logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Probe při rozjezdu cuká
Morinsmoto Offline
#1 Vloženo : sobota 11. května 2013 19:42:32 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Dobrý den pánové, dnes mi začalo mé P1 GL 2,2 1991 zničeho nic při rozjezdech cukat. Prostě při jedničce a dvojice to cuká jak sviňa. Jak se auto rozjede tak dobrý. Nevíte co by to mohlo být?

Díky Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
Rostakd Offline
#2 Vloženo : sobota 11. května 2013 20:14:47 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Doporucuji skontrolovat podtlakove hadice, filtry, kabely ke svickam, svicky.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Wesker Offline
#3 Vloženo : neděle 12. května 2013 7:29:35 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Neni cukani jako cukani, muze jit od motoru, spojky nebo poloos. S tim uz sem se taky setkal, ze byl vychozeny vnitrni kloub...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
white power Offline
#4 Vloženo : neděle 12. května 2013 9:29:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Začni kabelama ke svíčkám a svíčkama to bejvá asi nejčastější problém.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#5 Vloženo : neděle 12. května 2013 11:33:12 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Děkuji za rady provedu a ještě abych doplnil, auto normálně startuje a třeba na zpátečku jsou i rozjezdy v pořádku ...
P1 2,2L GL 1991
Morinsmoto Offline
#6 Vloženo : neděle 12. května 2013 20:00:57 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Dobrý večer pánové, tak jsem zkontroloval svíčky Ok, kabely Ok, jiskru hážou všechny a pravidelně. Zkusil jsem to projet a pořád cuká jen jsem měl pocit jako by to vždycky na dvojice přestalo po dosáhnutí cca 2500 ot. Jinak jsem těsně předtím měnil lanka zadní brzdy ale to s tím asi nemá co dělat, když je povolená auto jde vpoho rozpohybovat.
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#7 Vloženo : pondělí 13. května 2013 5:30:59 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tuším jak si to kontoloval a musím říct že tahle kontrola je hodně orientační, protože vymontovaná svíčka může jiskřit normálně ale pod tlakem ve válci už jiskru dávat nemusí. To samí kabely, ale ty budou nejspíš OK protože kdyby probíjely tak by si dostal pár kopanců. Předpokládám že vzduchovej filtr občas měníš.

Co kontrolka Check Engine ? svítí nebo ne? pokud ano třeba se jen na chvíly rozsvítí když to cuká tak vyblikej chyby, hodně to napoví kde hledat problém.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#8 Vloženo : pondělí 13. května 2013 6:23:33 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Čau svíčky jsem kontroloval jen tak pohledem po vymontování byly čisté, pak za chodu jsem postupně vytahoval faje a z těch se pěkné jiskřilo. Pravda vzducháč jsem zatím nemněnil ani nekontroloval. Kontrolka se rozvítí při startu, pak zhasne, během toho cukání jsem si toho že by svítila nevšiml. Je nějaký fígl jak ji vyblikat, nebo opravdu musím mít ten analogový voltmetr jak píšou v návodu? Ten bych asi blbě scháněl a ještě mě z návodu není úplně jasný jak se to délá mám tam smotaný popisy pro 4válec a V6. Snad to není spojka, ale to by snad dělalo na všechny kvalty a určitě i na zpátečku (jinak start a volnoběh je perfektní). Díky za rady ...
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#9 Vloženo : pondělí 13. května 2013 6:30:47 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Voltmetr je jedna možnost, jinak se dělá tak že ten drát na kterej bys dával voltmetr tak ukostříš a když otočíš klíčkem do polohy ON tak začne kontrolka Check Engine vyblikávat chyby.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#10 Vloženo : pondělí 13. května 2013 7:08:24 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Super díky za radu, to vše zjednodušší :) Jo a má ta moje herka taky všechny tři typy kódů? klíček na on začne vyblikávat, pak paza začne vyblikávat uložený a pak nastartovat a začne zase vyblikávat? V tabulce pro V6 je to označený O, C, R, ale pro 4válec tam to označení v tabulce není. Díky
PsS : takže to znamená, že oba dráty (z malého STI i z velkého konektoru STO) ukostřím?
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#11 Vloženo : pondělí 13. května 2013 7:42:29 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ukostři jen STI a otoč klíčkem, začne to vyblikávat uložený chyby, když nastartuješ tak to začne vyblikávat aktuální chyby.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#12 Vloženo : pondělí 13. května 2013 8:01:37 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Děkuji a jen abych to nepoplet, myslíš ukostřit vývod z toho malého konektoru? Valkého konektoru si nevšímat? Děkuji
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#13 Vloženo : pondělí 13. května 2013 8:10:31 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
ThumpUp
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#14 Vloženo : pondělí 13. května 2013 10:25:06 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Ještě bych měl poslední dotaz: Tímto se všechny hlášky vyruší (myslím pokud postup zopakuji už se neukáží, dokud nepopojedu a případné chyby se načtou znovu?)? Znamená to vyblikání, že tím vše vyresetuji, nebo reset se dělá jinak? Dík Morinsmoto
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#15 Vloženo : pondělí 13. května 2013 10:40:16 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Když budeš chtít vymazat chaby tak musíš odpojit - na baterce a na 10 vteřin sešlápnout brzdovej pedál (nebo zapnout nšjakej jinej spotřebič) tím se vybije zbytkovej proud v autě a vymažou se chyby z paměti ř.j.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#16 Vloženo : pondělí 13. května 2013 10:50:09 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
To teda znamená, že když mám odpojenou baterku a třeba otevřenej zadní kufr ( vlastně jako by svítí světýlko v kufru), když se hrabu v autě, jsou všechny chyby vymazaný a já musím připojit baterku auto projet (aby se načetly) a teprve pak začít s diagnostikou? Dík
P1 2,2L GL 1991
white power Offline
#17 Vloženo : pondělí 13. května 2013 10:53:45 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
jo
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Morinsmoto Offline
#18 Vloženo : pondělí 13. května 2013 20:09:11 (UTC)
Registrován: 26.11.2011 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: Blansko

Poděkoval(a): 4x
Tak jsem učinil dle rad, zapnul bateriák, párkrát se projel po sídlišti a šel na to. Spojil jsem STI(malý konektor) se zemí a otočil klíčkem na ON a ono nic, kontrolka check engine jen svítila pak otočím klíčkem dál a startér točí motor nechytá. Pak jsem ukostření odpojil zase to samé jen motor na tuk naskočil. V jednom příspěvků jsi psal, že mám ukostřit ten drát co jde do voltmetru a dle návodu je to STO (velký konektor), jenže pak už píšes o STI (malý konektor)...? V návodu píší:STO (velký konektor) do voltmetru, STI (malý konektor)ukostřit. Nemají se teda ukostřit oba?
P1 2,2L GL 1991
vaman Offline
#19 Vloženo : úterý 14. května 2013 5:24:40 (UTC)

Registrován: 08.07.2012 (UTC)
Příspěvků: 215
Bydliště: Morava

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 16 time(s) in 16 post(s)
Morinsmoto tohle by ti mohlo být ku prospěchu - nějaké návody na Probíka http://uloz.to/xHr2DXU8/...obe-navody-schemata-doc . Musíš to samozřejmě stáhnout .
1 user thanked vaman for this useful post.
white power Offline
#20 Vloženo : úterý 14. května 2013 6:31:51 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To je divný že ti to nešlo nastartovavat, já jsem ho párkrát zapoměl odpojit a chvíli jsem s tím jezdil než se mi načetla chyba z lambdasondy a začla na mě protivně blikat kontrolka. Ukostřuje se jen ten malej konektor tuším že je to červenej drát s bílím proužkem. Oba se ukostřovat určitě nemaj, s tím STO jsem se upsal nikdy jsem to s voltmetrem nedělal a nějak jsem si to blbě pamatoval.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.