Auto stálo přes rok, kdy jsem byl mimo republiku a po návratu jsem další rok přemýšlel, zda "obludku" prodat nebo opravit. Bohužel za ty necelé dva roky se na voze podepsala vlhkost a to i přes to, že autí má vlastní garáž. A to jak na kastli tak na elektrice. Co však rozhodlo bylo, že motor byl v pořádku, že je to 2 generace a to již z roku 92, ale hlavně to, že to auto mám rád
. Takže na podzim roku 2011 jsem se rozhodl, že ho dám do kupy. Bohužel nejsem mechanik a tak museli pomoct přátelé a známí, známých, kteří se tím živí.
Hotovo:
1. Nechat opravit elektriku - to, že se vybíjela baterie nakonec způsoboval alarm od Jablotronu, kterému asi ty 2 roky stání neudělaly dobře. Cena nic :)
2. Nechat vyvařit a opravit schnilé spodky dveří, práhy, lemy blatníků a prožrané zadní víko - cena 5.000,- Kč
3. Lak - musím tuto práci pochválit. Opraveno bylo též zadní křídlo, které mi někdo rozlomil, auto bylo odvezeno a zase přivezeno na místo a to za 4 týdny a 26.000,- Kč (při 11 stříkaných dílech, opravě zadního křídla, dopravě) mi přijde jako slušná cena.
4. Vystříkání dutin, nastrojení, zapojení a opravení atd. - po laku bylo Probéčko na ošetření dutin a podvozku, které byly kompletně vystříkány. Navíc se musely opravit úchyty pro nastrojení a hlavně pravá spodní přední světla (blinkr). Protože po stání na parkovišti se o to kdysi někdo opřel svým vozem a zlomil celé vnitřní uchycení (nárazník přežil). Mimo jiné jsem byl překvapen, co vše na autě ještě dotyčný provedl - opravil kastlík, rozchodil rádio a dokonce auto uvnitř uklidil a vyluxoval.....jsem se nestačil divit. Vše za 3.600,- Kč
5. Disky - oprava originálů - byly za těch 18 let už hodně odbrané. V pneuservisu je srovnali a znovu nastříkali, musím říct, že vypadají jako nová a to za 3.000,- Kč.
6. Pružiny, ramena, čepy - vyměněno :) a geometrie už je také hotová - cca. 10.000,- Kč.
7. Sedačky - opravovat je nebudu, až budou money navíc, tak to vypadá na Recaro, přímo z Tábora.
8. Alarm, repro - ještě nejde, ale rozchodil se centrál, tak aspoň něco...2.500,- Kč
9. Výfuk - tak už je tam taky... 5.000,- Kč moc pěkná cena za to, co tam je :)
Suma sumárum mi to vyšlo:
Vyvaření ......................5.000,- Kč
Lak ..........................26.000,- Kč
vystříkání dutin...............3.600,- Kč
Disky..........................3.000,- Kč
Podvozek......................10.000,- Kč
Alarm, repro...................2.500,- Kč
Výfuk..........................5.000,- Kč
Celkem.....................55.100,- Kčto je skoro
A na milion dalších věcí jsem určitě zapomněl.... jinak foto před nastříkáním a po nástřiku doplním časem.
Oprava před lakem a po laku:
http://www.probeclub.cz/forum/y...lbum.aspx?u=296&a=78Probe II - r.v. 1992, 16V BASE, USA