Tak dík za INFO, protože to chci mít na chvíli od spodu zmáknutý. Technická není problém ale zajímalo mě pro sichr, jak by to jelo bez KATU. Protože je nějak vetchá i ta jakási pružinová příruba na vstupu KATU. Ale asi to ještě bude dobrý, když to opatrně přidělám k sobě naproti-postupně od KATU a nebudu ty trubky vůči sobě nějak moc šprajcovat. Snad ty pomocný držáky středního dílu budou přesně udělaný a nebude se to spouzet.
Střední díl za pár korun vypadá fakt věrohodně a nikdo by neřekl, že je to 4 krát levnější varianta. Borec v obchodě říkal, že tlumiče od této firmy nejsou žádný šméčko, akorád teď jsem trefil AKCI.
Ještě mě trochu děsí jakási samoutahovací matka na předním kole, která se nezasekává, tak jsem ji aspoň zkontroloval klíčem ale nejradši bych tam cvrnknul elektrikou bobek. Ale věřím, že se to nepovolí.
Trubky výfuku pospojuji zase železnými šrouby 8mm, protože nebudu platit za jednu měděnou matku kilo.
Jsou sice jakýsi samoutahovací(už jsem to někde na svých autech povoloval, ale je to stejně vyžhavený a asi se to nedá utáhnout , jako železná.)Někde jsem Cu matky našel pro náklaďákový brzdy za 9 Kč-tak nevím, v čem je problém. Ale nebudu si je nechávat posílat za stovky poštovnýho.
Prostě tam dám 8mičky -železo a trubičky(hliníkový) aby se to při montáži nerozjíždělo, protože je to dělaný na větší šrouby. Menší průměr šroubů člověk taky lépe při demontáži utrhne-protože rvát rezavý 12mm šrouby pod autem (v jedné ruce blicky a ve druhé očkový klíč-to už je pro velký bojovníky a ty 8mičky to v poho udrží.
Takže jsem se zase pěkně vykecal a snad miláček ze všech mých aut, která teď nedobrovolně musím provozovat zase chvilku vydrží. Ale moc s ním nejezdím, protože teď musím pořád přepravovat dva malý CAPARTY a na to se víc hodí Marea nebo C5. Ale PROBE už mám i s pásama (tříbodovýma)na toto přizpůsobený. Takže se možná stane, až mě něco přinutí zmenšit AUTOPARK probíka -obětovat. Alespoň víte , co je zač--když už tak tady tak kecám o něm.
Jednou mi Dan -to je z jinýho odkazu, říkal, že když ho budu prodávat--ať se ozvu. Ale teď ho zatím miluju jako nový štěňátko, takže to nehrozí. Takže se blíží konec roku--bilancujme sezónu a ať se tady něco děje.
Ahoj a díky za tento VEB, kde člověk najde vždy podporu, když potřebuje něco opravit a nebo poradit.
Proto, ti co jenom čtou a občas opravují--napište taky svoje poznatky--ať to tu FRČÍ, protože auta stárnou a ubývají--a každá informace o řešení problémů se jiným může hodit.
Tak už moc kecám--tak ahoj-- černý LX z Brna