Chlapi, toto je téma o nádrži benzínu--tak mě neproklínejte, že to sem píši.
Bavil jsem se s erudovaným odborníkem z rodiny na oslavě--co o tom skutečně má povědomí(debata sice byla o C5, že se nemá po natankování nádrže,----co vypne tankovací pistole--dotáčet dál ať už z jakýchkoli důvodů-zaokrouhlení ceny nebo litrů pro výpočty....
Protože, když to člověk "došplíchává" dál, tak se mohou zajebat benzínem ty odvzdušňovací potrubí--když mají kličku a tak se v nádrži dělá podtlak--a palivové čerpadlo jede ve stresu, protože musí toto překonávat.
Já osobně mám zkušenost, že když beru benzín, tak je tam mnohdy takový podtlak, že to brutálně uchází asi 2 vteřiny. A to jezdím postupně (kousky jízd, že by si člověk myslel, že se to za týden nacucne a vyrovná. Možná je na tomto pravdy trochu.
Už jsem kdysi řešil tu dírku, v uzávěru ale asi to zase těsní moc. Prostě odvzdušňovací trubky mají být průchodný a tímto došplícháváním se zaserou palivem a pak je podtlak.
Osobně si myslím, protože po odšroubování uzávěru je ten podtlak někdy fakt tak velký, že by tento cuc rozhodně neudržela nějaká kapalina v kolenu hadice. Odhaduji tak alespoň 1 atm při pružné nádrži--protože ten "nácuc" trvá víc než 1vteřinu.
Myslím si , že je to blbost ale je to můj názor a auto mi i občas s tímto jevem jede normálně--ale palivové čerpadlo to musí dávat i přes tento jev. Když bude načatý, tak to nemůže fungovat--přece to není vývěva z fekálu--nebo co. No tak už zas raději končím. ahoj