Trubky jsem dělal minulej rok, brzdový jsem dával měděný průměr 4,75mm, a palivový jsem dával ocelový průměr 8mm s nějakou podvrchovou úpravou akorád ta trubka má silnější stěny takže se o trošku zmenšil její vnitřní průměr. Průměry jsou stejný jako origo.
Pokud budeš dávat ocelový i brzdový trubky tak příjemnou zábavu s tím abys je pod autem naohejbal všechny stejně, měděný jsou aspoň trošku tvárný, já dával ocelový jen palivový a nacpat všech 5 trubek do origo úchytů tak aby šli ještě přišroubovat k podlaze byl nadlidskej výkon, i když se to na první pohled nezdá tak podlaha je dost profilovaná a každejch pár cm je nějakej ohyb.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure