logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Tocilo ale nechytalo 2.0 16V
Mik Offline
#1 Vloženo : středa 30. ledna 2013 18:53:10 (UTC)

Registrován: 23.01.2013 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: MOST

Poděkoval(a): 6x
Takze dneska sem nalozil rodinku a vydali jsme se s probijeckou do Mostecke nemocnice na kontrolu se synem celou cestu cca 16km vse v pohode kdyz sem prijizdel na parkoviste rozsvitila se kontrola motoru a auto chciplo... Nebyl sem schopnej to znova natocit. Tocilo krasne a rychle ale ne a ne chytnout tak prislo krizove reseni neboli ,,Rudy kod" vytocil jsem Thullovo cislo a doufal jsem ze bude mit cas a dostane nejakej genialni napad jak auto rozjet
Samozrejmne Thullo nezklamal poradil mi a ne malo padlo nejaky narazovy cidlo cerpadla jak overit funkci podavaciho cerpadla a podrobny navod na to jak vyzkouset spravnou funkci rozdelovace, s diky sem zavesil a sel sem na to kdyz jsem vyzkousel uplne vsechno co mi Thullo poradil ze zoufalosti jsem si zavolal znamymu o kandak naturalu privezl beno nalili jsme to tam jednou sem startoval nechytlo ale podruhy netocil ani 2 vteriny a chytnul zjistil jsem ze mi vypadla dioda na rezerve nadrze a protoze momentalne zkousim spotrebu etanolu byl sem uplne na dne nadrze....

Nerad se tim chlubim ale myslim ze to sem patri i kdyz vim ze od mnohych z vas sklidim posmesny komenty proste se stalo. Spis nez technicke problemy me prekvapila ochota a podrobny popis moznych zavad i s vyzkousenim a rychlo vyresenim od Thulla...
Jsem rad ze to tu chodi jinak nez na ostatnich forech a ze jsou tu lidi jako Thullo vzdy ochotny a pripraveny pomoc....

Takze Diky Thullovi
2.0 16V
Sem ten kreten co te predjel z prava...
Thullo Offline
#2 Vloženo : středa 30. ledna 2013 19:11:49 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Tak dost chvály, už se moc červenám a začínám si o sobě moc myslet :o)

Ale FAKT je ten, že na BENZÍN jsem si mohl vzpomenout taky - neb stejnou situaci jsem zažil s 2,2 Turbem :o) bylo to po opravě vaste gatu a najednou auto začalo cukat - přestalo táhnout a pak už zdechlo a nešlo natočit... No, opravil to kanystr s benzínem - ale až ve finále :o) TAKŽE, dnes jsem se znovu přiučil a sice, že jako první VŠEM od nynějška radím - NATANKUJTE a pak až to ostatní :o) Někdy jsou závady skutečně jen banální (když teda nejsou mezi sedačkou a volantem - což se taky někdy stává) :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
1 user thanked Thullo for this useful post.
Mik
Tomio007 Offline
#3 Vloženo : středa 30. ledna 2013 19:45:19 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Thullo když může tak pomůže. I díly prodává za pakatel,jen aby kupující měl radost. Už je málo takových lidí jako Thullo
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Mik Offline
#4 Vloženo : středa 30. ledna 2013 22:07:47 (UTC)

Registrován: 23.01.2013 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: MOST

Poděkoval(a): 6x
Souhlasim s tebou Tomio007 s Thullem mam jen ty nejlepsi zkusennosti
a k tobe Thullo jeste jednou dikBigGrin
2.0 16V
Sem ten kreten co te predjel z prava...
Mik Offline
#5 Vloženo : středa 30. ledna 2013 22:08:55 (UTC)

Registrován: 23.01.2013 (UTC)
Příspěvků: 98
Bydliště: MOST

Poděkoval(a): 6x
Původně odesláno: Thullo Jdi na citovaný příspěvek
Tak dost chvály, už se moc červenám a začínám si o sobě moc myslet :o)

Ale FAKT je ten, že na BENZÍN jsem si mohl vzpomenout taky - neb stejnou situaci jsem zažil s 2,2 Turbem :o) bylo to po opravě vaste gatu a najednou auto začalo cukat - přestalo táhnout a pak už zdechlo a nešlo natočit... No, opravil to kanystr s benzínem - ale až ve finále :o) TAKŽE, dnes jsem se znovu přiučil a sice, že jako první VŠEM od nynějška radím - NATANKUJTE a pak až to ostatní :o) Někdy jsou závady skutečně jen banální (když teda nejsou mezi sedačkou a volantem - což se taky někdy stává) :o)


Tak tahle zavada byla presne mezi sedackou a volantemBigGrin
2.0 16V
Sem ten kreten co te predjel z prava...
tomas3 Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 31. ledna 2013 22:03:57 (UTC)

Registrován: 11.01.2013 (UTC)
Příspěvků: 11
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 2x
Take souhlasím, že takových lidí už je na světě málo a zaplať za ně, že ještě jsou.
Marián Offline
#7 Vloženo : sobota 2. února 2013 18:41:25 (UTC)

Registrován: 22.05.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Světec

To já už řeším delší dobu, točí ale nechytá. Benzín tam mám. Točí sice krásně ale když nechce chytnout, zjistil jsem že mi nejde jiskra na svíčku. Měl jsem to na diagnostice, ta nic neukázala, nikde žádný elektronický problém. Imobilizér je v poho a odzkoušeno. měl jsem z toho hlavu v pejru samý pokus omyl. Dělalo mi to docela dost často. A když jsem si řekl že se do toho pořádně vrhnu to zjistit, chytá jak kdyby sjelo z linky, už to vidím že když to budu nejvíc potřebovat tak mě zklame, třeba až v květnu povezu svou milou do porodnice.
Jeník Offline
#8 Vloženo : sobota 2. února 2013 18:49:42 (UTC)

Registrován: 01.07.2011 (UTC)
Příspěvků: 101
Bydliště: Písek

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Původně odesláno: Marián Jdi na citovaný příspěvek
To já už řeším delší dobu, točí ale nechytá. Benzín tam mám. Točí sice krásně ale když nechce chytnout, zjistil jsem že mi nejde jiskra na svíčku. Měl jsem to na diagnostice, ta nic neukázala, nikde žádný elektronický problém. Imobilizér je v poho a odzkoušeno. měl jsem z toho hlavu v pejru samý pokus omyl. Dělalo mi to docela dost často. A když jsem si řekl že se do toho pořádně vrhnu to zjistit, chytá jak kdyby sjelo z linky, už to vidím že když to budu nejvíc potřebovat tak mě zklame, třeba až v květnu povezu svou milou do porodnice.

tohle si myslim že bude dělat rozdělovac, nemusí ale asi je to nejpravděpodobnější.. někdy v pohodě jindy to nechce chytnout až nakonec odejde uplne a v tu nejhorsi chvili no..
Ford Probe 2.5 V6 ´97
jubileus Offline
#9 Vloženo : neděle 3. února 2013 10:36:18 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Mám sice P1 non turbo ale problém vypadá podobně.
Než jsem na to přišel tak jsem měl vyměněno už skoro všechno.
Nakonec se ukázalo,že problém dělaly kontakty(nástrčné objímky),které jsou nastrčeny na kontakty HALLOVA ČIDLA- v případě P1 v rozdělovači.Bez dobrého kontaktu,který při tvorbě výboje pro svíčku(funkce autotransformátoru)neproběhne "šupa" a na konci vinutí cívky prostě napětí pro svíčku není.
Navrhuji očistit,případně trochu "pokroutit"tyto kontakty aby k sobě chtěly za všech okolností.Ono asi za ta léta střídání se teplot a reakce pokovení těchto kontaktů dochází k těmto "vaklům" a pak se zapalování nekoná.
Taky mě to vypeklo na "nejlepší" křižovatce ve městě.
Auta se sice trochu liší ale princip zapalování je u obou typů stejný.
Opravě zdarCool
wiktor Offline
#10 Vloženo : úterý 2. dubna 2013 22:54:46 (UTC)
Registrován: 01.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 6

Mám problém s nastartováním,mám 2.0 rok 1993 usa verzi.Točí ale nechytne benzín je jiskra de táké čím jen to může být,Podtlak co vede na vstřiky vyměněn ale pořát nic.Nechce mi jít benzín do válců!Confused Confused
Ford Probe 2.0 r.v. 93
white power Offline
#11 Vloženo : středa 3. dubna 2013 5:05:13 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Zkontroluj pojistku od vstřiků.
p.s. do podpisu jsem ti dal tvoje auto
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
wiktor Offline
#12 Vloženo : středa 3. dubna 2013 10:43:56 (UTC)
Registrován: 01.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 6

Mám 2.0 16v ale skusím to.
Ford Probe 2.0 r.v. 93
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.