Oživím toto téma , protože jsem od soboty vlastníkem motoru s označením KL31 . Dal jsem za něj 2000 KČ a má vylágrovaný 2 šály . Ne , není to blamáž ani fotomontáž ale holý fakt , podívejte se na odkaz
http://ctrlwin1.rajce.idnes.cz/Probe_KLZE A teď mě napište , co to tedy mám . Jak jsem po čase pochopil , tak KLZE má kromě označení taky hranatější sací otvory a ty tam jsou . Je vyndaný z XEDOSU 9 - osobně jsem ho vyndaval , chybí 1 vačková hřídel . Dostal jsem k němu i řídící jednotku z Xedosu 9 a hlavu KL01, aspoň je dobře vidět rozdíl mezi nima . Pokud se potvrdí že to je KLZE , tak ho samozřejmě hodlám použít , otázka je , jak to udělat . Jestli se dají jen přehodit hlavy a sání nebo bych musel použít všechno tedy celý tento motor - jestli tedy nejsou i jiné písty , klika nebo vačky nebo něco jinýho . Jinak to vypadá všechno v pořádku , přirezlý není , jde s ním točit a má prý najeto asi 100 tis. km , po vylágrování šál to dlouho stálo , proto má tak málo najeto . vaman