo : sobota 8. února 2014 15:43:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek
Doladit asi ani neni co namontuje sa vyfuk zapoji sa lambda od turba a uvidime.... ale nejak neukazuje fuel ale asi 7 litrou je malo na pohnutie rucicky.. a tlak turba nic neukazuje do 3 tis a potom trochu hopsne.... uvidim ci do zrazu vidrzi


Na tom videu to neudrží volnoběh, ale pak si v jiným tématu psal že si neměl zapojený odvětrání ventilovýho víka tak to je tím, jinak ručička tlaku nic moc neukazuje když tůruješ motor na místě, pořádně to tlakuje až když je motor pod zátěží. Pokud máš v nádrži 7 litrů tak budík bude na nule to je opravdu málo.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#87 Vloženo : sobota 8. února 2014 21:31:17 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Veeelky problem nastal ked som dal vyfuk...bez neho cez ten hluk nebolo pocut motor a ked som tam dal vufuk hluk zmizol a ozvali sa rany pod vekom ventylou....otacky 750 a na volnobehu pocut klepanie nekde od ventylou spod veka.. v com je chyba? Mam strach ze budem muset rozobrat motor. Nemoze to byt vola na ventyloch? Dik
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Andrew Offline
#88 Vloženo : sobota 8. února 2014 23:44:13 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Nepsal jsi v nějakem postu něco o přidřeném motoru? Protože takhle klepat mi to začalo v létě na srazu když jsem v tom měl málo oleje. Nakonec jsem skončil u výměny celého motoru.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Matoprobe Offline
#89 Vloženo : neděle 9. února 2014 4:54:56 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
jj povodny motor bol zadrety ale po nastartovany neklepal ale radsej som ho vymenil kedze boly uz chytene loziska, a vymenil som ho za cisto novo vyskladany motor kde bolo vsetko cisto nove len blok bol ocisteny zbitok nove nakupene alebo obrusene profi tymom az na ojnice a piesty a capy tie boly OK podla tej firmy. preto mam podozrenie ze asi bude nekde uvolneni cap na pieste a ten tam hrkoce. netusim ako to zistit jedny vravia ze staci odpajat za behu fajky a ked to prestane tak na tom valci kde som vybral je ten cap v prdely a ked neprestane tak ez to budu hydrostely. uvidim co napise WP alebo nekdo kdo ma z tym skusenost...

tebe to najprv zacalo hrkotat pri vysokých otackach a potom na dalnici sme zastavily a tam ty to robilo uz aj na volnobehu... ty si mal pridrety motor??
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#90 Vloženo : neděle 9. února 2014 7:10:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek
Veeelky problem nastal ked som dal vyfuk...bez neho cez ten hluk nebolo pocut motor a ked som tam dal vufuk hluk zmizol a ozvali sa rany pod vekom ventylou....otacky 750 a na volnobehu pocut klepanie nekde od ventylou spod veka.. v com je chyba? Mam strach ze budem muset rozobrat motor. Nemoze to byt vola na ventyloch? Dik

Z toho strach neměj jen se ti nenatlakovly hydrostavy, pokud si dával nový nebo motor dlouho stál tak jim to nějakou dobu trvá, mě když auto půl roku stojí tak je to taky hroznej rachot, nechám ho 1/4 hodiny běžet na volnoběh pak ho zdechnu nechám odpočinout a po nastarotvání je to lepší, po ujetí 10ti km klidnou jízdou už pak nic necvaká, ale už se mi taky stalo když jsem dal replikový hydra že se nenatlakovali ani po hodině na volnoběh a padesáti Km pak jsem tam dal zpátky starý a motor vrněl jako koťátko.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
vaman Offline
#91 Vloženo : neděle 9. února 2014 8:58:58 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek
jj povodny motor bol zadrety ale po nastartovany neklepal ale radsej som ho vymenil kedze boly uz chytene loziska, a vymenil som ho za cisto novo vyskladany motor kde bolo vsetko cisto nove len blok bol ocisteny zbitok nove nakupene alebo obrusene profi tymom az na ojnice a piesty a capy tie boly OK podla tej firmy. preto mam podozrenie ze asi bude nekde uvolneni cap na pieste a ten tam hrkoce. netusim ako to zistit jedny vravia ze staci odpajat za behu fajky a ked to prestane tak na tom valci kde som vybral je ten cap v prdely a ked neprestane tak ez to budu hydrostely. uvidim co napise WP alebo nekdo kdo ma z tym skusenost...

tebe to najprv zacalo hrkotat pri vysokých otackach a potom na dalnici sme zastavily a tam ty to robilo uz aj na volnobehu... ty si mal pridrety motor??

V žádným případě neodpojuj za chodu motoru fajfky , protože okamžitě odejde do kopru rozdělovač resp. buď cívka nebo zapalovací modul , oprava - repas stojí asi 2500kč . Píše ti ten , co si ho takhle oddělal . Tohle vydržely Škodovky , kde nebyla žádná elektronika .
white power Offline
#92 Vloženo : neděle 9. února 2014 11:58:24 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
U 2,2GT klidně odpojuj tam v není rozdělovač tak náchylnej jako u 2,5V6 protože má externí cívku a veškerá elektrika v něm se skládá ze tří halových snímačů, ale podle mě je jednoduší a lepší odpojovat vstřikovače, než tahat kabely ke svíčkám.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Andrew Offline
#93 Vloženo : neděle 9. února 2014 12:42:52 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek

tebe to najprv zacalo hrkotat pri vysokých otackach a potom na dalnici sme zastavily a tam ty to robilo uz aj na volnobehu... ty si mal pridrety motor??

No něco se tam chytlo, já už přesně nevim. Motor si nechám, ale v tuhle chvíli bylo levnější řešení tam dát jinej.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Matoprobe Offline
#94 Vloženo : neděle 9. února 2014 13:01:36 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Wp a neni chyba ze som tam nalial 15w40? Pises ze by tam Mal byt 5w40.... pojdem sa teda previest a uvidim ci to prestane.... neznicim tym nic?
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#95 Vloženo : neděle 9. února 2014 13:14:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
15w 40 je dost hustej olej takže mu bude trvat dýl než se do hydrostavů dostane, nevím jak moc to mlátí ale nechal bych motor běžet třeba hodinu na volnoběh jestli se to nezlepší a pak se jel projet, ale žádnou divočinu
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#96 Vloženo : neděle 9. února 2014 19:18:43 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Takze nalial som tam olej az po rysku F a chvylu to kkepalo ale prestalo takze pohoda....

Problem nastal ze ked som sa vozil 10km cca zastavil som vypol motor otvoril kapotu a hka pocul som ako keby v motori vrela voda bublalo v nom a ne5usim preco myslel som ze to bude termostatom tak som ho vytiahol a aj tak to bubkalo aj teplota motora bola kusok nad spodkom jak je 120. Treba system nejak odvzdusnit? Alebo co z t6m je?

Dalsia vec ked idem do zakruty auto robi co chce proste neboci a pocit ako keby smykalo auto a rovno sa neda ani poradne ist co ma hadze zo strany na stranu... zeby zadne silentbloky? Abo geometria?
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#97 Vloženo : pondělí 10. února 2014 7:00:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Motor není potřeba nějak extra odvzdušňovat, naliješ vodu do chladiče až po okraj párkrát pomačkáš horní hadici aby vlítly bubliny a zase doleješ, pak dáš víčko na chladič a naleješ vodu do přepadový nádobky na značku max. a když máš správný a hlavně fungující víčko na chladiči tak se zbytek odvzdušní sám, po projetí zklontroluješ hladinu vody v nádobce a případně jí doleješ.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#98 Vloženo : pondělí 10. února 2014 15:10:37 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Vsetko som spravil ako pizes a aj tak po zohriaty motora prejdeny cca 10 km ked vypnem klucik a odt9vim kapotu pocut bublanie ako keby vrela voda v motore ale teplota neni ani prevadzkova. Nechapem
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#99 Vloženo : pondělí 10. února 2014 19:01:33 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
to mě pak nic moc nenapadá, pokud máš fungující termostat a správný víčko na chladiči tak by se to mělo odvtdušnit samo a po 10ti km by měl bejt motor normálně ohřátej.

Foto víčka chladiče, jestli tvoje vypadá jinak tak je špatný.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#100 Vloženo : středa 12. února 2014 6:03:26 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Aha ja som tam mal trochu ine a vymenil som ho a uvidim ked sa natom pojdem previest..... ako je mozne ze my nefunguje soferova sedana na elektriku? Prid ide do vsetkych 3och konektorou a pritom nejde a ked cez baterku a kable prepajam cez ovladac tak vsetko funguje..... ako zistim ci do turba ide olej a voda? Vodnu hadicu mam trochu stlacenu kedze tam je malo miesta a bojim sa ze bude kat maly prutok a nebude chladit tak ako ma
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
6 Stránky«<3456>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.