Vítám tě v clubu.
Spotřebu nejlépe zjistíš tak, že si natankuješ plnou - ujedeš X km a pak dotankuješ zase plnou. Snadným výpočtem z počtu dolitých litrů a ujetých km zjistíš přesnou spotřebu - takže otázka je, jak jsi to měřil.
Probe má japonský, vysokootáčkový motor - z vlastní zkušenosti vím, že právě při podtáčení žere více, než ve vyšších otáčkách. Ale tohle jsem spozoroval na V6 - u 2,0 si tím nejsem zcela jist.
Spolehlivost je stejná, jako u jiných aut - tvé auto může být v pohodě 100.000km a nebo se ti rozsype po 1000km
Pozor by jsi si měl dávat na olej - probečka si rády olej vezmou, neb když se k nim někdo nechová hezky, způsobí to, že pak prostě začnou olej brát. Rozhodně ale nepřelívej olej PŘES MAXIMAMUM - to je pro japonce horší, než kdyby měl pod minimum.
Když budeš kupovat díly nové (spotřební, brzdy, tlumiče, pružiny, stabilizátory, ramena atd.) na Probe toho seženeš poměrně málo. Probe je však totožné s mazdou MX-6 a v hodně věcech s 626 GE (generace od roku 1992 - 1997), takže pak to stačí koupit na tyto vozy a jsi v pohodě.
V Praze a okolí je dost probe pozitivních lidí, doporučil bych ti se s nimi spojit a sejít - můžou ti dost pomoci.
Jinak náhradní díly mám i já (a hodně) - kdybys chtěl alu kola, nebo něco do interiéru třeba, zkus se ozvat na maila třeba a uvidíme ;o)
Moje webowky jsou:
Thulloweb A najdeš tam i kontakty
Thullo
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb