2 aviatikmates:
Já vím, že se do auta investují nějaké peníze (pneu jak píšeš atd.)
Ale vem si, že toto konkrétní Probe, když nemá zaplacenou eko daň (10.000,- v tomto případě) plus 10.000,- co za něj chceš, tak jsi na 20.000,- a to nepočítám cestu (jsem z Ostravy - tak si to spočti) a další věci, které na autě budou potřeba udělat (jistě není 100%ní - takže možná brzdy, možná klouby, možná ramena, možná ruční brzda, určitě ta klíma - každopádně nebude stačit jen naplnit, možná COKOLI DALŠÍHO).
Pak vem v úvahu to, že auto nemá ani slušný lak (ten černý spodek, ty lemy atd.), pak co to zrcátko spolujezdce??? - takže ve finále se dostaneme na cenu, která je více než šílená, aby to auto bylo zase hezké, ale hlavně plně funkční. A to jsem ještě ani neviděl fotky interiéru a kufru - kdo ví, co bude tam (díra v sedačce např., chybějící či polámané plasty atd.) To se taky neopraví zadarmo!
Bohužel, i když dle mého soudu jsou to skvělé stroje (který jiný idiot na světě by si koupil 31x Probečko???) tak jejich cena je krutě nízká... :o(
Podívej, já tě nenutím mi to auto dát za 6.000,- - to opravdu v žádném případě. Nabídl jsem to pouze jako podlě mě velmi slušnou alternativu k tomu tvému infu, že ho jinak vezeš na vrakáč... ;o)
Takže když ho prodáš za 10.000,- tak ho prodáš za 10.000,- a je to tvé právo - nehádám se. Věřím, že máš k autu vztah atd.
ALE, pokud bys ho měl skutečně vézt na vrakoviště - věř mi, že by pro tebe bylo mnohem výhodnější vzít mých ´usmrkaných´ 6000,- ;o)
Nejvýhodněji pro tebe by bylo to autí rozdělat na díly - ale upřímně, není to škoda???
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb