Tak,tak,--osobně bych taky začínal od nejjednoduššího--- jiný benzin,svíčky,kabely,víčko rozdělovače,palec,filtr vzduchu,filtr benzinu--protože řidič ten tvrdej chleba mááá.
Ale vážně--nemůže být špatný benzín,v dnešní době by to nebyl až takový div.Tankovat alespoň do půl nádrže aby se to alespoň zředilo .
Víčko rozdělovače může taky pozlobit.Už se mi to stalo u jinýho auta.Stačí prasklina a zevnitř se to rosí a výboje pro svíčky jsou tlumeny,v horším případě se může poškodit rozdělovač. Vyměnil bych i palec--toto jsou věci co stárnou spolehlivě a rozhodně se neztratí (i na cesty ).
Prohlédl bych trubku sání,jestli to hlodavci někde nerozkousali-nebo někde dráty (izolace z VITARY jim šmakuje-dvakrát sežrali přívod k čerpadku paliva.)
Psal jsi o výměně rozdělovače--jestli je to skutečně úplně stejný typ a nebo jestli mechanicky chodí váha vzduchu ,jestli není něco uvolněný okolo škrtící klapky ale toto jsou jen úvahy.Hallovo čidlo v rozdělovači mě pěkně potrápilo--a nakonec to byly jen nespolehlivé kontakty(minifastony),ve kterých je tento díl nastrčen do kontaktů.Čidlo bylo nakonec dobrý(pouze vakl v kontaktech) a dělalo mi to to samý.Někdy to jelo normálně,někdy to vynechávalo,někdy to na den přestalo jet a pak to zase normálně jelo.Vysávalo to ze mě energii.
Já mám P1 89 LX , P2 má to Hallovo čidlo někde dole u kliky (že prý)--skusil bych trochu pomačkat jeho kontakty a vyloučil tak jednu z možností.Jestli auto někdy jede normálně tak to může být někde kontakt nebo vakl v elektrice,do ŘJ,pojistka nebo třeba (vadný vypínač-vaklící pro vypnutí přívodu k pal.čerpadlu--na zloděje atd..)