logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
kolisanie otacok
Matoprobe Offline
#1 Vloženo : středa 13. listopadu 2013 18:46:02 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Caute,

mam taky dotaz idem kupit dalsie 2 probecka :-D jedno len za 200 eur a druhe za 500. to za 200 nejde nastartovat a lezalo 7rokou pod plachtou v stodole takze netusi nikdy co mu je ani nic, druhe za 500 ma nejaky vazny problem a ten je :


Po nastartovany zacnu hned kolisat otacky od 1500-3500 a nech robim co robim neviem prist na chlup tomu co z tym je tak sa vas pytam ci ste nemaly nekdo tento problem. preda len ak to bude len spinavim filtrom pokazenou vahou vzduchu alebo inou malickostou tak to berem ale ak to mam kupit za 500 eur tak nechcem do toho vracit dalsich 1000. bojim sa ze kupim kocku vo vreci



dik za pomoc
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Thullo Offline
#2 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 7:12:10 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Může být jen málo vody v chladiči ;o) nebo váha vzduchu, nebo ucpaný kanál pro vzduch na volnoběh, nebo kdo ví co - ale rozhodně prkotina :o) prostě to chce zkoušet...

Více bych se bál toho, co nejelo už 7 let - to může už být i v motoru hezky porezlé atd... :o(
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 7:40:53 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jestli to auto stálo 7 roků tak určitě vylej starej benzín a dej novej, z toho starýho benzínu bude po těch letech už voda a taky se podívej v jakým stavu je elektrika myši jsou svině
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Thullo Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 9:14:14 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hlavně když tak dlouho auto stojí, výpary z benzínu rozežerou těsnění v nádrži kolem palivového čerpadla (teda na P1 určitě - to se stalo na tom červeném GT co jsem chtěl, ale přenechal ho Tomovi z Brna) ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Thullo Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 9:15:33 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Jo a chtělo by to napsat, jaké ty probečka kupuješ ;o) jestli P1 nebo P2 a jaký motor :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Matoprobe Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 14:08:14 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Ja som na P1 uchyl takze jedine jednicku pokial nemas pod rukou 2.5 za dobru cenu... 7 rokou to stalo v sope betonovej tak myslim ze mysi nemali kade vojst a benzin ani ol3j tam neni vsetko zevraj vypustaly po smrty majitela a odvtedy sa toho nikdo nechytal.jedno je turbo verzia dovezena z ameriky zevraj ju mal bruce springston :-D w to druhe netusim ci je gt alebo ne lebo majitel je madar nechape ked sa ho opitam ci to je gt alebo non turbo. Pojdem ho ceknut cez vykend kedze to je 600km odomna.ako moze mat voda v chladici vplyv na otacky?
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 14:17:04 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
vylejt z nádrže benzín je hrozná blbost, P1 má plechovou nádrž takže vzdušnou vlhkostí za ty roky vyrezne, nehledě na to že palivový čerpadlo bude taky pěkně zaoxidovaný a nejspíš bude po něm
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 14. listopadu 2013 20:44:49 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Chlapi, toto je téma o nádrži benzínu--tak mě neproklínejte, že to sem píši.

Bavil jsem se s erudovaným odborníkem z rodiny na oslavě--co o tom skutečně má povědomí(debata sice byla o C5, že se nemá po natankování nádrže,----co vypne tankovací pistole--dotáčet dál ať už z jakýchkoli důvodů-zaokrouhlení ceny nebo litrů pro výpočty....

Protože, když to člověk "došplíchává" dál, tak se mohou zajebat benzínem ty odvzdušňovací potrubí--když mají kličku a tak se v nádrži dělá podtlak--a palivové čerpadlo jede ve stresu, protože musí toto překonávat.

Já osobně mám zkušenost, že když beru benzín, tak je tam mnohdy takový podtlak, že to brutálně uchází asi 2 vteřiny. A to jezdím postupně (kousky jízd, že by si člověk myslel, že se to za týden nacucne a vyrovná. Možná je na tomto pravdy trochu.
Už jsem kdysi řešil tu dírku, v uzávěru ale asi to zase těsní moc. Prostě odvzdušňovací trubky mají být průchodný a tímto došplícháváním se zaserou palivem a pak je podtlak.

Osobně si myslím, protože po odšroubování uzávěru je ten podtlak někdy fakt tak velký, že by tento cuc rozhodně neudržela nějaká kapalina v kolenu hadice. Odhaduji tak alespoň 1 atm při pružné nádrži--protože ten "nácuc" trvá víc než 1vteřinu.
Myslím si , že je to blbost ale je to můj názor a auto mi i občas s tímto jevem jede normálně--ale palivové čerpadlo to musí dávat i přes tento jev. Když bude načatý, tak to nemůže fungovat--přece to není vývěva z fekálu--nebo co. No tak už zas raději končím. ahojBlushing

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.