Mám sice P1 non turbo ale problém vypadá podobně.
Než jsem na to přišel tak jsem měl vyměněno už skoro všechno.
Nakonec se ukázalo,že problém dělaly kontakty(nástrčné objímky),které jsou nastrčeny na kontakty HALLOVA ČIDLA- v případě P1 v rozdělovači.Bez dobrého kontaktu,který při tvorbě výboje pro svíčku(funkce autotransformátoru)neproběhne "šupa" a na konci vinutí cívky prostě napětí pro svíčku není.
Navrhuji očistit,případně trochu "pokroutit"tyto kontakty aby k sobě chtěly za všech okolností.Ono asi za ta léta střídání se teplot a reakce pokovení těchto kontaktů dochází k těmto "vaklům" a pak se zapalování nekoná.
Taky mě to vypeklo na "nejlepší" křižovatce ve městě.
Auta se sice trochu liší ale princip zapalování je u obou typů stejný.
Opravě zdar