logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Užitečné a jednoduché rady nejen při koupi auta..
Renni Offline
#1 Vloženo : úterý 30. října 2012 18:47:34 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Bladzej Offline
#2 Vloženo : úterý 30. října 2012 20:50:46 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Snad jen dodám, jelikož v článku jsem nenašel, kontrola Turba. Probata taky mají turba, tak se může hodit.

Zastaveni na místě kontrolujeme tak, že při vytočení motoru nad 6000rpm na volnoběhu a následném prudkém ubrání plynu, by neměl z výfuku jít modrý kouř. Znamená to netěsnost turba, pouští olej... Při zvyšování otáček k 6000 by taky neměl být vidět modrý dým = netěsnost kroužků, pístů nebo vydrbaný válec.
Abyste nakonec nedopadli jako já... Za váma bude modrá clona, ještě větší, než za studenou startující Avíí Laugh


Turbo musí pískat hezky rovnoměrně, žádné pazvuky. Kdyžtak zkontrolovat vůle na lopatkách = sundat hadici přívodu vzduchu a rukou osahat vůle nahoru a dolu = žádná! vůle, poté skusit povytáhnout lopatky od středu ven = milmetr max vůle.

Kdyžtak i zkontrolovat mazací hadici jestli neni zanešena karbonem = blbě se maže turbo a je zaděláno na průšvih.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.