Snad jen dodám, jelikož v článku jsem nenašel, kontrola
Turba. Probata taky mají turba, tak se může hodit.
Zastaveni na místě kontrolujeme tak, že při vytočení motoru nad 6000rpm na volnoběhu a následném prudkém ubrání plynu, by neměl z výfuku jít modrý kouř. Znamená to netěsnost turba, pouští olej... Při zvyšování otáček k 6000 by taky neměl být vidět modrý dým = netěsnost kroužků, pístů nebo vydrbaný válec.
Abyste nakonec nedopadli jako já... Za váma bude modrá clona, ještě větší, než za studenou startující Avíí Turbo musí pískat hezky rovnoměrně, žádné pazvuky. Kdyžtak zkontrolovat vůle na lopatkách = sundat hadici přívodu vzduchu a rukou osahat vůle nahoru a dolu = žádná! vůle, poté skusit povytáhnout lopatky od středu ven = milmetr max vůle.
Kdyžtak i zkontrolovat mazací hadici jestli neni zanešena karbonem = blbě se maže turbo a je zaděláno na průšvih.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...