Moje P1 má spínač na spojce-takže musím startovat se sešlápnutou spojkou. Ale to praví motoristi stejně dělají.
Kontrola tlaku oleje bez světýlek má za následek, že člověk neví, zda čerpadlo dává tlak, až do výchylky rafiky-větší pohyb. Podle mě je lepší tlak čidlo asi to bývá 0,4 atm a Ledku a třeba ještě pípák-- potom při různých pokusech, když auto točí a nechytne alespoň víte, že už maže ložiska, protože překročí mezní nejmenší hodnotu a LEDKA a pípák přestanou být aktivní.
Teď jsem to psal i v tématu PLÁN MAZÁNÍ. Původní čidlo tlaku mě zklamalo-ukazovalo si -co chtělo(i po výměně za nový kus).Záleží, jak řídne teplem olej, opotřebování motoru, nastavení pružin v pístcích regulace tlaku čerpadla oleje.Výsledek je, že když je olej hustčí 15W40 nebo studený, tak je tlak na měřáku vyhovující a po zahřátí rychle klesne ale na původním měřáku není jasný, kde je hranice, že už je NEDOSTAČUJICI. A to jsem si vylepšil čidlem z 626. Pasuje to do závitu a přes žárovku nebo LEDKU nebo pípák připojený k +12V se nám při zapnutým klíčku rozsvítí a pípá. Prostě vede na - kostru.
Ale běžně motory i bez světýlek na startér po sekundě mažou ale při různých "oživovacích procesech" může zhasnutá LEDKA uklidnit opraváře (to se hodí zvláště, když jste motor ještě nikdy neviděli fungovat). Ale to je jen logický úsudek . Čidlo a Ledka s odporem okolo 1000 ohmů k jedné noze nic nestojí a hned víte, na čem jste. ( U Ledky záleží na polaritě-při nemazání s připojeným čidlem musí svítit při zapnutým klíčku- u malé žárovky na polaritě nezáleží).Prostě čidlo, drát, žárovka, připojit na +12V a po nastartování(tlaku na čidle) zhasne.
Nechci poučovat z elektroniky ale jen abych dokončil myšlenku.