logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Projekt nový kabát a další drobnosti
Lou80 Offline
#1 Vloženo : čtvrtek 22. března 2012 12:09:26 (UTC)

Registrován: 20.01.2012 (UTC)
Příspěvků: 63
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Auto stálo přes rok, kdy jsem byl mimo republiku a po návratu jsem další rok přemýšlel, zda "obludku" prodat nebo opravit. Bohužel za ty necelé dva roky se na voze podepsala vlhkost a to i přes to, že autí má vlastní garáž. A to jak na kastli tak na elektrice. Co však rozhodlo bylo, že motor byl v pořádku, že je to 2 generace a to již z roku 92, ale hlavně to, že to auto mám rád Wink . Takže na podzim roku 2011 jsem se rozhodl, že ho dám do kupy. Bohužel nejsem mechanik a tak museli pomoct přátelé a známí, známých, kteří se tím živí.
Hotovo:
1. Nechat opravit elektriku - to, že se vybíjela baterie nakonec způsoboval alarm od Jablotronu, kterému asi ty 2 roky stání neudělaly dobře. Cena nic :)
2. Nechat vyvařit a opravit schnilé spodky dveří, práhy, lemy blatníků a prožrané zadní víko - cena 5.000,- Kč
3. Lak - musím tuto práci pochválit. Opraveno bylo též zadní křídlo, které mi někdo rozlomil, auto bylo odvezeno a zase přivezeno na místo a to za 4 týdny a 26.000,- Kč (při 11 stříkaných dílech, opravě zadního křídla, dopravě) mi přijde jako slušná cena.
4. Vystříkání dutin, nastrojení, zapojení a opravení atd. - po laku bylo Probéčko na ošetření dutin a podvozku, které byly kompletně vystříkány. Navíc se musely opravit úchyty pro nastrojení a hlavně pravá spodní přední světla (blinkr). Protože po stání na parkovišti se o to kdysi někdo opřel svým vozem a zlomil celé vnitřní uchycení (nárazník přežil). Mimo jiné jsem byl překvapen, co vše na autě ještě dotyčný provedl - opravil kastlík, rozchodil rádio a dokonce auto uvnitř uklidil a vyluxoval.....jsem se nestačil divit. Vše za 3.600,- Kč
5. Disky - oprava originálů - byly za těch 18 let už hodně odbrané. V pneuservisu je srovnali a znovu nastříkali, musím říct, že vypadají jako nová a to za 3.000,- Kč.
6. Pružiny, ramena, čepy - vyměněno :) a geometrie už je také hotová - cca. 10.000,- Kč.
7. Sedačky - opravovat je nebudu, až budou money navíc, tak to vypadá na Recaro, přímo z Tábora.
8. Alarm, repro - ještě nejde, ale rozchodil se centrál, tak aspoň něco...2.500,- Kč
9. Výfuk - tak už je tam taky... 5.000,- Kč moc pěkná cena za to, co tam je :)

Suma sumárum mi to vyšlo:
Vyvaření ......................5.000,- Kč
Lak ..........................26.000,- Kč
vystříkání dutin...............3.600,- Kč
Disky..........................3.000,- Kč
Podvozek......................10.000,- Kč
Alarm, repro...................2.500,- Kč
Výfuk..........................5.000,- Kč
Celkem.....................55.100,- Kčto je skoro

A na milion dalších věcí jsem určitě zapomněl.... jinak foto před nastříkáním a po nástřiku doplním časem.

Oprava před lakem a po laku:
http://www.probeclub.cz/forum/y...lbum.aspx?u=296&a=78
Probe II - r.v. 1992, 16V BASE, USA
Venca Offline
#2 Vloženo : pondělí 26. března 2012 19:22:42 (UTC)

Registrován: 19.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 187
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Moc pekna prace
FORD PROBE 2.5 V6 1993
1 user thanked Venca for this useful post.
Lou80 Offline
#3 Vloženo : úterý 27. března 2012 19:52:20 (UTC)

Registrován: 20.01.2012 (UTC)
Příspěvků: 63
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Dík, mám z něj radost. Ještě se musí udělat ten zbytek, ale chci počkat ještě tak 2 týdny až opravdu vytvrdne ten lak... :).
Probe II - r.v. 1992, 16V BASE, USA
Lou80 Offline
#4 Vloženo : pátek 10. srpna 2012 11:29:57 (UTC)

Registrován: 20.01.2012 (UTC)
Příspěvků: 63
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
Takže paráda, skoro všechno je hotovo a vzhůru zítra na sraz.... :).

Probe II - r.v. 1992, 16V BASE, USA
Lou80 Offline
#5 Vloženo : úterý 18. září 2012 7:40:01 (UTC)

Registrován: 20.01.2012 (UTC)
Příspěvků: 63
Bydliště: Plzeň

Poděkoval(a): 9x
Was thanked: 2 time(s) in 1 post(s)
čau lidi,

tak už snad hotovo.... brzdy jsou už taky OK, výfuk je hotovej celej - nicméně ta koncovka se mi na tom líbí :)...no posuďte sami.

Galerie

Sice je to foceno z mobilu, ale aspoň něco.... jinak pokud bude hezky, tak bych rád někam vyrazil a potkal někoho s Probíčkem a taky něco nafotil...bohužel Vyškov mám trochu z ruky.
Probe II - r.v. 1992, 16V BASE, USA
Džony Offline
#6 Vloženo : úterý 18. září 2012 18:48:39 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Kde je zadní mlhovka? Laugh a ty máš vzadu bubnový brzdy??? Scared
white power Offline
#7 Vloženo : úterý 18. září 2012 18:53:37 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Vzhledem k tomu že je to BASE (zákaldní verze) tak to má vzadu bubny a zadní mlhovka u US verze LOL amíci jí nemaj dodneška max. přední
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Džony Offline
#8 Vloženo : úterý 18. září 2012 20:21:09 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
S tou mlhovkou jsem si jen rejpnul ale P2 s bubnama vidím poprvé v životě Blink a překvapuje mě to P2 měla i s kotoučema celkově dost slabý brzdy, tak si to moc nedokážu představit s bubnama Confused
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.