Takže draku:
1) Tam, kde ukazuješ, že to teče, to teče z pod ventil víka - je to běžné u V6tek (nejen u Probe) Chce to dát buď kvcalitní těsnění, nebo tmel a udělat to pořádně. Teče to tam na alternátor , který sice nezreziví, ale nadšený z toho taky není :o)
2) Přetěsnění motoru nevýjde draho, pokud se dělá jen toto. Pokud bys jej chtěl přetěsnit komplet, musel bys mít sadu těsnění, která od Elringu u nás stojí 15.230,- (maloobchod v Elitu) nebo 14.814,- (maloobchod v APM). V APM mají i Reinz za 6.818, ale je to otazníkem, neb je to na telefon. Tu mají i v Kelly za 7.208,-
No a já mám sadu těsnění za 4.000,- tady:
Kompletní Sada Těsnění FORD PROBE V63) Vkládání obrázku je jednoduché.
- a) klikneš na obrázek pravým tlačítkem myši
- b) dáš si zkopírovat jeho adresu
- c) tady pak klikneš na ikonku VLOZIT OBRAZEK
- d) do vyskočeného okna vložíš tu adresu obrázku
- e) Objeví se ti tady toto: [img]http://ADRESA OBRÁZKU[/img] a to už je hotovo :o)
PS: Nový motor nekupuj... Práce za přetěsnění nebude tak šílená. To na 6tém válci bude špatný stírací kroužek, takže i to se dá opravit - chce to už ale sundat spodek a překroužkovat celý motor - tedy všech 6válců. Blbé je, že kroužka už nemám :o(
Kroužky Na Ford Probe V6A víc ti řeknu dnes v garáži :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb