logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky<12
Probe II 2,5 V6
Thullo Offline
#21 Vloženo : čtvrtek 28. března 2013 16:09:08 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hmm takže tlaky na válcích jsou OK - vyměnily se kabely ke svíčkám a z počátku to vypadalo, že je vyhráno - dokud se motor zase nezahřál. Takže jsem zatím ještě nechal vyměnit rozvodový řemen a uvidíme, co bude dál následovat...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Thullo Offline
#22 Vloženo : čtvrtek 4. dubna 2013 13:03:20 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Mno, takže rozvody vyměněny - závada přetrvává... :o( už mi to fakt hlava nebere :o( nejdříve vyměním ještě palivový filtr - jestli není přicpaný. Pak to zkusím vzít na diagnostiku - taky před tím vyměním ještě váhy vzduchu, neb ty dvě, co byly k autu - nevím 100% že jsou OK a nakonec mě napadlo, dát změřit tlaky palivové pumpy... je to celé nějaké divné. Auto jede, normálně se dá vytočit k 8.000 ale jak dám kick down, tak střílí do výfuku a dusí se :o(
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DannyW Offline
#23 Vloženo : čtvrtek 4. dubna 2013 21:26:52 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
a VRISy jsou funkční? Pokud vím, tak to jsou klapky v sání, které se různě otevírají při různých otáčkách. Že by třeba zůstala některá zavřená - dá míň vzduchu než počítá jednotka a přidusí se to...Confused
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Thullo Offline
#24 Vloženo : pátek 5. dubna 2013 6:18:43 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 DannyW:
Vyzkoušíme tzv. papírkovým testem :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DannyW Offline
#25 Vloženo : pátek 5. dubna 2013 23:24:48 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
to by mě zajímalo jak BigGrin taky bych si je pak prověřil Wink
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
Thullo Offline
#26 Vloženo : sobota 6. dubna 2013 6:27:58 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Je to sranda - ti to nekdy ukážu :o) už jsem to dělal Lubošovi na Kameni :o) je to primitivni, až to bolí :o) ale jak tak u tohohle přemýšlím, tady Vrisy budou OK, neb to dělá i při nízkých otáčkách, ale jen při KICK DOWNu...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DaPavlis Offline
#27 Vloženo : sobota 6. dubna 2013 11:15:03 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Pokud mas vsechny 3 klapky v sani opravdu vpohode a strili ti do vyfuku tak bych zkusil vymenit RJ,pripadne zkontrolovat funkcnost rozdelovace+kabelu+svicek
PGT V6 Turbo T3/T4
DaPavlis Offline
#28 Vloženo : sobota 6. dubna 2013 11:16:20 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Stejne to bude nakonec nekde nejake cidlo Crying
PGT V6 Turbo T3/T4
Thullo Offline
#29 Vloženo : sobota 6. dubna 2013 13:36:45 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Rozdělovač OK, Kabely NOVÉ, Svíčky NOVÉ :o( leda RJ (ale tim to nebude, spíše to čidlo nějaké, nebo vstřiky, nebo já nevím)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DaPavlis Offline
#30 Vloženo : pondělí 8. dubna 2013 12:00:26 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nejsem na to odbornik ale pokud ti strili do vyfuku tak se ti smes nestiha ve valcich spalovat,takze cely palivovy system by mel byt OK ne ?
Pokud mas vsechny tlaky a VRIS ok tak by mel byt i privod smesy vzduch/benzin ok.
Takze jedine nejake cidlo ktere nestiha rychle reagovat.

Mrkni se na blok sani,ze spoda jestli mas ty vakuove nadobny, ktere vedou na VRIS 2, vpohode.A vzadu jestli tam nahodou neni neco rozpojene.To by ti ty klapky pomaleji reagovaly a mohlo by to mit nasledek spalovani benzinu ve vyfuku.

Vcem spociva ten papirkovy test ? Blushing
PGT V6 Turbo T3/T4
Thullo Offline
#31 Vloženo : pondělí 8. dubna 2013 13:59:31 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 DaPavlis:
Dnešní zjištění - za studena to jede NORMÁLNĚ :o(

Papírkový test spočívá v tom, že když je VRIS zavřený, tak se jeho konec dotýká takové osičky - ty ho odklopíš a dáš tam papírek (na oba dva VRISy) ten tam drží, neb to tlačí pružinka :o) no a když se VRIS za jizdy otevře, papírek tam pak už není :o) uletí... pokud se neotevře, tak je tam papírek i po jízdě a problém je v neotevírání VRISu :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
probeles123 Offline
#32 Vloženo : pondělí 8. dubna 2013 15:53:27 (UTC)

Registrován: 18.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 128
Bydliště: Most

to thullo tak je asi nebude čidlo no to bude neco jinýho je to zvláštní
2.0 16v červeňásek EX
2.5 V6 znovuoživen EX
Renni Offline
#33 Vloženo : pondělí 8. dubna 2013 18:09:29 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Vypadá to, že budou buď rozházené rozvody, zapalování a nebo špatná elektroinstalace. Rozhodně to bude něco co se týká dodávky paliva, elektroniky a zapalování. Je to už starý auto a může být u něj narušená elektroinstalace a to může mít vliv na plynulý chod motoru. Jednotlivá čidla třeba můžou špatně odpovídat, nebo odpovídají mylně. Řídící jednotka dostává mylné informace a špatně vyhodnocuje tyto parametry a tak i zapalování a řízení směsi nefunguje. Jednou sem se setkal u Renaultu Megane 1,6 benzin Coupé s tím, že vynechávalo zapalování. Auto jelo na tři válce, semtam se zapojil čtvrtý. Napojil jsem auto na diagnostiku a nic, auto čisté. Tak jsme to s elektrikářem začali procházet a po delším zkoumání, jsme zjistili, že je rozkousaný jeden kabelový svazek od myší. Nebylo to úplně rozkousané, jen tak napůl. A chyba byla na světě. Tenhle typ závad je jeden z nejhorších, protože diagnostika nic neukáže, ale auto stejně nejede tak jak má. Klasicky vyměníš půlku všech dílů a nakonec zjistíš, že to byla nějaká píč...na, např. prodřený vodič, špatný snímač atd. Jako první bych zkontroloval všechna čidla, přívod paliva, zapalování a až po vyloučení běžných věcí bych se pustil do kontroly toho nejhoršího a to je elektroinstalace a prohlídka jednotlivých svorkovnic.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Thullo Offline
#34 Vloženo : středa 10. dubna 2013 6:45:13 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Renni:
No, svazek elektroinstalace to asi nebude, neb jak říkám, za studena jede NORMÁLNĚ - taže kdyby to někde bylo narušeno, dělalo by to pořád (si myslím) - spíše to vidím nějaké čidlo.

Palivák vyměněný - dělá to stále totéž - jen je mi záhadou, že až po zahřátí motoru :o(
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Renni Offline
#35 Vloženo : středa 10. dubna 2013 9:33:31 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
2Thullo:problem s teplotou bývá většinou naopak/za studena dusí se,netáhne atd../ale je fakt že např. můj/současný/startér za studena cvaká a funguje,a po zahřatí,resp.zahřátí motorového prostoru-nefunkční!/což je na benzínce prdel docela/nejde o žadnej posunutej pastorek že bych šoupnul autem atd./Možná nesouvisející příklad,nicméně v principu se tam třeba po zahřátí něco roztáhne at už cokoliv a jsi v háji..
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Andrew Offline
#36 Vloženo : středa 10. dubna 2013 10:33:23 (UTC)

Registrován: 22.09.2009 (UTC)
Příspěvků: 329
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 3x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
K tomu elektrickému vedení, když se na to podíváš z více Fyzického hlediska tak při zvyšujícíse teplotě má každý vodič větší odpor.
Tedy pokud tam máš někde skřípnutý důležitý kabel který už vede třeba jen na 2 - 3 vlákna tak když se zahřeje může se jeho vodivost nezanedbatelně snížit + to co psal Renni.
Jen teorie a nejspíš to je blbost, ale mohlo by to tak být. Každopádně to by jsi asi poznal tak že by se toto místo ještě více pálilo.
2,2 GT -ex, 2,5 V6 r.95
Thullo Offline
#37 Vloženo : pondělí 22. dubna 2013 10:43:48 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Tak a je to vyřešeno :o)

Chyba je jena pouze v rozdělovači - asi nějak probíjí, ale ani palec, ani víčko - nejspíše střeva jsou nějaké choré... jak je vlhko, tak ani nenastartuje - to mi dělalo u 13ky kdysi a bylo to jen víčko - tady ne - vše vyzkoušeno a ani prd. Takže sháním nový rozdělovač KF34 jestli někdo máte :o)

Děkuji Kiwimu za zapůjčení rozdělovače - bez něho bych to zase hnal do servisu a laboroval ZBYTEČNĚ co s tím je...
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Renni Offline
#38 Vloženo : pondělí 22. dubna 2013 18:49:17 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
dusí se-střílí do výfuku-za studena jede normalně atd... to nechápu co má tohle všechno společnýho s rozdělovačem???Pokud je rozdělovač v háji nebo načnutej tak většinou už nenastartuješ a hlavně už nepojedeš ani za tepla ani za studena..No tak hlavně že je vyřešeno.
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Thullo Offline
#39 Vloženo : pondělí 22. dubna 2013 19:54:15 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Renni:
Do dnešního dne jsem si to myslel PŘESNĚ, jako ty! Taky to nechápu - prostě se vyměnil rozdělovač a auto vystřelilo jak nic - i video jsem natočil - najednou z něj byla raketa jak sviňa. Pak jsem tam dal zpět půvoní rozdělovač a zas bylo to dusení se - tak jsem přehazoval PALEC, VÍČKO ale furt totéž... On bude někde nějak probíjet - a když je vlhko, tak vůbec nenastartuju :o) takže hledám už nový a bude to zase v pohodě - jen ta cena :o(
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
DaPavlis Offline
#40 Vloženo : pondělí 22. dubna 2013 22:38:26 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak precijenom rozdelovac Smile Uz se tesim na fotky po "udrzbe" Razz
PGT V6 Turbo T3/T4
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (19)
2 Stránky<12
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.