logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Špatné starty P1 2,2 gt USA r.92
DN Offline
#1 Vloženo : úterý 22. října 2013 19:44:33 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
Za každou reakci předem děkuji§
při startování studeného či teplého motoru startér točí tak 3-4 sekundy a motor teprve chytne. Ale tak jako by se rozbíhal jako u škodovky v tuhé zimě. Před nedávnem ještě chytmul po otočení klíčku a hned vyletěl do otáček. Ted ne. Jinak pak již běží v pohodě, Volnoběh i vytáčení do otáček, Vše ok. Necuká a táhne :-( .
Jinak čerpadlo ok,svíčky ok.jiskru to hází. Asi to bude nějaká blbost kterou již někdo třeba řesil.
Díky za každo radu
DaPavlis Offline
#2 Vloženo : úterý 22. října 2013 20:44:52 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Vybita baterie ? Blink Nebo velky odber pri startu...nemas tam nejaky silny zesik nebo tak neco ?
PGT V6 Turbo T3/T4
DN Offline
#3 Vloženo : úterý 22. října 2013 21:03:04 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
Zkoušel jem i start přes kabely z dalšího auta(jako podpora) a stejné. A startuji bez hudby(a mam jen kolem 500 W)
trpaslik Offline
#4 Vloženo : sobota 26. října 2013 16:17:43 (UTC)
Registrován: 28.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 54
Bydliště: Uhířské Janovice

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj,podívej se na tlak paliva.U mého dělá něco podobného ventilek v čerpadle.
Probe I 2.2 GT
DN Offline
#5 Vloženo : sobota 26. října 2013 16:44:23 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
Čerpadlo pměřil známý a tlak ok. Pry přes 5 něčeho. KKdyžtak se zeptám na ten ventilek. Každopádně diky za radu. Uvidím
trpaslik Offline
#6 Vloženo : sobota 26. října 2013 19:44:35 (UTC)
Registrován: 28.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 54
Bydliště: Uhířské Janovice

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tlak by měl byt na 3 barech a držet.Pokud klesá,ventilek v hájínku,ale i tak mi to jede.
Probe I 2.2 GT
white power Offline
#7 Vloženo : neděle 27. října 2013 10:07:17 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tlak paliva je 3 bary na palivový liště, čerpadlo dává kolem 5ti. Mě to dýl točí když mám v nádrži už málo benzínu, tak zkus něco dotankovat jestli to není třeba tím.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DN Offline
#8 Vloženo : pondělí 28. října 2013 10:45:34 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
Tak tlak čerpadla je těch 5. Na liště nevím , ale jistě vím, že je tam půlka nádrže . Takže asi se smířím s tím, že budu točit déle při startu Crying
white power Offline
#9 Vloženo : pondělí 28. října 2013 11:10:43 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Je možný že ti zapadává benzín, zkus před startem 2x - 3x otočit klíčkem do polohy ON až zavrčí čerpadlo a pak až nastartovat.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DN Offline
#10 Vloženo : pondělí 28. října 2013 14:03:24 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
to jsem zkoušel snad jako první. Nepomáhá to(a čerpadlo neslysím a nikdy jsem neslyšel a to ani u předešlého probe). Ale je to možná tím že budu nahluchlý Confused
jubileus Offline
#11 Vloženo : pondělí 28. října 2013 18:54:13 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Nechci být žádný "ROZUMPRD" ale toto mi něco připomíná.

Abych to nenatahoval, tak bych "vybagroval" ze dna rozdělovače-pod palcem Hallovo čidlo a očistil a trochu pomačkal jakoby do vrtule kontakty aby prostě měly kontakt.
Tímto by jsi vyřadil jednu věc, která mě stála nervy půl sezóny.
Stejně tak mi to začlo taky odcházet. nakonec to skončilo na křižovatce a musel jsem to odstavit. Druhý den, až to zchládlo( asi se ty kontakty po sobě hnuly to zase kousek jelo).

Toto bych nepodceňoval- za ta léta a rozsah teplot a vlhkost udělá na těch pokovených kontaktech své a že to někdy nevede- není se ani proč divit--když to člověk vidí rozdělaný. Je to zoksidovaný, nejde to sice od sebe ale kontakt to nemá.

Osobně jsem tomu nevěřil, sehnal jiný rozdělovač i nové Hallovo čidlo,provedl zkoumání i zapalovací cívky(je jich dost druhů) ale nakonec FUNGUJE PUVODNI HALLOVO čidlo s pomačkanými kontakty.

Toto mě stálo hodně nervů a tak si této info važ chlape. Postupně to odcházelo- občas to jelo občas ne ale zdechalo to čím dál víc.

Stačilo by sundat víčko a palec, asi dva šroubky a vydloubnout půlměsíček-Hallovo čidlo(jinak asi 2000 Kč), pomačkat kontakty a trochu odřít--vše zpět a za 10 minut je to cajk. Typuju to na toto. Co máš dál??Cool
jubileus Offline
#12 Vloženo : pondělí 28. října 2013 20:31:22 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Jóó, ještě teď si vzpomínám---samozřejmě takový ty klasický závadičky--jako špónky pod víčkem rozdělovače nebo prasklé víčko, ojetý uhlík, opálený móóc palec nebo a to taky tady už bylo-- někdo udával špatný kondenzátor - (krabička poblíž rozdělovače-na drátku). Sice ten kondenzátor mi k Hallovu čidlu moc nesedí--ten byl na vybíjení jiskření u dřívějších kladívek(kontaktů)- aby se na nich nedělaly škvarky ale řešilo se tady už. Pokud se někde něco neutřepává- nějaký dráty nebo faje ke svíčkám nebo nenavlhává nebo se neprodrala cívka-občas záv.zkrat, tak bych šel rozhodně po tom Hallovu čidlu. Po 20 letech je totiž první na řadě.RollEyes Glare
DN Offline
#13 Vloženo : pondělí 28. října 2013 21:13:04 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
Tak víčko a palec jsem už mšnil z předešlého probe kde žádný problém nebyl.Nepomohlo to. Zkusím jít tedy ještě hlouběji,každopádně dnes zničeho nic teplota nahoru až na konec normálu. Pod autem plno vody tekoucí z té přídavné nádobky propojené hadičkou u víčka chladiče. Byyla uplně plná a přetékala. Vrchní hadice k chladiči od termostatu nebyla nic moc vařící a ani nesepnul větrák. Na propojení přímo na kostru běžel. A chladič vařící taky nebyl. Před tremi měsíci jsem měnil termostat protože se pořádně nedovíral. Po výměně fungovalo vše perfektně, Ted to vypadá že zase neotvírá. Nebo je toto projev něčeho jiného ? Jo a volnoběžné otáčky vyletěly při té vysoké teplotě na 1500. Že je to jen termostat ? pls
jubileus Offline
#14 Vloženo : pondělí 28. října 2013 21:41:59 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
To by možná jen nasvědčovalo, jestli je funkční víčko chladiče--mělo by to umožňovat propšouknout, když je to ohřátý, ale toto už vypadá na něco jinýho.

Fakt nevím, takhle se mé žádné závady neprojevovaly.

Ještě možná zjistit, jestli to nekouří, jak to smrdí a podle toho dedukovat dál. Kroužky, těsnění atd. Váha vzduchu atd.

Ale ta vyházená voda--fakt nevím. Nechci nějak blamovat, když jsem toto neřešil tak tě nechci plést.

S kolísáním otáček souvisela zanešená dírka--co se nastavuje v sání volnoběh--ale dál už fakt nevím. Confused
jubileus Offline
#15 Vloženo : pondělí 28. října 2013 21:48:58 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Jestli to není celý stejně teplý, tak se může jednat i o vodní pumpu ale ten termostat je FAVORIT.

Slyšel jsem , že u starých aut jsou mnohdy lopatky různý a neplní to funkci--ale nějak to tu vodu honit přece musí. Že by se ucpal chladič--to je taky divný. Termostat asi v první řadě.Confused

Ale nechci fakt nějak kecat a plést.--toto jsem neřešil u P1.Confused
jubileus Offline
#16 Vloženo : pondělí 28. října 2013 21:55:21 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Ovšem nejhorší případ by byl u přeturbovanýho GT prasklá hlava--potažmo jen těsnění.
Ale to by bylo na chodu jedoucího motoru znát.

Když tedy ta voda nebyla vařící. Fakt už nevím.
DN Offline
#17 Vloženo : pondělí 28. října 2013 21:55:32 (UTC)

Registrován: 24.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Ostrava

Poděkoval(a): 1x
Díky. Třeba se ozve někdo ,kdo něco podobného řešil
jubileus Offline
#18 Vloženo : pondělí 28. října 2013 22:02:53 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Občas se mi stane, že když tankuji a odšroubuji uzávěr, tak "brutálně" zafunguje PODTLAK v nádrži. Divím se, že to čerpadlo přetlačí. Taky jedna věc--zkusit uvolnit špunt--má tam být malá dírka nebo tak. Nebo dotáhnout lehce.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.