logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123>
Probefahr
Bladzej Offline
#21 Vloženo : středa 17. října 2012 20:18:13 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tak tu přináším foto z lakování. Teď dělám na nárazníku - odstraňuji dírky od loga.

Ještě to nemám přeleštěné, ale takto to vypadá.
Účel byl takový, abych lakem zamaskoval fleky po opravě nemocného místa. Vím, není to ideální, ale snažil jsem se, co jsem mohl a podmínky dovolily. Časem bych to stejně viděl na nějakou kompletní renovaci laku, u někoho kdo se tím žíví.

Odstín trochu nesedí, alespoň zdá se mi už teď. Uvidíme na slunci jak to bude... Trochu mi v jednom místě stekl finální lak, neb jsem neměl moc manipulačního prostoru a díky tomu jsem přidržel pistoli chvilku dýl.



KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
white power Offline
#22 Vloženo : středa 17. října 2012 20:28:49 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ten přechod je fakt hroznej a byl by vidět i kdyby si měl nachlup stejnej odstín laku, na tvím místě bych to dal nějakýmu lakýrovi a určitě by to nestálo svět, já teď nechával lakovat přední blatníky na Jeepovy a stálo mě to 1200,- za jeden a nad zadním světlem mi dělal lakýra dostřik (opravoval něco podobnýho co si vytvořil) a není to ani poznat že to bylo někdy jinak. Počítám že kdyby ti lakoval celej ten bok tak by to stálo max. 2000,-
Nezlob se za to na mě, ale takhle to vidím.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#23 Vloženo : středa 17. října 2012 21:32:53 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Kámo přikláním se k WP, udělat takhle na vostro hranu páskou v půlce blatníku je prasárna, proč si nevzal celej blatník, když už si to měl vykitovaný? To bude jak pěst na voko i po přeleštění a na sluníčku to vyleze ještě víc. Nemluvě o tom, že to máš nastříkaný jinou barvou než zbytek auta.
Bladzej Offline
#24 Vloženo : středa 17. října 2012 21:38:46 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
WP: dík za reakci, už jsem měl obavy, že vedu monolog :)
Vím že to neni nejideálnější. Ale zase jsem si to opravil sám a vím, že jsem si to odrezil co nejvíc jsem mohl. Lakýra to může taky dobře odrezit a taky nemusí, jen to zamaskuje a hotovo. To bohužel nevidíš.

Nejvíc Ti vadí rozdíl odstínů nebo ta hranka přechodu? Popravdě, doufám že tu hranku /částečně/ srazím...

Hele, pod lak to může vzdycky, jen teď to musí vydržet v tom to stavu.

Každej mi říká, že do roka mi to vyleze ať se snažim jak chci... Rád bych je vyvedl v omyl.


Ono, mám-li to vzít z jiného pohledu na věc, velmi obecně, tak hlavně když se jezdí Wink .

Jinak ano, je rozdíl v použití auta jako dělník/dayli_car a víkendovka/for_fun, kde víkendovka má být hezká i po optický stránce :) Což bych do budoucna rád.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bladzej Offline
#25 Vloženo : středa 17. října 2012 21:46:00 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Bad: když se podíváš, tak nějakej parkovací idiot vzal celej blatník. Je v něm rýha po celé délce. To nechám na lakýrovi, teď ale k němu nepojedu. Já jsem potřeboval opravit nejnutnější, to byl odfouknutý lak a pod ním se držela voda. Oprava na hezko, časem bych rád...Unsure
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
white power Offline
#26 Vloženo : středa 17. října 2012 22:07:56 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Ta hrana přechodu je děs a rozdíl laku to jen zvírazní, bohužel nevěřím tomu že se to povede rozleštit aby ten přechod nebyl tak výraznej, to se spíš probrousíš v některých místech na plech. Pokud si chtěl mít jistou že se zbavíš koroze tak si to po nakytování měl dát lakýrovy aby to poli barvou, já osobně bych mu to dal i orezlí, protože když je lakýra dobrej tak to vybrousí a namatlá prostředkama ktery i tu neviditelnou korozi sastavěj a zakonzervujou že to dál reznout už nebude, třeba tímhle: http://www.auto-pilot.cz...hev-1l/pro-3569906.html . Kdysi dávno jsem opravoval rez na Peugotu a taky jsem si myslel že jsem to vybrousil až do zdaravýho plechu, poctivě to vykytoval a jak mě nasralo když to za rok bylo zpátky.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bad Offline
#27 Vloženo : středa 17. října 2012 22:10:23 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Rejhu z fotky nevidim (krom nevykytovaný malý rejhy z prvního detailu). Vidim lavor v přední části blatníku... aby ti to nerezlo, doporučuju vystříkat vnitřky a dutiny a to před každou zimou - to hodně pomůže i když to tak tejden smrdí. A pokud to budeš dělat sám, abys měl jistotu poctivý práce, vystříkej to tak, abys měl na vnitřní části plechů souvislou vrstvu dutináče (ideálně smíchat s trannsformátorovým olejem nebo konkorem 101) až ti to poteče zátkama ven.
Bladzej Offline
#28 Vloženo : čtvrtek 18. října 2012 18:34:53 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Co s týče vzhledu, tak uvidíme...
Dodám, že po odrbání jsem použil odrezovač. Po použítí zfialoví...

A ke korozi. Dutiny určitě budu chtít taky udělat. Spodek auta natřu/fouknu Resistinem car. Na dutinmy použiji Resistin ML. Po jeho aplikaci bych ještě použil olej na konzervaci proudových motorů. Táta to kdysi dělal na Warťasovi a to byl potom nezmar. Vojáci měli dokonce zakázáno používat Konkor na údržbu zbraní, rezly by s ním, teda korodovaly.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bladzej Offline
#29 Vloženo : pondělí 22. října 2012 16:54:57 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Dokončení spínače mlhovek brzdovek. A jedna před výjezdem. Bylo hnusně, takže jsem dál nefotil. Stejnak by to foťák nepobral...



KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Thullo Offline
#30 Vloženo : pondělí 22. října 2012 17:55:50 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bladzej:
K čemu jsou spínače v kufru? To jsem nějak nepochopil... :o) popiš to - dík ;)

PS: Máš naopak nasazený ráfky :o) jsou směrové, stejně jako Swinliersy ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bladzej Offline
#31 Vloženo : pondělí 22. října 2012 19:56:38 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Thullo / Drak:

Tady dávám schema zapojení, které již odpovídá skutečnosti. Mam emerická světla s červenými blinkry a dvěmi couvačkami...
Zapojeno to mám následovně.
Od brzdového plusu jsem si natáhl kabelovou propojku a tu zapojil na mlhovkové plus. Propojku jsem ovšem osadil usměrňovací diodou a vypínačem. Tzn pokud brzdím, teče proud i do mlhovek, ale pokud zapnu knoflíkem u řidiče mlhovky, tak svítí pouze mlhovky. Spínač v kufru je jako bonus feature, například pokud jedu na technickou - mohu libovolně vypnout.
Dále jsem od propojky vytáhl odbočku na druhý spínač. Tím spínám okruh 2 červených led pásků po 6 led diodách, Thullo určitě ví.

Ve finále mi tedy svítí standardně 2 brzdovky. Pokud chci, zapnu spínač a svítí mi celkem 4 brzdovky. Led pásky jsou nezávisle ovládaný. Zbylé žárovky jsou beze změny, proto jsem je ani nemaloval.


Co se týče kol, tak jsem s nima nečarchroval, "jenom" vyndal podložky. Byl jsem rád že jsem se konečně mohl projet. Drool Neb podložky na zadní nápravě jsem měl dávno vyndaný, když jsem dělal podběhy a na předních jsem sundaval před soumrakem a deštěm... :) Prostě nebyl čas lámat si hlavu s tím kdo, je kdo.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bladzej Offline
#32 Vloženo : středa 14. listopadu 2012 20:55:52 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Narazil jsem náhodou, když jsem hledal barvu na brzdiče...

Toto by mohla být dobrá kombinace, jde mi především o to, aby nerezly zbytečně a hned se neoloupalo...
S 2300 epoxidový základ
S 7300 tužidlo

A poté aplikovat Alkyton. Osobní zkušenost nemam, ale četl jsem na něj velkou chválu od vícero lidí.

Sic se jedná o VT, ale prostě Drool
Před:


Po
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Tomio007 Offline
#33 Vloženo : čtvrtek 15. listopadu 2012 10:19:30 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 449
Bydliště: Opava

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 8 time(s) in 8 post(s)
Nechci ti kazit naděje,ale takhle leží jedinné probeleso v ČR
Ford PROBE 2.5 V6-modrásek
Tomio007 vs Probe 1:0 :D
Bladzej Offline
#34 Vloženo : čtvrtek 15. listopadu 2012 20:19:50 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Koupit štelovák a hodit to k zemi může každej...
Takové snížení bych ale ani nechtěl. Bát se abych potom neškrtal břichem o žížaly na silnici...

Ale ty VT 17" swirliesy s decentním snížením jsou parádní...
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Thullo Offline
#35 Vloženo : pátek 16. listopadu 2012 17:55:22 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bladzej:
Ale na tom VT jsou ty Swinliersy tak 19ky :o) ne 17ky... ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Bladzej Offline
#36 Vloženo : pátek 16. listopadu 2012 21:24:54 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Glare jsem porovnával podle šroubu. Tak nic, no ;)


Tak dneska jsem zjistil jak se to má s elekrtikou k anténě. Konečně vim jak co je zapojeno nebo i nezapojeno... Nakonec nejjednodušším řešením bude přehození 1. a 3. pinu konektoru antény...
Prasárna, ale nejmenší riziko rozhatašení funkčního celku audia. Momentálně mi jenom nevyjížděla "nová" anténa... O staré zmrzačené radši nemluvím...

Níže obrázek originální Fordího zapojení. Obsazeny piny |1|2|3|4|x|6| <--- 5 nezapojena
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bladzej Offline
#37 Vloženo : neděle 18. listopadu 2012 18:32:44 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Jelikož mě začala štvát ta prasárna a i vyjíždění antény při zapnuí elektriky... tak jsem se dnes rozhodl to předělat.
Musel jsem použít relé (Škodovácké 447). Jelikož remote zvládne jen 100mA a anténa má odběr ve špičce 1A, při výsuvu 0,8A, proto bylo nemyslitelné to honit remotem...

S jídlem prostě rostla chuť. Nejdříve aby mi tam jenom neteklo. Když už ale byla sehnána funkční anténa, proč toho nevyužít. No a teď už to je téměř dle mých představ. Téměř píšu proto, neb by se mi mohla vysouvat pouze při poslouchání rádia, ne i CD...

Celá úprava elektriky je provedena na kabelu u antény, tedy jsem nezasahoval do pevné auto kabeláže.
Abych mohl uchytit rele, vytvořil jsem si hliníkovou konzolku. Rele na ni přilepil oboustrankou a pro sychr zajistil binderama.
Na konci opět schema. A klasicky "neaktuální." Kostru rele jsem nakonec chytil pod šroub na konzoli.
Na druhé foto je znázornéno, jak z druhé strany bude chycena konzolka.

Původní anténa byla v "supr stavu." Prorezlá, nevýsuvná, ale hlavně se mi rozpadla těsnění a držela pouze na plechu blatníku, prostě bastl... Stávající mam chycenu i vevnitř k výstuze...
Propáleného molitanu si nevšímejte, pozustatky původního majitele... (vzal i plasty)

Níže fotodokumentace.








KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Bladzej Offline
#38 Vloženo : sobota 2. března 2013 16:53:24 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Probefahr měl dneska vyjíždku. Počasí přálo. Hezky svítilo slunko, silnice byly suché a moc moulů se na silnicích nemotalo, co víc si přát. :)
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
Renni Offline
#39 Vloženo : sobota 2. března 2013 20:30:49 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
nechceš mi prodat jednu z těch SPZ? nabízím 50000/kus LOL LOL LOL
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
Thullo Offline
#40 Vloženo : sobota 2. března 2013 22:25:16 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Bladzej:
:o) máš naopak ráfky ;o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (3)
3 Stránky<123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.