logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
P: motory atd
Idaho von Věšín Offline
#1 Vloženo : pondělí 9. září 2013 12:57:01 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Omlouvám se , delší dobu sem tu nebyl, takže bych se rád omluvil lidem kterým jsme nezodpovedel SZ. Vzhledm k tomu že jsou vetšinou 2 a více měsícu staré, nebudu na ne ted odpovídat, pokud zájem trvá, prosím ozvete se znovu.
Dnes se mi podařilo navázat kontakt kvuli dovozu motoru z JPN.
Hodím sme celý post z JDM fora, koho by neco zajímalo prosím piste na mail, volejte, fuckbůkujte, kontakt je na konci nabídky..

Takže info je tady. Prvně shrnutí - příjemné a vstřícné jednání, skaldek je malý ale dobře zařízený vejde se tam toho fura. KOntejner jim jezdí cca 3-5x do měsíce, ale jsou to veci co byly objendány 2-3mesíce zpet. Naštěstí neberou jen an objendávky berou i veci co se prodávají takže skladem je toho dost. Navíc osobní jednání udělalo své a ceny jsou ted trosku příjemnější než mi sdělil po mailu ( ceny už obsahují DPH, takže pokud máte nekdo firmu na kterou by se vyfakturovali díly na libovolné auto jde to řešit.. )
Ceny bych řekl +- takové jako mají Tiger japanese a další dovozci do evropy, nespornou výhodou pro mne ale je ten sklad kde is mohu osobne před zaplacením zkontrolovat komprese, motor prohlídnout co vše je/není zničené, případne se občas i domluvit co nechci a za mírnou slevu jim to tam nechat. Domluvena 30ti +10 denní záruka na vyzkoušení motoru ( dohodnuto že stačí do 30ti dnů zavolat zpet že je nejaký problém a akceptují to, nevadí pak když přijedu s motorem o 10dní pozdeji.. )
Záruka s enevztahuje na upravované performance motory ( tím je mylseno motory dodatečne oturbované kompresrovoané atd.. )

ted výcuc z ceníku z toho co tam je :
Celica Redtop 3SGE - 1550
S15 frontcut ( SR20DET ) +6Q převodvka ( motro jsme osobne videl -odlehčené řemeni, TQ damper, samco hadice, na přístrojovce budíky - ale ty sme videl jen zezadu - viz foto ) - 3500
U12/13 Bluebird SR20DET frontcut - 2200
P12 - SR20VE 20v motor ( bez ECU, kabeláže ) 850 / nebo komplet s ecu, kabeláží 1150
jn15/jb15/b14 sr16ve motor + prevodovka - 1200 jen motor nebo 2200 komplet frontcut
4AGE Black top vč 5Q převodovky 1600 / nebo s 6Q převodovkou 2100 - POZOR jde o verzi s rozdelovačem nikoliv cívkama na svíčkách
MX-5 - 1,8Turbo mazdaspeed - světe div se jeden tam leží :) 1250euro vč ecu, kabeláže ( mohu zítra naložit :) )
RX7 - pouze FD verze - 2200
Motor B20 s komprserorem Eaton M45, vč kabeláže. ecu, příslušenství - 1600
2JZ motor vč ecu a kabeláže ( Automatová verze ) 2600
Pulsar AWD frontcut - 2200
BP motor NB verze - jen motor bez ecu a kabeláže 750
H22A JDM verze vč 5Q - 1800

ST205 frontcut 2200
ST185 frontcut 1500
přední brzdiče a kotouče R32GTR ( derované ) 290euro
Přední brzdiče a kotouče R33GTS - 275euro
set coiloveru HKS pro s14/s15 za 450euro - viz foto komplet podvozek

je tu fura motoru na subaru, berou jen frontcuty a motory 2005+

z dílu co tu ted leží - RB25 spojka ( zamluveno Myšák - vemem dle stavu )
Twin plate keramika pro st205 vč setrváku - os ginken viz foto - 750
Single plate spojka SO ginken ( nei si jist výrobcem, dohleda do rána ) - 450



K20A JDm a B18C Ty pe R - naceste, ted vyprodáno budou do dvou týdnu - cenu posle mailem až dorazí

Co se týče dopravy, stejen už tu jsme, jel bych tak jako tak, bral jsem to jako výlet, sem bez podvlau takže naložit mohu jen motory a mensí díly. Za dopravu do CR si dnes vemu 1000kč / motor nebo 5% z ceny dílu co povezu.

pokud ma kdokoliv o cokoliv zájem piste do sz..


S15 frontcut :




4AGE Blacktop :



3SGE RedTop :


MX5 Mazdaspeed 1,8 Turbo :


A další mišmaš..



3sgte ( ST205 )


4AGZE


B20 s kompresorem Eaton M45 a příslušenstvím



S14/15 coilovery HKS :


Z32 Biturbo frontcut


FD3S frontcuty ( v regálu celkem 4 )




Mazda KLZE engine :



ST205 twin plate os ginkgen spojka



Mitsu VR4 TT frontcut





telefon 602 4747a65
mail idaho(zavináč)dicompracing(tečka)com
FB profil - DICOMPRacing
probeles123 Offline
#2 Vloženo : pondělí 9. září 2013 22:58:36 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

zdravim stále mě furt zajmá jak sme na tom stim klze a co všechno je k tomu dostupný okolo jako například ecu nebo tak něco
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
Idaho von Věšín Offline
#3 Vloženo : úterý 10. září 2013 23:55:31 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: probeles123 Jdi na citovaný příspěvek
zdravim stále mě furt zajmá jak sme na tom stim klze a co všechno je k tomu dostupný okolo jako například ecu nebo tak něco



KLZE s ECu by mel být mezi 1100 a 1300e .. kabeláž není treba je shodná s KLDe..
DaPavlis Offline
#4 Vloženo : středa 11. září 2013 19:15:49 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pokud by se prokazalo ze to je opravdu ZE tak urco ECU a vahu vzduchu...tez nad tim premyslim :-)
PGT V6 Turbo T3/T4
Tomio007 Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 12. září 2013 9:21:39 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Chtěl jsem se zeptat jak je to s kolama,jestli by šly nějaké dotáhnout. Ideál 9x18" nebo 8,5x19" a 9,5x18" rozteč 5x114,3 nějaké pětipaprskáče.
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Idaho von Věšín Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 12. září 2013 20:11:23 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: DaPavlis Jdi na citovaný příspěvek
Pokud by se prokazalo ze to je opravdu ZE tak urco ECU a vahu vzduchu...tez nad tim premyslim :-)



je to ZE ( DOKLADAJÍ ČÍSLA NA HLAVÁCH ), a vaha je tam taky..
Idaho von Věšín Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 12. září 2013 20:12:32 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Tomio007 Jdi na citovaný příspěvek
Chtěl jsem se zeptat jak je to s kolama,jestli by šly nějaké dotáhnout. Ideál 9x18" nebo 8,5x19" a 9,5x18" rozteč 5x114,3 nějaké pětipaprskáče.



ne kola, karosarina, křídla atd ne. Výjimkou jsou vozy mazda rx7, GTR, toyota celica atd protože majitel firmy je fanda :)
probeles123 Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 12. září 2013 21:58:16 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

takže přibližně nakých 35k to neni zlý asi do něj pudu mužeš mi dát na sebe naj kontakt aby sme se podrobněji domluvily a je tam naká záruka na chod motoru aby to nebyl nakej mezek před smrtí
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
DaPavlis Offline
#9 Vloženo : pátek 13. září 2013 1:27:04 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: probeles123 Jdi na citovaný příspěvek
takže přibližně nakých 35k to neni zlý asi do něj pudu mužeš mi dát na sebe naj kontakt aby sme se podrobněji domluvily a je tam naká záruka na chod motoru aby to nebyl nakej mezek před smrtí


Vazne ho chces ? Ja bych ho koupil...treba Idaho sezene dva Wub
PGT V6 Turbo T3/T4
Idaho von Věšín Offline
#10 Vloženo : pátek 13. září 2013 7:26:26 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Panové omlouávm se, informací sem dodal málo, prootže chystám web a chtel jsme to zveřejnit pak naráz, každopádne :

1) na míste měřím komprese ( pokud je to konstrukčne možné a motor ma setrvák a starter, nafotím skody na motoru ( obča sulomené čidlo, nebo neco jiného..)
2) teoreticky by nemel být problé sundat víko ventilu a juknout na stav vaček a "barvu" vnitřku
3) od vetšiny motoru co tammel nmel minimálně 3ks skladem ( nevím jak u KLZE ) takže vybírám z lepšího
4) zaruka ne naupravované ( seriové motory ) je od nich 30dní na mechanické vady ( vule na klice, prasklá hlava atd.. ), bohužel v nejlepším případě mne vyje transport od tamtud k vam minimálne na 3dny , stejne tak pokud budu neco reklamovat není to otm že hend sednu do auta a jedu zpet, takže bude 20dní na případnou reklamaci motoru ke mě ode dne kdy ho dovezu do čr ( budete vedet dost s předstihem kdy pojedu, takže byhc potřeboval abyste s epro motor stavili co nejdříve a připravili se na to.


Kontakt na mne 602 474765 - telfon mezi 9a 18hod, mimo tudo dobu sms ozvu se jak to bude možné ( mam dve malé deti )


Jinak potom co se týče montáže atd není problém

probeles123 Offline
#11 Vloženo : pátek 13. září 2013 11:16:12 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

Původně odesláno: DaPavlis Jdi na citovaný příspěvek
Původně odesláno: probeles123 Jdi na citovaný příspěvek
takže přibližně nakých 35k to neni zlý asi do něj pudu mužeš mi dát na sebe naj kontakt aby sme se podrobněji domluvily a je tam naká záruka na chod motoru aby to nebyl nakej mezek před smrtí


Vazne ho chces ? Ja bych ho koupil...treba Idaho sezene dva Wub


Já budu rychlejší ja ho chci ale prosimtě idaho pokud bude rychlejší da pavlis dokážeš sehnat ještě jeden kousek žejo LOL
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
Hellborn Offline
#12 Vloženo : pátek 13. září 2013 12:48:14 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Takže legendární motor bude nakonec zase jezdit v ČR ThumpUp
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
Idaho von Věšín Offline
#13 Vloženo : pátek 13. září 2013 19:57:44 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Takže pánové mám finální zprávy. V něčem dobré, v něčem špatné .
první zpráva je cena : samotný motor bez ECU a kabeláže je otázkou 900-950euro
Skladem jsou ted 4 kousky, takže je z čeho vybírat.
3patná zpráva je že jsou bez EU a kabeláže, ale Bastien je schopen tytop veci objednat a poslat mi je postou, pokud byhc nemel cestou - s tím že set ECu + váha vychází 250-350euro podle aktuální nabídky ( cena vč posty ke mě ).

Pokud odeberu motor je ochoten ecu a váhu objendat bez zálohy , pokud budeme s odberem motoru čekat až bude ecu a váha bude chtít zálohu.

Shrnu to . pokud máte zájem abych aktuálne ( tzn v následujícíh deseti dnech ) dodal KLZE motor bude cena za samotný motor v případe odberu dvou kusu 2000euro včetne mého dopravného. ma tam pár drobnejsích vecí co bych mohl dovézt al enevypaltí se pro ne jezdit, takže ty dva motory mi zaplatí cestu tam a zpet, nic víc chtít nebudu, nejakej zisk udelám na těch dílech / hlavne potřebuji odebrat nejaké motory at ví že jen netahám za nos a potom budou ceny lepší... /.

Takže Motor s dopravou 26tis vč DPH , ECu a váha cca 9000tis vc DPh a dorpavy do cr do 4 týdnu po odberu motoru.

Moje podmínky - při objednání motoru budu chtít zálohu 50%, na místě motory nafotím, změřím komprese a kontaktuji kupce. ( nejaké předbežní foto a info o kompresi snad z Bastiena vydyndám po mejhlu předem ale vzhledem k tomu že na každou odpoved čekám 2-3 dny je to hodne zdlouhavé )
Cena motoru je včetne dopravy k nám na dílnu ( rožmitál pod třemšínem ), transport dále po čr možný za 4,5kč na km, ale s cca dvou denním odstupen an odpočinek.

Shrnu - sakumprásk klze s ecu a váhou bude na hrnaici 35tis +-tisícovka.



Ted si dovolím odbočit - montujeme Jendotky firmy IMsoftw. - je to český výrobce jednotek pro řízení až 12ti válcových leteckých a lodních motoru a jejich cena s epohybuje v nejvyšší verzi ( bavím se to o použití pro automobil ) kolem 10tis kč. ECU ma českou podporu na telefonua dokonce i vlatsní české forum s ladiči kde se dá domluvit na naladení nebo pomoci. ECU ma vlastní MAP senzor takže odpadá nutnost použitíé MAF z KLZE. Dalšém přínosem je plný přístup do managementu motoru, osoben si mylsím že investovat 10-15tis do ECui a případných čidel je lepší než investovat cca 9tis do nákupu seriové ecu s MAF. ( to jen poznámka pod čarou ... )


EDIT : Veškeré cenové přepočty jsem počítal s kurzem 26,5kč/euro což je cena co mne minulý týden stál nákup 1200eur vč bankovních poplatku. Pokud samozřejem dodáte eura která si seženete lépe ( nebo se zmení kurz a já seženu lépe ) bude se cena menit.
DaPavlis Offline
#14 Vloženo : sobota 14. září 2013 1:43:32 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: Idaho von Věšín Jdi na citovaný příspěvek
Takže pánové mám finální zprávy. V něčem dobré, v něčem špatné .
první zpráva je cena : samotný motor bez ECU a kabeláže je otázkou 900-950euro
Skladem jsou ted 4 kousky, takže je z čeho vybírat.
3patná zpráva je že jsou bez EU a kabeláže, ale Bastien je schopen tytop veci objednat a poslat mi je postou, pokud byhc nemel cestou - s tím že set ECu + váha vychází 250-350euro podle aktuální nabídky ( cena vč posty ke mě ).

Pokud odeberu motor je ochoten ecu a váhu objendat bez zálohy , pokud budeme s odberem motoru čekat až bude ecu a váha bude chtít zálohu.

Shrnu to . pokud máte zájem abych aktuálne ( tzn v následujícíh deseti dnech ) dodal KLZE motor bude cena za samotný motor v případe odberu dvou kusu 2000euro včetne mého dopravného. ma tam pár drobnejsích vecí co bych mohl dovézt al enevypaltí se pro ne jezdit, takže ty dva motory mi zaplatí cestu tam a zpet, nic víc chtít nebudu, nejakej zisk udelám na těch dílech / hlavne potřebuji odebrat nejaké motory at ví že jen netahám za nos a potom budou ceny lepší... /.

Takže Motor s dopravou 26tis vč DPH , ECu a váha cca 9000tis vc DPh a dorpavy do cr do 4 týdnu po odberu motoru.

Moje podmínky - při objednání motoru budu chtít zálohu 50%, na místě motory nafotím, změřím komprese a kontaktuji kupce. ( nejaké předbežní foto a info o kompresi snad z Bastiena vydyndám po mejhlu předem ale vzhledem k tomu že na každou odpoved čekám 2-3 dny je to hodne zdlouhavé )
Cena motoru je včetne dopravy k nám na dílnu ( rožmitál pod třemšínem ), transport dále po čr možný za 4,5kč na km, ale s cca dvou denním odstupen an odpočinek.

Shrnu - sakumprásk klze s ecu a váhou bude na hrnaici 35tis +-tisícovka.



Ted si dovolím odbočit - montujeme Jendotky firmy IMsoftw. - je to český výrobce jednotek pro řízení až 12ti válcových leteckých a lodních motoru a jejich cena s epohybuje v nejvyšší verzi ( bavím se to o použití pro automobil ) kolem 10tis kč. ECU ma českou podporu na telefonua dokonce i vlatsní české forum s ladiči kde se dá domluvit na naladení nebo pomoci. ECU ma vlastní MAP senzor takže odpadá nutnost použitíé MAF z KLZE. Dalšém přínosem je plný přístup do managementu motoru, osoben si mylsím že investovat 10-15tis do ECui a případných čidel je lepší než investovat cca 9tis do nákupu seriové ecu s MAF. ( to jen poznámka pod čarou ... )


EDIT : Veškeré cenové přepočty jsem počítal s kurzem 26,5kč/euro což je cena co mne minulý týden stál nákup 1200eur vč bankovních poplatku. Pokud samozřejem dodáte eura která si seženete lépe ( nebo se zmení kurz a já seženu lépe ) bude se cena menit.


Ta jednotka od IMsoftu bude mozna lepsi varianta...jestli ECU pro KLZE funguji stejne jako ECU pro KLDE (jedna jednotka s timnhle motorem funguje ale s druhym ne..) tak trefit tu spravnou bude problem LOL
PGT V6 Turbo T3/T4
Idaho von Věšín Offline
#15 Vloženo : sobota 14. září 2013 7:50:33 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Původně odesláno: DaPavlis Jdi na citovaný příspěvek

Ta jednotka od IMsoftu bude mozna lepsi varianta...jestli ECU pro KLZE funguji stejne jako ECU pro KLDE (jedna jednotka s timnhle motorem funguje ale s druhym ne..) tak trefit tu spravnou bude problem LOL


jsme tehož názoru, jen montáží a odladením jednotky "na koleni" ( bez brzdy, jen merení gtechem před a po ), bez jakýchkoliv dalších uprav motoru, mam podloženo že lze dosáhnout narustu výkonu kolem 5-15%. Nový firmware navíc obsahuje akcelerační brzdu takže s jednotkou lze změřit výkon na setrvačníku před a po uprave, což opet snižuje náklady na odladení.
Idaho von Věšín Offline
#16 Vloženo : čtvrtek 28. listopadu 2013 22:17:05 (UTC)
Registrován: 30.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 36
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
zítra vyrážím pro další várku motoru do hollandu.. pokud nekdo chce KLZE stačí se ozvat ( cena 900-950e b DPH.. )
602 474765
Pokud bde dohodnutá platba v sobotu ráno na učte moihu hned motor naložit.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (6)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.