logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Proba nebo Cougara
JM Offline
#21 Vloženo : středa 8. května 2013 19:15:35 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
JJ ono probe ani s turbem neudela to co ZZR v zakladu - stovku za 3,9 Drool
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
jubileus Offline
#22 Vloženo : středa 8. května 2013 19:27:54 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Nový COUGAR je "novější želvička" -podle mě nevypadá moc jako nějaký tuněný žihadlo ale je to novější a jako takový to má větší naději na přežití než ti naši PROBE draci- bez nějaké zvláštní péče. Těm je potřeba občas věnovat zvláštní péči a (občas něco sehnat na PROBECLUBU)ale na druhé straně já osobně mám radost, že se kastle Probe objevovaly na různých FUNNY CAR a různých drakstrech. Ale prakticky je pro bezstarostný život COUGAR asi pohodlnější volba.
PROBE vypadá bez nějakýho dalšího zásahu -bez tunningu sportovně ale čas běží a tak je složitější to "dokázat udržet v provozu". Naštěstí to nestojí žádný ranec peněz oproti jiným "fárům" (ve stejné kategorii). A PROBECLUB pořád funguje.
Ale na fordklubu je spousta dalších PROBE. Takže Probe žije-je jich víc , než si myslíme.
Avšak ten COUGAR bude asi drašší a na vzhled je to proti PROBE taková chudinka.(říkám na vzhled-zatím nezávodím). Možná je lehčí, má menší obsah(horší zvuk přes výfuk), víc musíš řadit a hrčet s motorkem -( to u P1 při 50km šlápnu při 5ce na plyn a za chvíli už stromy okolo utíkají jako při vzletu letadla panely na letišti.
PROBE je prostě pouťová atrakce. Jednou sice skončí ale zatím je jich dost.


Tak jsem se s PROBE teď tady sice POMAZLIL ale jednou , doufám si sednu do své CORVETTE- kačera z 77 a při odpichu budou kola zvětšovat průměr. Tak jsem si zase zakecal ale PROBE je prostě PROBE a já jsem u toho.

Dělá mi radost, protože mě pouze za 10 let jen potrápil rozdělovač a smuchlaný levý přední blatníček.

Každý,kdo ho viděl, tak mi říkal, že až ho budu prodávat tak ať si vzpomenu ale mě dělá stále takovou radost (nejezdím sice denně)-víkendový provoz ---------- že je to pro mě auto číslo 1.

Dnes jsem čuměl od spoda na dveře a ty lemy jsou jako nový-žádná rez, jen origo lesklý lak- nechápu.

I v zimě občas jezdím. Ale ono to mý jezdilo jen 6 let v USA a pak bylo u chlapa v garáži, co jezdil Trabantem-skutečně jo , a pak jsem ho koupil já a má se u mě 10 let jako v bavlnce(za ten blatníček se mu omlouvám). Já jsem za PROBE ale jsem šílenec co ho má-nic nestojí a je to žihadlo. Podle mě COUGAR není "žihadlo"- čistokrevný USA ale službu udělá-----------záleží na tom, jak chceš aby tě okolí v tom autě vidělo--to je vše. Dá se jezdit v čímkoli. Ale tuším, že se ptáš jestli COUGAR bude stejný jako PROBE. Já si myslím, že rozhodně nebude a bude možná i o dost drašší. Tak se na mě nezlobte, že jsem zase spisovatelThumpUp
jubileus Offline
#23 Vloženo : středa 8. května 2013 20:16:04 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Teď čtu ten můj příspěvek, jak se to chytlo a vidím, že přesedláváme na motorky.
Já sice taky , na takovou motorku přesedlávám ale má jen 500VA a rozhodně nemá 100 za 3,5.

Jsem elektrikář(ale to je už jasný) a tak jsem si zelektrifikoval kolo.

Zatím bomba--motor 500VA(protože nemá žádný převody, je sice težší (než ty klasický ale nelituju) má větší "krouťák" Celá přestavba se vejde do 11 tis. a mám z toho dobrý pocit. Jestli baterie vydrží polovinu , co garantují--tak to stojí za to.

Jezdím do 5 km na ryby a nebo k rodičům (na to potřebuji PROBE a nebo tu CORVETU) abych tam byl hned - a to se vyplatí.

Kolo je alternativa, to moje rozhodně teď jezdí jako moped, na 25 km - bez jedinýho šlápnutí - bez technické, bez značky, bez řidičáku (zatím mám), -------ujede 30 km bez jedinýho šlápnutí--pro mě příjemné--ráno, když mám jet na ryby(o víkendu) se mi prostě nechce --ale kolo jede i 40km/hod--a to samo-,
Prostě zase další ZÁZRAK. Není to levný-- ale už to není tak drahý, jak to bylo nedávno.

Jak se naseru tak vyrobím reaktor s plutoniem - na kolo Laugh Flapper Love ThumpUp
lishaack Offline
#24 Vloženo : čtvrtek 16. května 2013 15:38:51 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Kucí, zdravím, sem tu nový. To jen tak na úvod :)
Co se týká sporu COUGAR vs PROBE, mám k tomu následující subjektivní poznatky:
- uchcávám si z mrkaček a nejvíce z Probe mrken a 323f BG mrken, dodnes oba tyhle vozy považuju za porno designu devadesátých let
- Probe je pro mě nejkrásnější Mazda pod sluncem :-) Né, prostě má skvělý design a má tu výhodu (ford fandové, prosím, neuražte se..) že ho ve Fordu nestačili znásilnit pod kapotou.. Tepe tam starý dobrý žaponec a to je jasný plus jako kráva (P.S.: Motor FS2 jsem už jednou měl v 626 a chrochtal sem blahem, otec měl stejnou jenom v hatchbacku a taky spokojenost)
- Cougar se mi celkem líbí po stránce designu, ale mám takový dojem, že už nemá takovou duši..

To je tak za mě, samo že nikomu neberu lásku k Fordu či ke Cougarovi, ale pro mě je jasný vítěz Probe... Jo a hlavně Probe druhé generace :-))
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

probeles123 Offline
#25 Vloženo : pátek 17. května 2013 2:07:01 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

ja si myslim že cougar si na sportáka jen hraje u probe to de poznat je to placka prostě ale cougar ne ten je spíš na krásu a phodlí vždit to je podstatě mondeo MkIICool Cool
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
Bladzej Offline
#26 Vloženo : pátek 17. května 2013 19:43:38 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Cougar ani omylem. Už jen od pohledu to na mě trochu působí jako KAčko sprskané s Mondeem...
Kdykoliv Cougara vidím, nenadchne mě opticky... Do jízdních vlastností nemohu strovnávat, ale to auto pro mě nemá duši.

Vždyť Probečko má mrkačky Drool


tl;dr stotožnuji se s lishaackem :) dodávam ještě mrkačky ze Silvie s13 :)
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Renni Offline
#27 Vloženo : neděle 19. května 2013 22:39:20 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
srovnáváte nesrovnatelný... to samý jako bych srovnával: Ford GT nebo Ford GT...?/to je aspon stejnej ročník 93.. /

RollEyes RollEyes RollEyes
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Wesker Offline
#28 Vloženo : středa 3. července 2013 19:56:08 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
No jo, FORD GT je legenda :) Motor preplnovany kompresorem, POWERED BY FORD, vyska 100 cm... zbrojni prukaz na takove auto :)
Navod na vyrobu Cougara: Zaridte si vrtulnik, jeden betonovy panel odpovidajicich rozmeru a vahy a jedno novejsi Mondeo. Postup je nasledovny: zaparkujte Mondeo na velkem parkovisti idealne v noci u Tesca, zahaknete panel pod vrtulnik a vylette s nim do odpovidajici vysky a pustte ho na Mondeo(budouciho Cougara) Cim vetsi vyska to bude, tim placatejsi Cougar :)- To sem nekde slysel a libilo se mi to :)
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.