logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
pomóóc P1-zadní náprava
jubileus Offline
#1 Vloženo : pondělí 21. října 2013 17:54:11 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Jak jsem teď dělal zadní brzdy, tak jsem si všimnul, když jsem sledoval PROBIKA od spodu, že se nějak derou ven nosníky - co jdou od prs pod sedadla. Nějak jsem to vždycky trochu zamáznul rapid tmelem a nějak zamaskoval nátěrem a bylo to OK. Ale teď, protože je jinak v perfektní kondici jsem se rozhod , že to nechám vyvařit a tak největší "bolístku" vyřešit. Ale mám ještě dotaz, protože auto bude na heveru a bylo by dobré tak vyřešit naráz všechno , co jde abych si to trochu doma usnadnil. Nechám dát nový manžety -(po 10 létech a preventivně přední obložení a prachovky a při té příležitosti skutečně vypustit brzdovou kapalinu, protože jsem si všimnul, že se brzdy po delší náročné jízdě trochu "utahují"-- asi voda zvětšuje svůj objem v brzdové kapalině. Ale ještě potřebuji nahradit tyčinky zadního stabilizátoru-- ty asi 12 cm tyčinky s gumama a miskama.


vypadá to asi takto http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=865053&path[]=865092&path[]=865436&path[]=868084&path[]=880020&path[]=902831&product=88595

Nevím, jestli vám to půjde spustit ale nikde jinde jako automedik a přední náprava na MAZDA 626 lll Coupé
Je mi divný , že přední náprava, když je to asi to, co hledám. Ale nejsou tam rozměry --tak nevím, jestli je to ono.

Bylo by to pokovení škoda prznit nějak na soustruhu--ale dalo by se to asi udělat ze závitové tyče a matek. Ale jestli jste toto někdo řešili, prosím o info--kde sehnat.

Díky za Vaše reakceCool -když toto vyřeším, tak PROBAS bude trhat radary do mých alespoň 60ti. čau

jubileus Offline
#2 Vloženo : pondělí 21. října 2013 18:43:49 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ještě mám k tomuto tématu--tedy okrajově k vyvařování spodku DOTAZ.

Jestli, když něco vyvařujete blízko řídící jednotky-(spolujezdec P1) tak bych si myslel, že je dobré odpojit baterku , vybít brzdama a demontovat řídící jednotku. A pak vařit. Vaří se COčkem dnes už převážně--ale alespoň to tolik nehoří uvnitř.

Demontoval jsem sedadla abych odehnul koberec a našel jsem pod řídící jednotkou v průduchu v koberci 1cent z 89.
Tak to asi fakt jezdilo v USA. Trochu to pod kobercem spolujezdce bylo opocený ale ne mokrý--tak nevím, jestli tam neteče ale to by bylo asi rezavý nebo tak-- ale bylo to jen opocený na tom krycím origo terpapíru. Ale pod kobercem úplně novota sama--a tak mám trochu strach aby mi to ta parta hic v autoopravně moc neopuncovala. Přece jenom trubky s benzínem jsou blízko těch nosníků a bude potřeba je trochu "odklonit"
Samozřejmě už toho viděli víc než já , tak mají alespoň nářadí, který není vždycky levný ale jsou schopni auto zvednout zvedákem a ani se nedívají, co to bude mačkat a myslí si, že jsou auta od spodu rovná , jako ty jejich placky na ramenech. Klidně pomačkají "faldy, kde se sbíhají prahy s podlahou a že to nový auta snesou.

Jedno místo to nesneslo a není to vůbec rezavý- musím to vymlátit do roviny a udělat špalíky-"přípravky" aby to nezvedali za faldy. 10 let je auto nepomačkaný tak ho nebudu prznit teď.
Myslím, že nejsem nervák ale ty faldy pod prahama mají být --jako nový--můj názor.Mellow
white power Offline
#3 Vloženo : pondělí 21. října 2013 18:55:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já jsem ve svím Probe našel několik čtvrťáků BigGrin
Odpojemím ř.j. určitě nic nezkazíš, ale úplně stačí odpojit baterku i když já kolikrát svářel COčkem i bez odpojení baterky. Jen to chce mít ukostření svářečky pokud možno co nejblíž místa svařování.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#4 Vloženo : pondělí 21. října 2013 19:13:58 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Dík -- dám partě na vědomí, ale raději odpojit a odnést řj. --tím nikdo nic nepokazí. 3 šroubky. Vyzkoušel jsem odpojit a pořad fuguje. Jinak tam mají ty kontakty ve dvou konektorech jakýsi namazaný šedým mazadlem.??? asi vodivým, nebo co .

Ale ta podlaha je stejně polepená jakýmsi terpapírem a asi by bylo dobrý to nad nosníkama oloupat. a nebo to CEočko to tak neprohřeje ???

Děda vařil z tabule plechu blatníky na PONTIAKY farářům-- sice v jiné době ale taky podlahy a pamatuji si jako dítě, že to někdy pěkně čudilo uvnitř---ale to byl acetylén-- a s tím nová AVANGARDA neumí zacházet.

Tak to budu mít připrskaný COčkem a když to za ty nosníky podepřu----tak uvidím............Confused

Nenadávám--ale můj děda dovedl všechno a na 100% , dnes to bude po opravě asi jenom dobře(jako nový --vypadat). Cočko si stejně koupím (cena a um s ním dělat není to rozhodující)-knedla nejsem, elektrikou zavařím i výfuk ale stejně spodek auta končí na kolíbce nebo zvedáku, který je doma většinou TABU--aby pod autem člověk vegetoval. Ale dá se svařovat i ve "smyku"--noo.

Ale snad mi to vše nějak udělají a já se budu věnovat mým krásným dvou vnoučatům Kryštofek a Robinek--prostě medvídek PU. takčau a dík za rady.Wink
white power Offline
#5 Vloženo : pondělí 21. října 2013 19:26:20 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
COčko podlahu prohřeje stejně jako když to budeš vařit elektrikou, když jsem já dělal podlahu tak jsem nic neloupal jen jsem po zavaření dal na podlahu mokrej hadr a měl poruce hasičák kdyby náhodou, už jsem viděl Capriho u kterýho si pán chtěl jenom přivařit nějakej držák na vejfuk a zabral se do toho tak usilovně že si všimnul že se něco děje až když slyšel že mu nad hlavou něco hučí jako piliňák a to už kíblem s vodou neuhasil.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#6 Vloženo : pondělí 21. října 2013 20:03:37 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
No , právě opatrnosti není nikdy dost. jednou to samý dopadlo dobře a podruhý......

Ale chci jen říct, že třeba ty faldy pod autem,--kde se sbíhá podlaha s prahama --tak když to zavařil můj dědeček-hříbeček acetylénem a dnes to "domodelují" - napíchájí borci z "dřevoplechu" , tak po zvednutí--těma plackama na zvedácích v dílnách se to POSEREa uplácá.

Dřív bylo všechno jiný---stálo to jiný peníze ale dnes , když chce člověk něco vyvařit, tak musí dávat ještě pozor aby mu něco , co bylo normální,v jiných dobách-----ještě neposrali víc.

Narážím na ten fald---je úplně zdravý akorád se zmáčknul do boku-- a já jsem nasranej--dám ho , jak patří --vymlátím a udělám jim přípravky -špalíky --aby to " nekurvilo" ty falcy. A měli--tedy já na co najet aby to bylo výš.


Doufám, že to vše proběhne --nějak a já zase po zbavení se navíc Fiat Marea 1.6 (prodám, mimo jiné--vše funkční--i klima)budu mít zase jen toho svého--co hodně vrčí a když se na to šlápne-----tak ví rozhodně, co má dělat.--Je to v podstatě po mírném rozjetí --AUTOMAT. Fakt jo --Fiat je OK ale řadíš. C5 - je ropucha ale nakonec taky jede stejně 170 ve městě. Jako naše PROBE.
Něco na mě bliklo
Ale třeba to jen testovali. Prostě PROBE jede, když někdo šlápne.............BigGrin
jubileus Offline
#7 Vloženo : středa 13. listopadu 2013 13:01:37 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak teď už zase řeším výfuk.
Po vyvaření nosníků pod podlahou sedadel(to je asi nemoc P1, protože voda stéká shora po těch "jeklech", protože navazují na prsa za motorem.)
Rozhodl jsem se raději řešit to dřív, než na to začnou ukazovat na technické. Rám auta se prý nesmí vyvařovat.
Ještě jsem si nechal vyměnit gumový manžety vpředu, a když už to bylo rozdělaný tak i kotouče a brzdové desky a kapalinu.
Ještě měli blbě označený tyčky s gumama stabilizátoru-zadního(poslali přední), pak jsem sehnal i ten zadní,a když už jsem je měl- tak jsem to tam nechal na zvedáku taky "nastrčit".

Všechno opravený ale jak jsem jel domů( asi 4 km) tak byl Fordík stále hlasitější.
Na soupisu , co se dělalo je i projížďka, je to jasný, když se dělaly brzdy, blatníky plný bláta..-asi to borci trochu prohnali.

No a teď jsem sehnal nový nerezový střední díl výfuku za 589 Kč http://www.vyfuk-levne.c...ail/12.98%7CPOLMOSTROW/
--když už to mám rozdělaný, tak na technickou opět provětrám i koncový tlumič(ten vozím jen na technickou).

Nehořlavý výfukový těsnění za 50Kč celkem jde ale za měděný matky M10 x 1,5 chtějí za jeden kus 108 Kč--což za 6 kusů je cena toho středního tlumiče.
Takže tam dám zase železný M8 a až to budu rozdělávat, tak je dvěma klíči roztrhnu.

Příruba od katalyzátoru je už oloupaná slabounká ale snad to ještě přidělám. Jinak se dají sehnat universální katalyzátory na navaření za 1500Kč oproti slevněným o 8000Kč--tj. asi za 5000Kč na MAZDU.

Jen mám dotaz: je u P1 katalyzátor nutný?? Asi by auto jinak smrdělo. Ale emise asi stejný, nebo se mýlím?? ahojCool
white power Offline
#8 Vloženo : středa 13. listopadu 2013 16:54:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
"smrdět" to bude s katalizátorem úplně stejně jako bez něj ale když to na emisích napíchnou tak jim z toho polezou špatný hodnoty a pak záleží na tecnnikovy jak bude snaživej aby ty hodnoty byly správný
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 11:25:23 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Dík za INFO:
Ještě mám dotaz, jestli auto P1 bez KATU nejede hůř- kdyby se mi náhodou už rozpadl. Abych věděl, co mě čeká a jak to řešit. Confused
white power Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 12:31:52 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
bez katu to hůř nejede spíš to jede líp, pokud se kat nerozpad a neucpal vejfuk
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 20:09:15 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Tak dík za INFO, protože to chci mít na chvíli od spodu zmáknutý. Technická není problém ale zajímalo mě pro sichr, jak by to jelo bez KATU. Protože je nějak vetchá i ta jakási pružinová příruba na vstupu KATU. Ale asi to ještě bude dobrý, když to opatrně přidělám k sobě naproti-postupně od KATU a nebudu ty trubky vůči sobě nějak moc šprajcovat. Snad ty pomocný držáky středního dílu budou přesně udělaný a nebude se to spouzet.
Střední díl za pár korun vypadá fakt věrohodně a nikdo by neřekl, že je to 4 krát levnější varianta. Borec v obchodě říkal, že tlumiče od této firmy nejsou žádný šméčko, akorád teď jsem trefil AKCI.

Ještě mě trochu děsí jakási samoutahovací matka na předním kole, která se nezasekává, tak jsem ji aspoň zkontroloval klíčem ale nejradši bych tam cvrnknul elektrikou bobek. Ale věřím, že se to nepovolí.

Trubky výfuku pospojuji zase železnými šrouby 8mm, protože nebudu platit za jednu měděnou matku kilo.

Jsou sice jakýsi samoutahovací(už jsem to někde na svých autech povoloval, ale je to stejně vyžhavený a asi se to nedá utáhnout , jako železná.)Někde jsem Cu matky našel pro náklaďákový brzdy za 9 Kč-tak nevím, v čem je problém. Ale nebudu si je nechávat posílat za stovky poštovnýho.

Prostě tam dám 8mičky -železo a trubičky(hliníkový) aby se to při montáži nerozjíždělo, protože je to dělaný na větší šrouby. Menší průměr šroubů člověk taky lépe při demontáži utrhne-protože rvát rezavý 12mm šrouby pod autem (v jedné ruce blicky a ve druhé očkový klíč-to už je pro velký bojovníky a ty 8mičky to v poho udrží.

Takže jsem se zase pěkně vykecal a snad miláček ze všech mých aut, která teď nedobrovolně musím provozovat zase chvilku vydrží. Ale moc s ním nejezdím, protože teď musím pořád přepravovat dva malý CAPARTY a na to se víc hodí Marea nebo C5. Ale PROBE už mám i s pásama (tříbodovýma)na toto přizpůsobený. Takže se možná stane, až mě něco přinutí zmenšit AUTOPARK probíka -obětovat. Alespoň víte , co je zač--když už tak tady tak kecám o něm.

Jednou mi Dan -to je z jinýho odkazu, říkal, že když ho budu prodávat--ať se ozvu. Ale teď ho zatím miluju jako nový štěňátko, takže to nehrozí. Takže se blíží konec roku--bilancujme sezónu a ať se tady něco děje.

Ahoj a díky za tento VEB, kde člověk najde vždy podporu, když potřebuje něco opravit a nebo poradit.
Proto, ti co jenom čtou a občas opravují--napište taky svoje poznatky--ať to tu FRČÍ, protože auta stárnou a ubývají--a každá informace o řešení problémů se jiným může hodit.

Tak už moc kecám--tak ahoj-- černý LX z BrnaWink
jubileus Offline
#12 Vloženo : čtvrtek 28. listopadu 2013 21:05:17 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Takže PROBIK už je v pohodě a koupil jsem ještě zimní pneu DEBICA na Mareu 1,6 Weekend a může nastat zima.
Vím, že sem jiný "křápy" nepatří ale , kdyby někdo měl zájem, tak je k prodeji. Je to spolehlivý kombík a s novýma zimníma pneu má teď cenu 25 tis. Motor nemá žádný problémy(fakt 100% stav), čepy přední nápravy byly loni vyměněny, vše v elektrice, klima funkční, prostě auto bez problémů na ježdění. A veliký.
Kdyby to někdo chtěl---BRNO vítáno.

Jen to není PROBE, kterým teď nějak nestíhám jezdit. Ale pro vození děcek je to pohodlný.

Tak je hold nacpu do PROBE Mellow Smile ThumpUp
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.