logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
3 Stránky<123>
Auto ťažko štartuje a pri určitých otáčkach cuká!!
DaLonelyWolf_V6 Offline
#21 Vloženo : středa 12. září 2012 16:05:43 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: jdlesk1 Jdi na citovaný příspěvek
proč to objednáváš z anglie to u vás nemají filtr na probe??? mě ho nabídla hned za pultem prodavačk za 350kč.. :D

Veď ja som nepísal že ho objednávam z anglicka. Idem ho objednať tu do servisu.Ja som písal, že ten chlap z anglicka hovoril že čo môže byť problém. :D
jdlesk1 Offline
#22 Vloženo : pátek 14. září 2012 6:30:56 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
aha... :D jsem si říkal že to je asi blbost sorry blbě jsem tě pochopil :D
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
DaLonelyWolf_V6 Offline
#23 Vloženo : pátek 14. září 2012 10:11:14 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: jdlesk1 Jdi na citovaný příspěvek
aha... :D jsem si říkal že to je asi blbost sorry blbě jsem tě pochopil :D

Inak aj tebe štartuje tak blbo že len pomaly naberá otáčky? Ja mám studený motor a otáčky sa držia len na 500rpm. Tak dnes som to objednal zajtra mi to príde. Objednával som značku NIPPARTS takže uvidíme. Bojím sa že to budú injektory.
jdlesk1 Offline
#24 Vloženo : pátek 14. září 2012 12:41:32 (UTC)

Registrován: 11.10.2011 (UTC)
Příspěvků: 139
Bydliště: Most

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Hele já vyměnil ty svíčky a teĎ mi to startuje dá se říct dobře a to škubání za studena neni vůbec (při jízdě) na míště trošku a za tepla už to taky vypadá že to zmizí už je to fakt málokdy... ale nemůžu říct že to bylo svíčkama protože když jsem je vyměnil tak mi to škubalo nějak to odeznělo samo ale je možné že se to vrátí sám si to nedokážu vysvětlit čim to je / bylo. Pokud už se to neobjeví tak budu jendině rád ;) ale podle mě nějaká hrudka v tom filtru jinak fakt nevim. Uvidíš po výměně napiš mi rozdělovač to podle mě nebude ..... alespoň né v mém případě si myslím. Každopádně sem pak napiš jak jsi dopadl.
Ford Probe 93 2.5l V6 24v by Sony,Vrabi,Tom,Juři a Já.
DaLonelyWolf_V6 Offline
#25 Vloženo : pondělí 17. září 2012 12:28:19 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: jdlesk1 Jdi na citovaný příspěvek
Hele já vyměnil ty svíčky a teĎ mi to startuje dá se říct dobře a to škubání za studena neni vůbec (při jízdě) na míště trošku a za tepla už to taky vypadá že to zmizí už je to fakt málokdy... ale nemůžu říct že to bylo svíčkama protože když jsem je vyměnil tak mi to škubalo nějak to odeznělo samo ale je možné že se to vrátí sám si to nedokážu vysvětlit čim to je / bylo. Pokud už se to neobjeví tak budu jendině rád ;) ale podle mě nějaká hrudka v tom filtru jinak fakt nevim. Uvidíš po výměně napiš mi rozdělovač to podle mě nebude ..... alespoň né v mém případě si myslím. Každopádně sem pak napiš jak jsi dopadl.

Takže po výmene filtra som skúsil dať klúč do polohy pred štartovaním a z hadice mi nič netieklo (asi bude mrtve čerpadlo). Filter bol čistý. Potom som ho dal naspať, auto štartlo asi po 5 sekundách štartovania, akonáhle som prudko pridával plyn pri otáčkach 2000 do 3000 tak auto strašne vybrovalo a strielalo do výfuku. Keď som vyšiel z garáža s autom som sa dostal asi 100 metrov. Auto cukalo, strielalo vkuse. Striela aj keď je studené a aj keď sa zohreje motor. Prosím vás ja už nemám vôbec chuť, už pol roka sa serem stým autom. S mojim rozdelovačom čo som ho mal tak auto len ťažko štartovalo ale išlo pekne bez šklbnutia.S novým rozdelovačom išlo prvý den pekne nechal som motor zohriať potom som išiel na kolo išlo super. Na druhý den už to všetko začalo. Čo myslíte je to rozdelovačom?
Ked pomaly pridávam plyn auto cuká ale nestriela, ked prudko tak striela a cuka a trhá. Keď je auto v zábere všetko je ovela horšie.
DaLonelyWolf_V6 Offline
#26 Vloženo : pondělí 17. září 2012 13:20:56 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
A ešte som zabudol. Žiadne sičanie takže vákuové hadice by som asi vynechal. Keď povolím rozdelovač a hibem sním niekedy prestane a keď zatiahnem rozdelovač tak to začne znovu. Na rozdelovači som si všimol že na tom ušku sčím je poháňaný je celkom velká vôla je to normálne? A keby ste mi vedeli povedať kde asi tak nachádza vrch nádže cez ktorý sa dostanem k pumpe? Chcem to pod sedadlami vyrezať flexou. Nebudem dávať dole nádrž raz mi to stačilo. Ale keby nešla pumpa vôbec tak by auto vôbec nenaštartovalo je to tak?
Hellborn Offline
#27 Vloženo : pondělí 17. září 2012 15:49:55 (UTC)

Registrován: 09.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 166
Bydliště: Želechovice

Poděkoval(a): 6x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nemůžu si pomoct, ale podobnej problém mi to dělalo před výměnou kabelů a svíček.
Nevím kterou z těch součástí to bylo, ale potom už sem nikdy neměl problém s cukáním.

Není to zase taková pálka a určitě bych to vyzkoušel.
Passat B5 81kW, Frontera A 2,3TD, Suzuki TL1000S, Yamaha WR450F
Probe II 2,5 V6, EX ProbeI 2,2 (red inside)
DaLonelyWolf_V6 Offline
#28 Vloženo : pondělí 17. září 2012 16:30:56 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: Hellborn Jdi na citovaný příspěvek
Nemůžu si pomoct, ale podobnej problém mi to dělalo před výměnou kabelů a svíček.
Nevím kterou z těch součástí to bylo, ale potom už sem nikdy neměl problém s cukáním.

Není to zase taková pálka a určitě bych to vyzkoušel.


No vec sa má takto. Kabely som menil pred rokom z anglicka som ich objednával preventívne, originály som si nechal v garáži. Prehodil som ich a žiadna zmena. Tak sviečky som menil pred pol rokom mal som NGK Iridium, teraz tam mám NGK predpísané. Pália všetky a sú biele a to ukazuje chudú zmes ale to bolo aj dávno pred cukaním (boli pekne biele). Neviem čím to bude ale rozdelovač chcem s5 môj ktorý som dal ako protihodnotu. Stým to išlo super ale ťažšie štartovalo.
jubileus Offline
#29 Vloženo : úterý 18. září 2012 10:54:11 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Někde to tu už bylo ale někomu od toho cukání pomohlo vyměnit kondenzátor,který je prý přišroubován na těle rozdělovače.Tehdy šlo o PROBE1.Jinak jsem teď vyměnil svíčky z BOSCH na NGK a upravil odtrh na 1,1 mm jak doporučuje literatura (byl tam na BOSCH odtrh 1,5 mm) a zdá se mi,že to rychleji chytne a chod motoru je jiný. Dřív to po brnknutí na plyn déle trvalo než se po zatřepání roztočil.A zdá se mi,že to bylo hlučnější.Teď je chod motoru civilizovanější.Po přidání se roztočí plynuleji-klidněji. Ještě možná váha vzduchu ale prakticky jsem nedělal.Zkusit nový víčko rozdělovače-jestli se to nemlátí v něm,nebo špónky pod víčkem.Nebo jestli dobře funguje pootáčení předstihu vůči otáčkám--podtlakem se samo musí nastavovat.atdConfused Cool
DaLonelyWolf_V6 Offline
#30 Vloženo : úterý 18. září 2012 11:06:37 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: jubileus Jdi na citovaný příspěvek
Někde to tu už bylo ale někomu od toho cukání pomohlo vyměnit kondenzátor,který je prý přišroubován na těle rozdělovače.Tehdy šlo o PROBE1.Jinak jsem teď vyměnil svíčky z BOSCH na NGK a upravil odtrh na 1,1 mm jak doporučuje literatura (byl tam na BOSCH odtrh 1,5 mm) a zdá se mi,že to rychleji chytne a chod motoru je jiný. Dřív to po brnknutí na plyn déle trvalo než se po zatřepání roztočil.A zdá se mi,že to bylo hlučnější.Teď je chod motoru civilizovanější.Po přidání se roztočí plynuleji-klidněji. Ještě možná váha vzduchu ale prakticky jsem nedělal.Zkusit nový víčko rozdělovače-jestli se to nemlátí v něm,nebo špónky pod víčkem.Nebo jestli dobře funguje pootáčení předstihu vůči otáčkám--podtlakem se samo musí nastavovat.atdConfused Cool

No ale tak to je. Startujem auto a len jak keby na začiatku len jeden valec pálil a ako keby sa po čase pridávali aj ostatné. Ale akonáhle trocha pridám plyn pri štartovaní tak vôbec akoby valce prestali páliť a keď pustím zasa plyn tak to začne zasa trocha chytať. OhMyGod Ja neviem čím by to mohlo byť. Sviečky mám podla predpisov vozu.
jubileus Offline
#31 Vloženo : středa 19. září 2012 18:02:56 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Jestli není nějak možný,že by ventily měly extrémě odlišné vůle než je pro normální chod motoru potřebné.Ale když motor někdy "umí běžet" normálně tak by to podle selskýho rozumu mohlo taky být něčím co se v průběhu přidání plynu nějak mění.Nevím přesně ale třeba váha vzduchu nebo jestli za to může taky lambda sonda--nebo prostě něco co za provozu má měnit vlastnosti nějak a ono to teď nefunguje korektně.Nebo podtlak v rozdělovači(prasklá hadička),fakt nevím--někdo tu psal,že taky těsnost chobotu od vzduchu má velký vliv na výkon a běh motoru.Zkusit jinou ŘJ...Já po výměně rozdělovače jsem taky zjistil,že motor jede ale trochu jinak--ani ne špatně ale jinak.Regulace nastavení předstihu podtlakem chodila jinak.Ale auto nejelo míň,chce to všechno odzkoušet a doladit.A hlavně potom sledovat spotřebu paliva,jestli to extremě nežere--to by nasvědčovalo,že je něco jinak než to patří. Fakt nevím--držíim palceCrying Confused
DaLonelyWolf_V6 Offline
#32 Vloženo : čtvrtek 20. září 2012 9:12:12 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: jubileus Jdi na citovaný příspěvek
Jestli není nějak možný,že by ventily měly extrémě odlišné vůle než je pro normální chod motoru potřebné.Ale když motor někdy "umí běžet" normálně tak by to podle selskýho rozumu mohlo taky být něčím co se v průběhu přidání plynu nějak mění.Nevím přesně ale třeba váha vzduchu nebo jestli za to může taky lambda sonda--nebo prostě něco co za provozu má měnit vlastnosti nějak a ono to teď nefunguje korektně.Nebo podtlak v rozdělovači(prasklá hadička),fakt nevím--někdo tu psal,že taky těsnost chobotu od vzduchu má velký vliv na výkon a běh motoru.Zkusit jinou ŘJ...Já po výměně rozdělovače jsem taky zjistil,že motor jede ale trochu jinak--ani ne špatně ale jinak.Regulace nastavení předstihu podtlakem chodila jinak.Ale auto nejelo míň,chce to všechno odzkoušet a doladit.A hlavně potom sledovat spotřebu paliva,jestli to extremě nežere--to by nasvědčovalo,že je něco jinak než to patří. Fakt nevím--držíim palceCrying Confused

Ja tu pri rozdelovači nevidím žiadnu podtlakovú hadicu!! Ale sviečky idem vymeniť. Možno to bude ten problém že jeden valec vynecháva a vtom valci sa nespáli benzín a ten dôjde do výfuku a vtedy vybuchne. Ale ak dobre viem môže to byť aj tým že zmes je príliš chudá a vo valci nevznikne výbuch a vznikne len vo výfuku. Existuje niečo také že sviečky vynechávajú? Lebo ako ja viem tak bud sviečka nepáli vôbec alebo páli. Nič medzi tým nemôže byť. Mám pravdu?
white power Offline
#33 Vloženo : čtvrtek 20. září 2012 18:40:22 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
podtlaková hadice je jen u 2,2 non turbo, 2,5ka má rozdělovač řízenej elektonicky
svíčka může vynechávat, není to jen že buď pálí nebo ne, taky může bejt špatně nastavenej odtrh na svíčkách, ten by se měl před zamontováním svíčky do auta změřit a srovnat na správnou hodnotu která určená pro danej motor, vyndat svíčku z krabičky a rovnou ji namontovat je špatně, protože výrobce svíček nemůže vědět do jakýho auta se budou montovat
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaLonelyWolf_V6 Offline
#34 Vloženo : sobota 22. září 2012 8:52:07 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
podtlaková hadice je jen u 2,2 non turbo, 2,5ka má rozdělovač řízenej elektonicky
svíčka může vynechávat, není to jen že buď pálí nebo ne, taky může bejt špatně nastavenej odtrh na svíčkách, ten by se měl před zamontováním svíčky do auta změřit a srovnat na správnou hodnotu která určená pro danej motor, vyndat svíčku z krabičky a rovnou ji namontovat je špatně, protože výrobce svíček nemůže vědět do jakýho auta se budou montovat


No ale je to možné že jeden deň to ide a potom už nie? Lebo do sviečok som vtedy nebabral. A ani káblov a proste som len vymenil rozdelovač všetko dal na miesto. Naštartoval som išlo super išiel som si zajazdiť a niekedy to len tak vynechávalo ale nedával som ktomu žiadnu hodnotu. Na druhý den už auto ťažko štartlo a nešlo vynechávalo a strielalo v kuse. Takže to je také zaujímavé
white power Offline
#35 Vloženo : sobota 22. září 2012 11:31:48 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Jak jsem psal už někde na začátku tohoto vlákna, svíčky a kabely jsou základ, pokud si je nevyměnil tak nevím proč se vůbec namáhám ti s něčím radit. Pokud to v tom nebude tak jsou další možnosti, ale na to nikdy nepřijdeš pokud nezačneš u toho co je s největší pravděpodobností špatně.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
jubileus Offline
#36 Vloženo : neděle 23. září 2012 8:29:02 (UTC)
Registrován: 08.05.2011 (UTC)
Příspěvků: 313
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 11 time(s) in 11 post(s)
Cool Tak,tak,--osobně bych taky začínal od nejjednoduššího--- jiný benzin,svíčky,kabely,víčko rozdělovače,palec,filtr vzduchu,filtr benzinu--protože řidič ten tvrdej chleba mááá.

Ale vážně--nemůže být špatný benzín,v dnešní době by to nebyl až takový div.Tankovat alespoň do půl nádrže aby se to alespoň zředilo .
Víčko rozdělovače může taky pozlobit.Už se mi to stalo u jinýho auta.Stačí prasklina a zevnitř se to rosí a výboje pro svíčky jsou tlumeny,v horším případě se může poškodit rozdělovač. Vyměnil bych i palec--toto jsou věci co stárnou spolehlivě a rozhodně se neztratí (i na cesty ).
Prohlédl bych trubku sání,jestli to hlodavci někde nerozkousali-nebo někde dráty (izolace z VITARY jim šmakuje-dvakrát sežrali přívod k čerpadku paliva.)

Psal jsi o výměně rozdělovače--jestli je to skutečně úplně stejný typ a nebo jestli mechanicky chodí váha vzduchu ,jestli není něco uvolněný okolo škrtící klapky ale toto jsou jen úvahy.Hallovo čidlo v rozdělovači mě pěkně potrápilo--a nakonec to byly jen nespolehlivé kontakty(minifastony),ve kterých je tento díl nastrčen do kontaktů.Čidlo bylo nakonec dobrý(pouze vakl v kontaktech) a dělalo mi to to samý.Někdy to jelo normálně,někdy to vynechávalo,někdy to na den přestalo jet a pak to zase normálně jelo.Vysávalo to ze mě energii.

Já mám P1 89 LX , P2 má to Hallovo čidlo někde dole u kliky (že prý)--skusil bych trochu pomačkat jeho kontakty a vyloučil tak jednu z možností.Jestli auto někdy jede normálně tak to může být někde kontakt nebo vakl v elektrice,do ŘJ,pojistka nebo třeba (vadný vypínač-vaklící pro vypnutí přívodu k pal.čerpadlu--na zloděje atd..)
DaLonelyWolf_V6 Offline
#37 Vloženo : neděle 23. září 2012 19:56:17 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: white power Jdi na citovaný příspěvek
Jak jsem psal už někde na začátku tohoto vlákna, svíčky a kabely jsou základ, pokud si je nevyměnil tak nevím proč se vůbec namáhám ti s něčím radit. Pokud to v tom nebude tak jsou další možnosti, ale na to nikdy nepřijdeš pokud nezačneš u toho co je s největší pravděpodobností špatně.


Veď som písal že kabely som dával origo čo išli, nepomohlo. Sviečky som všetky vybral prečistil premeral mali 1,1mm odtrh. Rozdelovač je čistý bez poškodenia s čistýmy kontaktmi aj palec aj viečko. Hallovo čidlo na klukovke som čistil, aj kontakty nepomohlo. Kontakty na rozdelovači som prečistil bez úspechu. VŽDY TO ISTÉ ŤAŽKÝ ŠTART A STRIELANIE DO VÝFUKU. Akoby nesprávne dával motor iskry.
white power Offline
#38 Vloženo : pondělí 24. září 2012 10:20:29 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
zkontroluj nastavení rozvodů, a změř jakej máš tlak paliva na liště (měl by bejt 41 psi = 2,83 bar)
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
DaLonelyWolf_V6 Offline
#39 Vloženo : pondělí 24. září 2012 16:58:24 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Chlapci rozhodol som sa zakúpiť senzor klukového hriadela. Máťe jeden zbytočný doma? Kúpil by som ho. Hm?
DaLonelyWolf_V6 Offline
#40 Vloženo : středa 26. září 2012 10:10:20 (UTC)
Registrován: 28.03.2011 (UTC)
Příspěvků: 90
Bydliště: Slovensko, Moldava nad Bodvou

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Původně odesláno: DaLonelyWolf_V6 Jdi na citovaný příspěvek
Chlapci rozhodol som sa zakúpiť senzor klukového hriadela. Máťe jeden zbytočný doma? Kúpil by som ho. Hm?


Je možné auto naštartovať s nefunkčným palivovým čerpadlom? Zasa som skúšil šprtať sa u auta a zas som dal dole filter paliva a otočil klúčom v aute. Relátko cvakne ale palivo z hadice netečie. Vôbec. Dal som spať filter skúsil auto naštartovať a auto štartlo ale strielalo. Takže otázka znie tak či je možné auto naštartovať bez palivového čerpadla? Lebo toto naštartuje. Alebo to všetko má na svedomý regulátor tlaku paliva? Čerpadlo ide len pri štartovaní? Alebo ide to aj počas toho ako motor beží? Iskra je dostatočne silná. Takže už to neriešim.
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (4)
3 Stránky<123>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.