logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
6 Stránky«<3456>
Projekt Borůvka
opečko Offline
#81 Vloženo : pátek 2. března 2012 11:36:51 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Scared
Georgeno Offline
#82 Vloženo : pátek 2. března 2012 12:14:07 (UTC)
Registrován: 04.01.2009 (UTC)
Příspěvků: 699

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
Crying
PachezZ Offline
#83 Vloženo : neděle 29. dubna 2012 22:00:33 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak, příští týden by se to mělo opravit.
K tomu sem si dal pár úkolů co se údržby týče, Filtry, olej, svíčky s kabelama, asi kosti stabíků v rámci čehož tam konečně snad dám ten silnější.

K tomu pár otázek - jakou kombinaci kabelů a svíček?
svíčky tedy nejspíš ngk, ale jakej konkrétně typ?
Kabely - tesla? jiný?


Co s tim vzduchovým filtrem, pořád nejsem rozhodnutej jestli prostě vzít nějakej obyč, nebo KN vložku(za docela dost, má to smysl?), popřípadě CAI kit s bypassem (o kterym sem zase četl že úplně ruší efekt cai tak nevim)

Olejovej asi http://www.sportovni-fil...ltr-hp2007-p-45255.html

No a pak víceméně jen pár drobností nad kterýma ještě přemýšlím.
Zarda Offline
#84 Vloženo : neděle 29. dubna 2012 22:22:38 (UTC)

Registrován: 26.01.2011 (UTC)
Příspěvků: 238
Bydliště: Chomutov

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Ahoj,
tak přesně tohle dilema jsem řešil i já, bohužel bez reakce a tak ti napíši jen to, co vím z předešlých témat a co jsem koupil já.

Svíčky jsem bral NGK ZFR6F-11 a kabely nakonec od Tesly Blatná. Zítra v mém projektu načtu nějaké nové fotky. S olejovým filtrem ti neporádím, já ho měním každý rok a použivám fitr od Championu. Vzducháč mám zatím obyč Starline za 35,- ve slevě jelikož ho taky budu před létem řešit, takže uvidíme co ti poradí ostatní.

At se daří a hlavně povede oprava nárazníku...
Mitsubishi Eclipse 2g 2.0T (177kW)
Ford Probe 2.5 V6 (119kW)
Ford Probe 2.0i (85kW) - EX (14.5.2011)
Renni Offline
#85 Vloženo : neděle 29. dubna 2012 22:46:46 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Původně odesláno: PachezZ Jdi na citovaný příspěvek
Tak, příští týden by se to mělo opravit.
K tomu sem si dal pár úkolů co se údržby týče, Filtry, olej, svíčky s kabelama, asi kosti stabíků v rámci čehož tam konečně snad dám ten silnější.

K tomu pár otázek - jakou kombinaci kabelů a svíček?
svíčky tedy nejspíš ngk, ale jakej konkrétně typ?
Kabely - tesla? jiný?


Co s tim vzduchovým filtrem, pořád nejsem rozhodnutej jestli prostě vzít nějakej obyč, nebo KN vložku(za docela dost, má to smysl?), popřípadě CAI kit s bypassem (o kterym sem zase četl že úplně ruší efekt cai tak nevim)

Olejovej asi http://www.sportovni-fil...ltr-hp2007-p-45255.html

No a pak víceméně jen pár drobností nad kterýma ještě přemýšlím.


mám KN vložku a spokojenost 2 roky! vezmi CAI kit a vyhejbej se kalužím...
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
PachezZ Offline
#86 Vloženo : neděle 29. dubna 2012 23:05:30 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
no kvůli kalužím bych tam bral ten bypass, otázkou je jestli to má smysl...
Renni Offline
#87 Vloženo : pondělí 30. dubna 2012 0:38:46 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
pro mne je důležitý že ten KN filtr do origo airboxu má mnohem větší účinost než njáký CAI at už jakoliv nabastlený tam.a je to zkušenost nejen moje ale i ostatních co vyzkoušeli oboje!sice to nemá "image efekt" jako njaký konický pobarvený fitry,ale nato prdím..podle mne zrovna origo Probe sání je vymyšleno nejlíp jak může být a ve spojení s tou "dražší" KN vložkou není nic lepšího.Já teda chladím ještě přez funkční výdech,ale to je už jiná kapitola :-))
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
PachezZ Offline
#88 Vloženo : pondělí 30. dubna 2012 1:49:16 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak nic člověku nebrání dát KN kužel na cai žejo... časem bych rád z pod kapoty vyházel co nejvíc věcí a trochu to pročistil - tzn. koupit teď KN vložku tak mi tou dobou bude naprd. uvidíme. možná vemu zatim jen nějakej obyč než se plně rozhodnu.
razorcz91 Offline
#89 Vloženo : úterý 1. května 2012 14:00:22 (UTC)
Registrován: 06.12.2011 (UTC)
Příspěvků: 8
Bydliště: Znojmo

Co by si chtěl z podkapoty vyházet prosim tě? Ale ten nápad se mě taky líbí, je to takový neuklizenýBigGrin
PachezZ Offline
#90 Vloženo : úterý 1. května 2012 14:27:15 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Baterku, plastový sání, Servo, EGR&VRIS-s tim souvisejici kabely,Charcoal cannister...
Spíš do budoucna. Nejde všechno hned.

Jiným už se to povedlo takže naděje je :)
Renni Offline
#91 Vloženo : úterý 1. května 2012 21:25:11 (UTC)

Registrován: 03.02.2006 (UTC)
Příspěvků: 1,892
Bydliště: Prague

Poděkoval(a): 2x
Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
přední plast sání souhlas,taky jsem vyhodil,baterku možná do kufru(už jsem ji videl taky v podběhu někde!!)jinak jestli toužíš probe s "průhledným" motor-prostorem,tak přejdi na dvoulitra.. LOL
http://img524.imageshack...odela1937rennicanx0.jpg

Alfa Romeo replica Cabrio
Land Rover Freelander2LN
razorcz91 Offline
#92 Vloženo : středa 2. května 2012 20:58:03 (UTC)
Registrován: 06.12.2011 (UTC)
Příspěvků: 8
Bydliště: Znojmo

Já zatím mám motorovej prostor uklizenej takhle, nic moc...:) ale se zlepší, Charcoal canister a jeho Purge selenoid jsem odstranil. potom několik zbytečných držáků kolem motoru, jedno tažný oko jsem odstranil a trošku elektriky. Ještě plánuju klimatizaci vyhodit, k airboxu rouru navest z lepšiho mista (kvuli vzhledu asi :-D). Dále vlevo vzadu jsem měl alarm, ten jsem taky uklidil, OCT jsem pěkně umístil místo aktivního uhlí, dále baterku přesunu asi a servo nechám, to je dobrá věc přece. :) Už sem i viděl, že odstranili lidi vyrovnávací nádobku chladiče. Jako dalo by se to uklidit moc pěkně no :)

PachezZ Offline
#93 Vloženo : středa 2. května 2012 21:43:30 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
já bych chtěl místo servořízení dobastlit manuální původem z 323. ale až na něj někde natrefim za rozumný peníze, je tam třeba pár úprav ale tak uvidíme.
Nojo ti naši japonci to maj pod kapotou docela nacpany, ale nevadi :)
PachezZ Offline
#94 Vloženo : čtvrtek 3. května 2012 12:25:36 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nalezeno, objednáno :)
Musim si ted trochu rozepsat co a jak a usměrnit se v plánech na jiný věci než údržbu podle svých finančních možností.
razorcz91 Offline
#95 Vloženo : pátek 11. května 2012 11:31:14 (UTC)
Registrován: 06.12.2011 (UTC)
Příspěvků: 8
Bydliště: Znojmo

Původně odesláno: PachezZ Jdi na citovaný příspěvek
Nalezeno, objednáno :)
Musim si ted trochu rozepsat co a jak a usměrnit se v plánech na jiný věci než údržbu podle svých finančních možností.



Viš co mě tak zarazilo? proč chceš vlastně servo nahradit manualnim? i když maš posilovač a rozbije se, tak to furt musi fungovat mechanicky...
Thomas Offline
#96 Vloženo : neděle 13. května 2012 15:57:36 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
taky to nechápu ale údajně je to prej nějak víc lehčí to auto ale nevim o kolik a zda se to vůbe vyplatí... je to těžká kára radši bych se na to vykašlal...


jinak ten motorovej prostor a v něm osekanej motor to je teď zase nějaká tuningová móda ne? Něco jako se jeden čas dávali ty šprcky na kapotu...

Razor: co je ta stříbrná věc co je nad filtr boxem? :)
razorcz91 Offline
#97 Vloženo : neděle 13. května 2012 16:18:33 (UTC)
Registrován: 06.12.2011 (UTC)
Příspěvků: 8
Bydliště: Znojmo

Naše auta s vahou kolem 1200-1280 kg těžký auta nejsou, řekl bych, že jsou dost lehký :) BigGrin Váhu dělá nejvíc výbava že a potom jak je řešenej rám a vyztuhy.

No to stříbrný za boxem je OCT neboli separační nádoba na zkondenzovanej olej, (rozuměj sračky LOL) z odvzdušnění motoru, pak jde zpět do motoru jen čistý vzduch. Když tam máš tohle bo něco podobneho, nešpiní se sání skoro vůbec.
PachezZ Offline
#98 Vloženo : neděle 13. května 2012 16:33:39 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
No hlavně to je úplně jinej pocit než s posilovačem, víc info od kol a tak, zkuste si třeba v zimě smyk s autem s posilovačem a bez...
A hlavní důvod - prostě chci :D
PachezZ Offline
#99 Vloženo : středa 16. května 2012 18:11:10 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Tak, včera dorazil olejovej filtr KN, polyurethanovy silentbloky na silnejsi zadni stabilizator ( http://prothane.com/ )
Dneska objednány stavitelný kosti stabilizátorů. ( http://www.improvedracing.com )


Takže to tu budu teď postupně hromadit :)
white power Offline
#100 Vloženo : středa 16. května 2012 18:26:48 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Tyhle kosti stabilizátorů podle mě nejsou dobrej nápad. Unibaly který maj tyhle kosti se časem vydřou a budou bouchat, nejsou zakrytý žádnou manžetou takže se do nich dostane prach kterej je rychle zničí.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (2)
6 Stránky«<3456>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.