logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Pomoc! 2.5 se dusí
lishaack Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 25. července 2013 21:40:23 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Ahoj kluci, potřeboval bych pomoc..
Dával jsem dolů sání kvůli tomu, abych se dostal k druhé hlavě abych přetěsnil víko ventilů. Bohužel při manipulaci se sáním se mi podařilo přervat jeden drátek, viz. obrázek (vede mezi hlavy do prostřed bloku, alespoŇ to tak vypadá). A po složení všeho mi zbyl tenhle konektor, viz obrázek . Přiznám se, nevím kam to patří, jestli sem to náhodou neurval a nejsem teď v pitchi. Zatím to tak vypadá, neboť po složení motor naskočí celkem OK, ale neudrží si volnoběh a nechce se mu do otáček - sešlápnu pedál a jako by se trošku přidusil, pak zas se vytočí OK, ale jakmile sundám nohu z plynu, tak zdechne. Jo a svítí mi kontrolka "check engine".
Přiznám se, netuším co sem posral a chtěl bych poradit, co mám dělat :-( Asi sem Probátku ublížil a netuším jak. Má někdo nápad na to co sem posral? Jsem v koncích se silama i s nervama :-(
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

Tomio007 Offline
#2 Vloženo : pátek 26. července 2013 6:16:46 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Urval jsi drát od senzoru klepání. Ten konektor je od toho,takže pokud nenajdeš protikus do konektoru,tak ho rozstřihni a spoj to napevno,akorát musíš zacínovat zemnící kabel co vede od čidla
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
lishaack Offline
#3 Vloženo : pátek 26. července 2013 7:19:02 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
A může to být důvod k tomu že se dusí ? A který je ten zemnící a kam ho zacínovat? Nebo to myslíš jako zacínovat k protikusu z toho konetkoru?
Díky za pomoc!
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

white power Offline
#4 Vloženo : pátek 26. července 2013 7:23:09 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
může, čidlo klepání dává ř.j. jednotce signál podle kterýho upravuje předstih
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
lishaack Offline
#5 Vloženo : pátek 26. července 2013 8:08:24 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Tak jsem to připojil zpět, našel jsem jeden konektor co mi zbyl z 626 a pasoval do protikusu co mi zůstal v Probe.. Stále se dusíme :-( Mama mia, začínám panikařit..
Když jsem sundával sání, tak jsem sundal i škrtící klapku. Tak nevím při které operaci jsem co posral :-( Nebo mám ten konektor blbě připojený na to čidlo. Nic sem nepájel, jen jsem tam dal "čokoládu". Fakt začínám být na prášky.
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

DaPavlis Offline
#6 Vloženo : pátek 26. července 2013 11:59:54 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Dal jsi nove tesneni pod to sani ?

Pokud mas cidlo zapojene dobre tak bych rekontaktoval vsechno konektory,vizualne prekontroloval vsechny hadicky kolem sani,privod paliva do listy,tesnost a funkci klapky+vahy (myslim tim to prvni origo plastove sani)

Treba neco najdes :-)
PGT V6 Turbo T3/T4
lishaack Offline
#7 Vloženo : pátek 26. července 2013 12:12:33 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Tak právě to jsme odhadli jako první, že sem asi dojebal těsnění pod sáním, takže to půjde dnes dolů a objedná se nové. Snad to bude tím no.. Ještě mě napadlo - může to dělat i těsnění mezi klapkou a sáním? To mě taky napadlo.
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

lishaack Offline
#8 Vloženo : neděle 28. července 2013 19:39:58 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Tak těsnění pod sáním sem očistil, stejně jako dosedací plochy, vše pořádně, parohy nasazeny zpět. Taky sem přetěsnil škrtící klapku (tvrdý papír + z obou stran motorový silikon) a postupně sem dotahoval, aby se ten silikon všechen nevys*al ven. Ještě předtím jsem ji očitil, stejně jako ty malé klapky v parohách. Překontroloval jsem všechny hadičky + konektory jsem pořádně připojil. Světe div se, naskočilo to (na potřetí teda) a volnoběh nižší + svítil CHECK ENGINE. Tak jsem se mrknul na konektor klepání a přepojil jsem ho, měl jsem ho zapojen naopak (ehm...) a vše je v naprostém pořádku.
Sem šťastný jako blecha, děkuji všem za pomoc a poučení pro příště - vše kontrolovat dvakrát a opravdu vše pořádně :-)) No, člověk se prostě učí celý život :-))
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

DaPavlis Offline
#9 Vloženo : neděle 28. července 2013 22:08:29 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Svata pravda :-)
PGT V6 Turbo T3/T4
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.