logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Objem ničím nenahradíš
white power Offline
#1 Vloženo : úterý 29. ledna 2013 16:28:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zrovna si čtu info o novým Golfu s motorem 1,4TSI http://www.novinky.cz/au...di-ceske-auto-roku.html kterej má podobný výkonový hodnoty a hmotnost jako Probe 2,2Gt až jsem se dostal k hodnotě zrychlení OhMyGod který mě dost překvapilo že je tak mizerný. Ne že bych chtěl někdy golfa, pro mě je auto vyrobený na špatným kontinentu Cool ale jako porovnání docela dobrý.

Golf:
výkon: 103Kw (140 Hp)
krouťák: 250Nm
zrychlení 0-100: 11,2s
hmotnost: 1270Kg

Probe:
výkon: 108Kw (148Hp)
krouťák: 260Nm
zrychlení 0-100: 7,5s
hmotnost: 1301Kg
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Diablo V6 Offline
#2 Vloženo : úterý 29. ledna 2013 21:01:36 (UTC)

Registrován: 26.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 204
Bydliště: Děčín

Poděkoval(a): 5x
Taky jsem na to koukal že ten Golf ma stejný výkon jako můj VulcanBigGrin BigGrin Nejlepší je když pak potkám nějaký auto s podobným motorem třeba v kopcích, tam je pak krásně vidět jak ten motor nemá sílu a nejede. Tyhle překonovaný malý objemy nemají vůbec žádný smysl. A to že ty motory budou mít výdrž tak 50-60 tis km ani nemluvím. Zkrátka jak píšeš: OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ!ThumpUp
Ford Probe 3.0 V6
Škoda 120L 1.3
Honda XRV 750 Africa Twin
Mik Offline
#3 Vloženo : středa 30. ledna 2013 19:22:26 (UTC)

Registrován: 23.01.2013 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: MOST

Poděkoval(a): 6x
Absolutni souhlas neni nad poradny motor sedel jsem uz v hodne rozdilnejch autech povedlo se mi primy srovnani
Opel kadet cabrio R.v.87 2.0Gsi kompletni tuning motoru ostra vacka kovane pisty snizena hlava spotovni vstriky cerpadlo s vetsim prutokem a kdovi co jeste proste frajer co to delal delal to na srazy hlavne na sprint koupil sem ho za par babek kdyz mu dosli prachy vzali jsme ho na brzdu a s velkym ocekavanim jsme cekali co to ukaze vysledek byl zajimavej z puvodnich cca 115kw jsem namerili 160KW coz je uctyhodna hodnota lital paradne fakt neuveritelna raketka skoro nic to nevazilo a melo to brutalni vykon ale kdyz jsme prijeli na sraz a prvni sprint proti nam Audi A8 2.8FSI R.V 2009 ktera mela na papire 154kw zadna uprava vse original ale byla o hodne tezsi nez ten nas kadour rikali jsme si ze ji napraskame aspon na rozjezd kdyz uz ne na celej sprint Panove dostali jsme tak naprdel hned od cary ze si to nikdo neumi ani predstavit videl jsem z audiny jenom zadni svetla od cary az k care 4 valec proste nikdy nebude schopnej konkurovat V6 a je jedno jakej zasah do nej bude udelanej a vubec nechci ani premyslet o tom co by s nama udelala audi A8 6.0 w12 quattro nebo S8 quattro ktere maji na papire schodne 331KW coz je uctyhodnych 450HP proste poradny auto zacina a konci u motoru a OBJEM NICIM NENAHRADIS.....
2.0 16V
Sem ten kreten co te predjel z prava...
Matoprobe Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 31. ledna 2013 22:42:48 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
musim byt v tomto inaci jak vy :-) ako viete vlastnim HONDA civic 1,6 Vtec mam tam ostre vacky znizena hlava vecsie vstreky / regulator tlaku paliva , vecsie sanie na brzde som nebol ale v papieroch je 118Kw.

bol som na zraze na sprinte prvy start som mal z Octavia Rs 1,8, ta sa tusim ani nerozbehla ked ja som bol na konci no potom vedla mna zastavilo BMW stara 530 asi coz ma urcite viac ako 118Kw. na rozbeh som ho stratil to turbo ho koplo dopredu dost rychlo no ked som sa uz dostal na 8tis otacok tak som ho dobehol a vyhral aj ked len o 0,7 s. tym chcem povedat ne kazde auto musi mat mohutny objem aby bolo dobre :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#5 Vloženo : pátek 1. února 2013 6:48:45 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
To taky nemůžeš zase porovnávat motokáru s 530 BMW který má skoro 2 tuny a určitě nemá turbo pokud to nebyla nafta a v tom případě se není čím chlubit, nehledě na to že to BMW bude jezdit pořád s původním motorem v době kdy ty už budeš dělat třetí generálku, takže u mě pořád vyhrávaj velký motory.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaPavlis Offline
#6 Vloženo : úterý 5. února 2013 22:11:08 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Neco na tom objemu bude...Glare i kdyz...

Koupili jsme stareho megana coupe rv. 98. Je to 2litr 8ventilka tusim 115koni v zakladu bez uprav (ted uz to bude mit urcite mene).Je asi o 50kg lehci nez probe a dnes docela rozsekalo nase klubove B&W...Crying ktere jak vsichni vime je uz poladene a ma 170-180 koni ?

Na kazdy kvalt mu ten megan ujizdel Blushing ...docela jsem cumel.Megani se osazovali i s 2.0 16v a ten by stim probeckem zatocil slusne :-(

Je to jenom takova poznamka ze dnesniho dne...
PGT V6 Turbo T3/T4
Thullo Offline
#7 Vloženo : středa 6. února 2013 6:09:47 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 DaPavlis:
No, někdy ti objem nepomůže, když máš poruchu mezi sedačkou a volantem :o) čímž nechci říct, že to tak bylo v tomto případě - ale tohle by se dít nemělo... ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
white power Offline
#8 Vloženo : středa 6. února 2013 7:54:24 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jak Thullo, tam je určitě něco špatně.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaPavlis Offline
#9 Vloženo : středa 6. února 2013 10:38:57 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
To neni chyba ridice (jelo se vicekrat) ale auta ( o hodne sirsi pneu, po chvili bylo z motoru slyset zajimave cvakani,jakoby nejaky ventil mel dost)

Crying
PGT V6 Turbo T3/T4
white power Offline
#10 Vloženo : středa 6. února 2013 12:17:55 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Známej měl taky megana cupe 2,0 16V a při sprintu jsem s ním neměl problém, to samí s Calibrou 2,0 16V, to už se nedá říct třeba o sprintu s Thullem, Takže pokud B&W má problém s 8V meganem tak by měl navštívit servisáka protože má motor před smrtí, široký kola zas takovej vliv nemaj.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 21. února 2013 21:52:00 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jediny kdo umi udelat maly obsah s velkym vykonem je Honda. Tyto nemecke sracky daji maximalne 100000 km a to mozna ne. Je to jak sportovec a steroidy, ma sice silu, ale brzo to s nim sekne...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Matoprobe Offline
#12 Vloženo : sobota 23. února 2013 9:51:11 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Wesker presne mam hodnu co ma nabehanich 49 tisic a uz pri pridany plynu dymy jak diesel :-) ale nerobim si z toho nic kupil som Turbo prestavbu a uvidim kolko este vydrzi z turbom pri tlaku len 0,8 potom budeme moc hovorit otom ako sa da prelomit to vase objem nicim nenahradis :-).... PS:audi 80 2,5 to natrela camaru 6 litru :-)
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
white power Offline
#13 Vloženo : sobota 23. února 2013 19:45:45 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
vím naprosto přesně jak to turbo v tý Hondě dopadne

Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bladzej Offline
#14 Vloženo : sobota 23. února 2013 20:10:03 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
WP: spíš vím jak dopadne motor v tý Hondě :)
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
white power Offline
#15 Vloženo : sobota 23. února 2013 20:12:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
JJ tak jsem to myslel jen sem to napsal blbě. Blushing
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#16 Vloženo : neděle 24. února 2013 13:13:17 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
jak by mal dopadnut?? ja myslim ze to v phoode prijme kedze som videl uz minimalne 5 hond co ma turbo a majitel vravi ze dal natom uz vyse 100 tisic KM.
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
DannyW Offline
#17 Vloženo : neděle 24. února 2013 14:15:50 (UTC)

Registrován: 28.06.2009 (UTC)
Příspěvků: 474
Bydliště: Karviná / Třinec

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
ale však píšeš, že při nájezdu 50 tis. ti to kouří jak lokomotiva, tak co ti to asi udělá, když to protlačíš turbem? Confused
Probe GT 2,5 24v,´93 Silver metalic
Stříbrňák
BMW 530d touring E39 '02
white power Offline
#18 Vloženo : neděle 24. února 2013 21:21:25 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Původně odesláno: Matoprobe Jdi na citovaný příspěvek
jak by mal dopadnut?? ja myslim ze to v phoode prijme kedze som videl uz minimalne 5 hond co ma turbo a majitel vravi ze dal natom uz vyse 100 tisic KM.


Určitě jde motor na hondě vyturbit a taky jich po světě spousta vyturbených jezdí, ale určitě je jich víc kterým se propálily písty, ulítaly ojnice a podobně, a věřím tomu že ani jedna přestavba na turbo která spolehlivě funguje nestála 600 Eur ale min. 10x víc.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Matoprobe Offline
#19 Vloženo : pondělí 25. února 2013 21:50:21 (UTC)

Registrován: 17.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 459
Bydliště: Trnava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
ved ja to uz mam raz upravovane je tam sada Skunk vacky objednane Kovane piesty za 380eur a ojnica myslim vydrzi ten maly tlak 0,6 max 0,8 vstreky su tam tiez o stupen vecsie + mam Tlakovi regulator co tlaci do motora palivo pod 3 barmi
Ford Probe 2.2 GT 89,Red----> renovacia
Bladzej Offline
#20 Vloženo : úterý 26. února 2013 6:51:04 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Dávat turbo na motor, kterej neni v pořádku, je jeho rychlá smrt. Sám píšeš že kouří jak nafta.

Dále se nezmiňuješ o řídící jednotce. Se sériovou tě chci vidět jak to odladíš, aby to mělo odpovídající směs. Ale přeji hodně štěstí. ThumpUp
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.