Vypadá to, že budou buď rozházené rozvody, zapalování a nebo špatná elektroinstalace. Rozhodně to bude něco co se týká dodávky paliva, elektroniky a zapalování. Je to už starý auto a může být u něj narušená elektroinstalace a to může mít vliv na plynulý chod motoru. Jednotlivá čidla třeba můžou špatně odpovídat, nebo odpovídají mylně. Řídící jednotka dostává mylné informace a špatně vyhodnocuje tyto parametry a tak i zapalování a řízení směsi nefunguje. Jednou sem se setkal u Renaultu Megane 1,6 benzin Coupé s tím, že vynechávalo zapalování. Auto jelo na tři válce, semtam se zapojil čtvrtý. Napojil jsem auto na diagnostiku a nic, auto čisté. Tak jsme to s elektrikářem začali procházet a po delším zkoumání, jsme zjistili, že je rozkousaný jeden kabelový svazek od myší. Nebylo to úplně rozkousané, jen tak napůl. A chyba byla na světě. Tenhle typ závad je jeden z nejhorších, protože diagnostika nic neukáže, ale auto stejně nejede tak jak má. Klasicky vyměníš půlku všech dílů a nakonec zjistíš, že to byla nějaká píč...na, např. prodřený vodič, špatný snímač atd. Jako první bych zkontroloval všechna čidla, přívod paliva, zapalování a až po vyloučení běžných věcí bych se pustil do kontroly toho nejhoršího a to je elektroinstalace a prohlídka jednotlivých svorkovnic.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg
Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN